Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon een arrow of laser pijp.

2 borthers ding is gewoon lelijk :')
 
Ik heb mijn r77 via ebay via biohazardmotorcycles voor een zeer mooi prijsje.
 
Ik dacht mee aan een lowbudget toch een Titanium uitlaat met lekkere geluid. Wat mooi is laat ik aan het gene over, want dat is immers subjectief ;)

:+ true,

maar er heerst een soort golf hier... en dat heet de arrow geluidsgolf :9
 
Ik heb mijn r77 via ebay via biohazardmotorcycles voor een zeer mooi prijsje.

Kan hem op Ebay niet meer vinden. Wel zie ik dat er een site is met dezelfde naam. Daar is de uitlaat (ongeveer) 450€ incl shipping. Dat is uiteraard de slip-on.

Die two brothers zijn inderdaad afschuwelijk haha
 
Ja, inderdaad. Ik zat vanmiddag eens te kijken of er wellicht een vervanger voor mijn yoshimura tussen zat. Dat viel toch vies tegen. Kwam niet verder dan 2 oem uitlaten.
 
Ik ga morgen even bij een 2007 Blade kijken en donderdag bij een 2005.
Ben benieuwd :) :)

Mijn vorige blade was er 1 uit 2002:

40f66df41d549ffaf030d5ddcb04a5a4


Ben benieuwd hoe de SC57 rijdt t.o.v. de 2002
 
@Guido VW,
Ik weet nog een adres maar ik hoop dat hij het nog heeft. Voledige shark uitlaat. Hij vroeg €600 voor. MPS BV motorParts. Ik was daar om een motor wesen kijken en zag dat hij die uitlaat ook daar had staan.
 
Laatst bewerkt:
Zie wel redelijk wat mivv op marktplaats staan. Heb op mijn kawa z750 een mivv gp
Gehad en die vond ik wel erg bruut!
 
Heb bolski een tijd geleden gecontact ivm de r77 maar levertijden waren moeilijk omdat ze alleen versturen per volle container.
 
Ik ben weer tevreden :Y

Vanmiddag m'n motor af laten stellen (powercommander 5).
Er is een duidelijk verschil tussen voor en na, heb nu een fijnere vermogensafgifte.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even Wijk aan gedaan, mooie dijken om te rijden.

full


begint inmiddels al weer aardig vertrouwt aan te voelen de 1000rr, wat een gemak om mee te rijden en
dan het vermogen wat gelijk vanaf een 2500 toeren aanwezig is.
 
Net ff een rondje gereden. Even het eng van de nieuwe bandjes afrijden. Ik ben benieuwd hoe de Bridgestone s20 evo het gaan doen. Morgen wordt de voorvork aangepakt, de vering afstellen naar mijn gewicht en kunnen we er weer tegenaan dit seizoen. :D
 
Net ff een rondje gereden. Even het eng van de nieuwe bandjes afrijden. Ik ben benieuwd hoe de Bridgestone s20 evo het gaan doen. Morgen wordt de voorvork aangepakt, de vering afstellen naar mijn gewicht en kunnen we er weer tegenaan dit seizoen. :D

Hoe weet je wat de beste afstelling is? hoe doe je dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan