Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even helemaal iets anders, Bery je hebt ook een sc57 gehad. Welk zit positie is minder belastend? sc57 en of sc59? bijvoorbeeld voor wat langere afstanden.

Je ziet het er niet aan af maar zoals ook Rummer al zegt zit de SC59 echt ruimer, voor langere afstanden dus nog beter alhoewel ik op de SC57 ook goed een dag zonder problemen kon sturen en ik ben niet meer de jongste.

Vorig jaar dit back to back kunnen ervaren toen ik na een paar uur op mijn 2006 Blade wisselde met Brander zijn 2012 Blade en die heeft volgens mij dezelfde geometrie als de SC59 of ik moet mij sterk vergissen. Echt ruimer en je hangt minder op je polsen.
 
Hee Fazz,

Ik had jou ook mijn omgebouwde zitje beloofd met eventueel de bijbehorende tas als ik die op de BMW niet nodig had. Geldt nog steeds hoor als je volgende Blade weer een 2006/2007 model wordt.

Als je een nieuwere Blade koopt heb je er niets aan en maak ik er iemand anders blij mee. Ik lees het hier wel.
 
Even helemaal iets anders, Bery je hebt ook een sc57 gehad. Welk zit positie is minder belastend? sc57 en of sc59? bijvoorbeeld voor wat langere afstanden.

Ik vind, net als Rummer en Nosmoking, de SC59 een betere zitpositie hebben. Al heb ik met de SC57 in 5 dagen ook bijna 2500km gereden, en dat ging ook prima :]
 
Laatst bewerkt:
Zit je allemaal niet mee zo te lezen.

Je haalt op 13 november je rijbewijs, op 28 november heb je al je eerste Blade TL gereden. Dan meld je op 5 december dat je sinds 4 december weer de trotse eigenaar bent van een Blade. Wilde net hier vragen waarom je dan al weer op zoek bent naar een andere Blade, maar je geeft hier het antwoord al. Ruk voor, hopelijk heeft het je niet al te veel gekost.

Maar twee weken na het behalen van je rijbewijs al een 1000cc TL moet haast wel een record zijn. Doe je verder voorzichtig.

Zucht...
Maar humor heb je wel. Deze is er een voor een tegeltje. :}

.........maar aangezien ik geen nachtkastje heb , heb ik mijn ballen altijd bij me en die zijn veeleisend. Een 1000 cc is dan een pre.

gehehehe, tje ik werd daar een partij afgezeken zeg. En het werd me verweten dat ik geen ballen had om mijn motor terug te vorderen, alsof het aan mij lag.
 
Hee Fazz,

Ik had jou ook mijn omgebouwde zitje beloofd met eventueel de bijbehorende tas als ik die op de BMW niet nodig had. Geldt nog steeds hoor als je volgende Blade weer een 2006/2007 model wordt.

Als je een nieuwere Blade koopt heb je er niets aan en maak ik er iemand anders blij mee. Ik lees het hier wel.

Nogmaals bedankt Nosmo, of het nou een sc57 of een sc59 wordt, je hebt nog altijd een te goed bij me, ik vind het een heel erg aardig en sympathieke gebaar :Y
Als het maar ook iets is waar ik je van dienst kan zijn, At your service.

Even helemaal iets anders, Bery je hebt ook een sc57 gehad. Welk zit positie is minder belastend? sc57 en of sc59? bijvoorbeeld voor wat langere afstanden.

Je ziet het er niet aan af maar zoals ook Rummer al zegt zit de SC59 echt ruimer, voor langere afstanden dus nog beter alhoewel ik op de SC57 ook goed een dag zonder problemen kon sturen en ik ben niet meer de jongste.

Vorig jaar dit back to back kunnen ervaren toen ik na een paar uur op mijn 2006 Blade wisselde met Brander zijn 2012 Blade en die heeft volgens mij dezelfde geometrie als de SC59 of ik moet mij sterk vergissen. Echt ruimer en je hangt minder op je polsen.

Even helemaal iets anders, Bery je hebt ook een sc57 gehad. Welk zit positie is minder belastend? sc57 en of sc59? bijvoorbeeld voor wat langere afstanden.

Ik vind, net als Rummer en Nosmoking, de SC59 een betere zitpositie hebben. Al heb ik met de SC57 in 5 dagen ook bijna 2500km gereden, en dat ging ook prima :]

Het is me dus duidelijk, sc59 zit ook gewoon beter. Ik heb namelijk 2 sc59 kandidaten en 2 sc57. Als de eerste 2 hem niet worden dan maar een sc57, wat overigens ook helemaal niet verkeerd is ;)
 
Mijn keuze zou het niet zijn, ik vind het te nadrukkelijk aanwezig....
Maar als jij er tevreden mee bent, lekker laten zitten en gaan :]
 
ze zitten er weer onder

brand maar los,is het teveel van het goede of niet O-)

ik zou dat honda midden in de velg en het logo laten staan(ziet er super vet uit!) maar die tekst op de zijkant vind ik te druk. Misschien kan je het combineren met een normale rimstripe ipv de tekst.
 
Heren :W

Ik heb het idee om deze demper te kopen voor onder de 2005 honda;
Akrapovic%20cbr1000%2004-05%20hex.jpg

Nu is het zo dat deze voor het 2006/2007 model is, maar een demper van model 2004/2005 past ook op een 2006 dus volgens mij past dit ook gewoon.
Nu zit ik alleen met de vraag hoe het eruit gaat zien op de blade...
Bij het 2006 model zit er namelijk een ander 'konstuk' onder de lamp, zoals op de afbeelding hieronder;
S-H10SO5T-HWC.JPG

vs 2005
Grotefoto-VDM7W4EO.jpg


Wie weet of dit er wel of niet mooi op gaat aansluiten?
Ik wil namelijk al het orginele spul eraf halen, vooral dat hitteschild eroboven, als dat kan..

Alvast bedankt!!

GuidoVW *O*
 
Als je het kontstuk van de 2006 mooi vind en je wilt geen aftermarket kentekenplaat houder,dan koop je toch een gebruikte kontstuk van een 2006 en plaats je die op je 2005.
Moet passen...
Hitteschild zou ik niet verwijderen als ik jou was,je kan hem wel korter maken dat hij minder opvalt..
 
Laatst bewerkt:
Heren :W

Ik heb het idee om deze demper te kopen voor onder de 2005 honda;
[afbeelding]
Nu is het zo dat deze voor het 2006/2007 model is, maar een demper van model 2004/2005 past ook op een 2006 dus volgens mij past dit ook gewoon.
Nu zit ik alleen met de vraag hoe het eruit gaat zien op de blade...
Bij het 2006 model zit er namelijk een ander 'konstuk' onder de lamp, zoals op de afbeelding hieronder;
[afbeelding]
vs 2005
[afbeelding]

Wie weet of dit er wel of niet mooi op gaat aansluiten?
Ik wil namelijk al het orginele spul eraf halen, vooral dat hitteschild eroboven, als dat kan..

Alvast bedankt!!

GuidoVW *O*
Hitteschild kan eraf, demper gaat passen.
Als je het kontstuk van de 2006 mooi vind en je wilt geen aftermarket kentekenplaat houder,dan koop je toch een gebruikte kontstuk van een 2006 en plaats je die op je 2005.
Moet passen...
Hitteschild zou ik niet verwijderen als ik jou was,je kan hem wel korter maken dat hij minder opvalt..
Waarom zou je het hitteschild laten zitten :? Is echt niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het nodig was anders smelt je accubak,maar nu bedenk ik mij eigen, met mijn Arrow systeem had ik het ook verwijderd.Dus inderdaad heb je het niet nodig
 
Heren :W

Ik heb het idee om deze demper te kopen voor onder de 2005 honda;
[afbeelding]
Nu is het zo dat deze voor het 2006/2007 model is, maar een demper van model 2004/2005 past ook op een 2006 dus volgens mij past dit ook gewoon.

Wie weet of dit er wel of niet mooi op gaat aansluiten?
Ik wil namelijk al het orginele spul eraf halen, vooral dat hitteschild eroboven, als dat kan..

Alvast bedankt!!

GuidoVW *O*

Kan alleen maar zeggen, heerlijk geluidje zonder DB-killer en ook in Duitsland gewoon zonder de DB-killer door de bochten *D ...

Succes met het klusje ;) ...
 
Nog mensen naar de motorbeurs de komende dagen?

Ik ben al een paar jaar niet meer geweest en ga zaterdag maar weer eens kijken.
 
Ja, ben er ook op zaterdag. Maar weer eens kijken of ik leuks kan vinden...... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan