Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo van de week het achterste rempotje er maar eens af halen
en deze maar eens plaatsen :Y
full
 
Vervangen voor je naar de dolomieten gaat.heb ernu MPP3 opliggen en ben super tevreden.

Een enigszins vergelijkbare band is de Metzeler K3 en dat was de beste band waar ik tot nog toe mee heb gereden. Een SC2 daarentegen is niet echt alles op de obw :N

Het volgende bandje wordt toch weer een MPP3 of Dunlop Sportsmart 2 aangezien er af en toe ook een weekendje in de Eifel mee gereden zal worden en je helaas geen mooi weer garantie krijgt.
Gezien het tempo is een SC2 absoluut overkill.

Kheb altijd met PP gereden en sinds een week of 3 heb ik er Dunlop Sportsmart 2 onder liggen.
Inmiddels heb ik er een dagje mee op circuit Assen gereden en heb er geen spijt van, prima bandjes van Dunlop!

Rijden jullie (en de rest) achter met 50 of 55 hoog?
 
Laatst bewerkt:
Rijden jullie (en de rest) achter met 50 of 55 hoog?

Ik heb er tegenwoordig 200/60 onder liggen.
Stuurt super, maar sinds die tijd rij ik wel mijn onderkuip aan de grond :X

Moest ook een afstandsbus onder het achterspatbord zetten anders kon de bandenwarmer er niet meer tussen.
 
Ik heb een 55 en ik vind het super rijden. Hoewel je dit natuurlijk wel met een korreltje zout moet nemen, aangezien ik van een compleet versleten 50 naar een hagelnieuwe 55 gegaan ben.
 
Het zal weinig mensen hier iets zeggen, maar zeker 1 iemand komt dit bekend voor. Na 10 jaar trouwe dienst heb ik afscheid moeten nemen van dit tasje. Hij zat onder de eiwit/geel nadat het hele doosje stuk gegaan was :+ en schoonmaken geen optie meer was gezien de moeite niet opweegt tegen de kosten die het met zich meebrengt :P Op zoek naar een nieuw tasje dus :9

full
 
Het zal weinig mensen hier iets zeggen, maar zeker 1 iemand komt dit bekend voor. Na 10 jaar trouwe dienst heb ik afscheid moeten nemen van dit tasje. Hij zat onder de eiwit/geel nadat het hele doosje stuk gegaan was :+ en schoonmaken geen optie meer was gezien de moeite niet opweegt tegen de kosten die het met zich meebrengt :P Op zoek naar een nieuw tasje dus :9

[afbeelding]
_O-
Die heb ik ook :+
 
Lekker man, ben benieuwd hoe Schotland je bevalt als toer/raceland :]

Heerlijk rijden daar, heel verschillende wegen en binnendoor lekker rustig. Echt een raceland vind ik het niet door de onvoorspelbaarheid van de wegen. Vaak slecht overzicht en sterk knijpende en verradelijke bochten. Maar als je dan wel het overzicht hebt.... }) . Wanneer je van ruige natuur en landschappen houdt is het :9~ . Ofwel ik heb een topvakantie gehad en vindt het wel een aanrader.
 
Ik heb er tegenwoordig 200/60 onder liggen.
Stuurt super, maar sinds die tijd rij ik wel mijn onderkuip aan de grond :X

Moest ook een afstandsbus onder het achterspatbord zetten anders kon de bandenwarmer er niet meer tussen.
Dat had ik dus ook met 200/60 slicks reed ik mijn versnellings pedaal aan de grond in de bult op Assen, de vorm van de band is dus echt anders
 
Ik had regen verwacht en wind ofwel het typische Schotse weer. Maar het was de hele week droog en zelfs 28 graden! En daar sta je dan met je goretex motorpakkie je een ongeluk te zweten. Maar gelukkig kan je daar goed doorrijden :] voor de verkoeling.

Daar moest ik inderdaad gelijk aan denken. Maar nee dus, lekker weer weer gehad 8-)
Nog mooie foto's gemaakt?
 
blade staat nu 5 weken bij Bleeker motoren.. nog steeds niet klaar.

blijkbaar duurt het vervangen van een bezinesensor/pomp en benzine slang erg lang...

Onderdelen bestellen en binnenkrijgen schijnt moeilijk te zijn..
 
haha ik ken het.. mijn motor staat er al bijna 3 week voor de lekke radiateur.
Wegens gebrek aan voortgang de directeur maar eens gebeld en die zegt opeens dat het geen garantie is en ze voor mij aan het zoeken zijn naar een goedkope radiateur.

Ondanks dat ik in de 20x dat ik contact met hun heb gehad nooit iets heb gehoord dat het definitief geen garantie is en ik zelf moet betalen.
Ook hebben ze nooit een vraag gesteld wat ik het liefst zou willen..
 
blade staat nu 5 weken bij Bleeker motoren.. nog steeds niet klaar.

blijkbaar duurt het vervangen van een bezinesensor/pomp en benzine slang erg lang...

Onderdelen bestellen en binnenkrijgen schijnt moeilijk te zijn..
5 WEKEN?? Da's beter dan heel lang........ :X
haha ik ken het.. mijn motor staat er al bijna 3 week voor de lekke radiateur.
Wegens gebrek aan voortgang de directeur maar eens gebeld en die zegt opeens dat het geen garantie is en ze voor mij aan het zoeken zijn naar een goedkope radiateur.

Ondanks dat ik in de 20x dat ik contact met hun heb gehad nooit iets heb gehoord dat het definitief geen garantie is en ik zelf moet betalen.
Ook hebben ze nooit een vraag gesteld wat ik het liefst zou willen..
Er was jou toch verteld dat het gewoon een garantie gevalletje was. :?
Fijn zo'n goede communicatie en vlotte behandeling. :(

Beide succes met de afhandeling en wel of geen garantie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan