Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb horen zeggen dat de Repsol, je weet wel...die in de officiële fabriekskleuren, verkocht is :P

En wat ik ook heb horen zeggen is dat er een Gilles rem schakelset opkomt (reversed schakelen), stalen remleidingen, dubbel xenon, paddockstands, korte pazzos 8-)

What een Lucky bastard die eigenaar!!!

Ben jij toevallig die Lucky Bastard?
 
Hoe hard moet je trouwens wel niet door een klaverblad gaan om knietje aan de grond te krijgen? Nieuwe banden (PP 2CT) plakken goed dus ben al met 110 door het klaverblad gegaan en heb het idee dat ik als een aap langs de motor hang, netjes parallel maar met de knie wil maar niet lukken |( B|
 
Hoe hard moet je trouwens wel niet door een klaverblad gaan om knietje aan de grond te krijgen? Nieuwe banden (PP 2CT) plakken goed dus ben al met 110 door het klaverblad gegaan en heb het idee dat ik als een aap langs de motor hang, netjes parallel maar met de knie wil maar niet lukken |( B|

Heeft niets met snelheid te maken maar alles met zithouding, als je em doorhebt is er niets meer aan, maarrrrrrr niet ten koste van alles gaan proberen, forceren kan vervelende gevolgen hebben ;)
 
Heeft niets met snelheid te maken maar alles met zithouding, als je em doorhebt is er niets meer aan, maarrrrrrr niet ten koste van alles gaan proberen, forceren kan vervelende gevolgen hebben ;)

I know, ga ook zeker niet forceren. Ben niet de grootste, 1,73, en ook nog korte benen. Zal het allemaal niet makkelijk maken :N Achja, heb deze nu nog niet eens een jaar dus nog tijd zat om te oefenen :]

Maaruh, volgende meeting op de Repsol ;)
 
Over de kop achterop een auto, zegmaar een perfecte stoppie met een beroerde afloop....tja ouder echtpaar dat op een heel raar punt vlak na een bocht knalhard op de rem stampt :X

brrr klinkt weer waardeloos, gelukkig ben je nog heel genoeg om hier verslag uit te brengen...
 
Ook je lengte is niet van grote invloed Max.
Het zit 'm puur in je houding en tussen je oren, ik heb er met mijn 1.71 mtr. weinig moeite mee. :P
Misschien eens een keertje een circuitdagje boeken en het daar eens op je gemak gaan proberen...
 
Ook je lengte is niet van grote invloed Max.
Het zit 'm puur in je houding en tussen je oren, ik heb er met mijn 1.71 mtr. weinig moeite mee. :P
Misschien eens een keertje een circuitdagje boeken en het daar eens op je gemak gaan proberen...

Check, leuk voor op mn to do lijstje :)
 
hij mag zo weer *O* *O*
full
 
Damn wat een race in de GP :}
Zo wil ik ze wel vaker zien..... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan