Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik ga met de auto.

Mijn Blade is toch al afgesteld op de Ten Kate testbank :P

Jullie hebben 2 nieuwe bikes, nog met koekblik :o
Hoe dan ook als je toch met je bike gaat rij ik graag mee.

mag je op zijn bike? of rijd je achterop? moet je je inschrijven?
Lama, gevonden.
@ Artifex, dan zou ik met je bike gaan als ik jou was, gratis testbank.
Ik ga er sowieso met mijn bike :Y :Y

vorige keer waren er 2 testbanken...

en daar zat toch aardig verschil in :')

blade ook op de bank gehad, samen met de 1198 van een maatje..

is leuk voor een keer maar je hebt er vrij weinig aan :+

Dit zal ook de eerste keer zijn. IK had gehoord dat er verschillen zijn tussen testbanks. Maar dat de verschillen erg groot zijn wist ik niet. Dan probeer ik het op alle 2 ;) Toch benieuwd.
 
Testbank heb je weinig aan?

Is last afstellen zonder testbank...


Maatje met een 1198? Ramon?

bij tenkate wordt er op die dag niks afgesteld ;)

das enkel erop, uitdraai maken en eraf en de volgende motor erop.

en idd, hem ;)
 
Maar aan de hand van die uitdraai kun je toch zien of afstellen nodig/gewenst is?
Neem aan dat de A/F ook op de uitdraai staat?

dit kreeg ik de vorige keer mee ;)

IMAG0162.jpg
 
Ahhh, nee daar heb je niet veel aan.
Alleen om je PK's op papier te hebben _O-

Dat! :+

en een of andere prutser met een duc met termi pijpjes.. die de hele tijd irritant aan t gas liep te jengelen voor aandacht... om dat ding vervolgens op de bank te hebben en denken.. die klinken niet superluid..

en dan kom je aan met je goedkope laser deeptone pijp... en meneer zet gewoon een paar stappen terug van de herrie :') :+
 
Dat! :+

en een of andere prutser met een duc met termi pijpjes.. die de hele tijd irritant aan t gas liep te jengelen voor aandacht... om dat ding vervolgens op de bank te hebben en denken.. die klinken niet superluid..

en dan kom je aan met je goedkope laser deeptone pijp... en meneer zet gewoon een paar stappen terug van de herrie :') :+
Geweldig _O-


Mijn blade klinkt trouwens ook niet onaangenaam!
Termignoni voorbochten met een Akra linkpipe/demper :}

Niet extreem luid maar lekker zwaar, niet zo schel als sommige blades :}
 
Laatst bewerkt:
Geweldig _O-


Mijn blade klinkt trouwens ook niet onaangenaam!
Termignoni voorbochten met een Akra linkpipe/demper :}

Niet extreem luid maar lekker zwaar, niet zo schel als sommige blades :}

ik wil nog een keer de kat ertussen uit schoppen.
voorbochten zijn in principe prima...

maar titatium arrow buisjes zijn ook wel mooi :+

leovince pijp op n blade.. dat wordt een schelle ellende.
 
ik wil nog een keer de kat ertussen uit schoppen.
voorbochten zijn in principe prima...

maar titatium arrow buisjes zijn ook wel mooi :+

leovince pijp op n blade.. dat wordt een schelle ellende.
Ik ben sowieso geen Leovince fan :N

Arrow is meestal wel goed :}

En gewoon naar het pension met die kat _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ff vraagje:

Naar mijn rit naar Tsjechië zet ik tijdelijk mijn originele demper er weer onder (bekeuring..ect.)

Weet iemand welk van de twee kabels op de uitlaatklep moeten worden aangesloten? of kun je ze ook
los laten hangen?
 
Ff vraagje:

Naar mijn rit naar Tsjechië zet ik tijdelijk mijn originele demper er weer onder (bekeuring..ect.)

Weet iemand welk van de twee kabels op de uitlaatklep moeten worden aangesloten? of kun je ze ook
los laten hangen?
Gewoon los laten hangen.
 
Ben er nog niet uit wat ik ga doen.. Ligt natuurlijk ook aan het weer. Misschien dat ik naar Ten Kate met de auto ga. Wil ff handschoenen/helm shoppen en dat gaat moeilijk als ik op de motor ben.

Landelijke Motordagen zijn meestal niet zoveel aan (tenzij je een paar rondjes op het circuit wil doen met CRT). Maar dat is voor mij nog geen 5 min rijden :P
 
Ben er nog niet uit wat ik ga doen.. Ligt natuurlijk ook aan het weer. Misschien dat ik naar Ten Kate met de auto ga. Wil ff handschoenen/helm shoppen en dat gaat moeilijk als ik op de motor ben.

Landelijke Motordagen zijn meestal niet zoveel aan (tenzij je een paar rondjes op het circuit wil doen met CRT). Maar dat is voor mij nog geen 5 min rijden :P
Ik zou dan juist wel op de motor gaan, kun je eventueel proefrijden met de nieuwe helm als dat mag?
Je kan je oude helm dan op laten sturen ofzo :P
 
Ik zou dan juist wel op de motor gaan, kun je eventueel proefrijden met de nieuwe helm als dat mag?
Je kan je oude helm dan op laten sturen ofzo :P

je kan ook bij tenkate op nieuwe modellen proefrijden ;)
 
Ben er nog niet uit wat ik ga doen.. Ligt natuurlijk ook aan het weer. Misschien dat ik naar Ten Kate met de auto ga. Wil ff handschoenen/helm shoppen en dat gaat moeilijk als ik op de motor ben.

Landelijke Motordagen zijn meestal niet zoveel aan (tenzij je een paar rondjes op het circuit wil doen met CRT).Maar dat is voor mij nog geen 5 min rijdn :P

Dat is dus ook wat ik daar ga doen :]
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt voor de gladheid van de banden? Meestal doe ik het 1 vol tankje rustig aan met nieuwe bandjes. Bij de lokale bandenboer zeggen ze de eerste 100 km. Daarna lekker het gas erop.
 
:W

Ik heb op dit moment een set S20's onder de blade 2005 liggen, maar achter is op.
Nu twijfel ik of ik de S20 moet bestellen of de S20 EVO. De voorband kan nog even mee en word dus niet vervangen. Verder vroeg ik me af of ik een 190/55 of een 190/50 moet bestellen, wie heeft raad?

Alvast dank!

GuidoVW *O*
 
Ik heb zelf pas de s 20 evo als set gemonteerd. Als je bridgestone wil blijven rijden zou ik de evo proberen. Kan je later de evo voorband monteren als die is versleten. Eerste indruk van mij zijn erg positief. Op m'n oude bike reed ik met 016pro, heb nog niet echt een vergelijk omdat ze er amper 400 km onder zitten.
Zou lekker voor 190/55 gaan. Past prima, stuurt super.
 
Ik heb zelf pas de s 20 evo als set gemonteerd. Als je bridgestone wil blijven rijden zou ik de evo proberen. Kan je later de evo voorband monteren als die is versleten. Eerste indruk van mij zijn erg positief. Op m'n oude bike reed ik met 016pro, heb nog niet echt een vergelijk omdat ze er amper 400 km onder zitten.
Zou lekker voor 190/55 gaan. Past prima, stuurt super.

190/50 & 190/55 maakt amper verschil, band gaat iets boller zijn met de 55.

origineel komt de blade met een 190/50.

ik vind het verschil niet echt merkbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan