Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of toch maar deze 2 voor OP, want ik heb d'r gepoetst *D 8-)
Of Allebei?!

IMG_6723_zpsd36f30cb.jpg



IMG_6716_zps790f5eb9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd bij deze de pics van mijn nieuwe aanwinst naast de Blade. Vanmorgen de KTM omgeruild voor deze CBR600RR uit 2003 die ik voornamelijk op het circuit zal gaan loslaten.







 

Mooie speelfiets voor erbij :Y ...

Hier donderdag nog een lekker stukje gereden en hopelijk morgen nog wat meer, want wat een weertje is het weer :] ...


Blijft een heerlijke fiets en zoals al eerder gezegd werd een stuk stabieler dan de 954 *D ...

Nelis ;) ...
 
Kon je niet beter een circuitfiets kopen? :/
 
Wat doet zo'n ding eigenlijk :?

De ECU zet de werking van het ABS scherper en geschikt voor circuitgebruik. Daarnaast kan je met verschillende (achter)bandenmaten rijden zonder dat dit de werking van het ABS nadelig beinvloed.

Dus je bent ook niet meer gebonden aan de 190-50-17 die Honda met de standaard ABS ECU voorschrijft.
 
Beste Mensen,

Ik zal binnenkort weer wat meer fotos plaatsen. Maar eerst even een vraag. Ik heb een nieuwe remschakelset besteld, en bij het installeren zag ik dat er geen voorziening was voor mijn remlicht schakelaar. Hebben er meerdere mensen hiervan last gehad? en wat hebben jullie toen gedaan. Ik heb nu een banjo bout met druk schakelaar besteld, en die wil erop gaan zetten. Grt
 
Beste Mensen,

Ik zal binnenkort weer wat meer fotos plaatsen. Maar eerst even een vraag. Ik heb een nieuwe remschakelset besteld, en bij het installeren zag ik dat er geen voorziening was voor mijn remlicht schakelaar. Hebben er meerdere mensen hiervan last gehad? en wat hebben jullie toen gedaan. Ik heb nu een banjo bout met druk schakelaar besteld, en die wil erop gaan zetten. Grt

Bij de meeste setjes zal er geen schakelaar opzitten.

Bij het mijne ook niet. Ik lig er niet wakker van want ik gebruik mijn achterrem amper en als ik ze gebruik is het zo goed als altijd samen met mijn voorremmen...
 
Beste Mensen,

Ik zal binnenkort weer wat meer fotos plaatsen. Maar eerst even een vraag. Ik heb een nieuwe remschakelset besteld, en bij het installeren zag ik dat er geen voorziening was voor mijn remlicht schakelaar. Hebben er meerdere mensen hiervan last gehad? en wat hebben jullie toen gedaan. Ik heb nu een banjo bout met druk schakelaar besteld, en die wil erop gaan zetten. Grt
Bij de meeste zo niet alle after market rem/schakelsets onbreekt deze voorziening.
Ook ik heb een rem /schakelset gemonteerd van Lightech en heb het hetzelfde opgelost als jij wil gaan doen, werkt prima!

Succes, Ron.
 
Na olie zuipen van mijn 2008, heeft Honda beslist de onderdelen gratis te leveren.
maar werkuren moet ik betalen, weten jullie misschien hoeveel uren het kost om de pistons te vervangen? ��
 
Na olie zuipen van mijn 2008, heeft Honda beslist de onderdelen gratis te leveren.
maar werkuren moet ik betalen, weten jullie misschien hoeveel uren het kost om de pistons te vervangen? ��

das bullshit!! het duurt ongeveer 20 uur waarvan Honda 12 uur vergoed!!
En als jij de dealer kan vinden die d'r geïmporteerd heeft moet het je niks osten.
 
Laatst bewerkt:
Wat een klote leven heb ik toch zeg, net met de motor een weekend in de Eifel geweest en donderdag 3 dagen de ardennen in om 5 motoren te testen voor een bekend motor blad
KTM superduke
Ducatie monster 1200
MV 1090 R
Kawa Z1000
BMW S1000R

:] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O*
 
*O*

Uitlaatje gescoord en eronder geknutseld *D

Wat moet ik nu met de kabeltjes doen van de uitlaatklep? Kan ik deze er helemaal tussen uit trekken, moet ik ze zo ver mogelijk wegknippen, of .......
:}

Foto650-MMYKSZU8.jpg



Yosi RS-5 Carbon :9
 
Dan heb je inderdaad een klote leven ja, heb met je te doen............... :N
Enjoy!! :+

@GuidoVW: Zou ze niet doorknippen, even afdekplaatje eraf schroeven en dan kun je de kabeltjes losmaken en verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan