Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Actie :+

full
 
Gisteren terug gekomen van een extra lang weekend (vrijdag t/m woensdag) in de Zuid-Eifel... heerlijk gestuurd, alles heel gehouden, toppie weertje gehad en bijna 1900km op het klokkie bij getikt...

1530397_10202116890116957_2362216099673675862_n.jpg


Zal vanavond wel wat meer foto's posten...

@Ron/Berry, mooie plaatjes ;) ...



Nelis ;) ...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren terug gekomen van een extra lang weekend (vrijdag t/m woensdag) in de Zuid-Eifel... heerlijk gestuurd, alles heel gehouden, toppie weertje gehad en bijna 1900km op het klokkie bij getikt...

[afbeelding]

Zal vanavond wel wat meer foto's posten...

@Ron/Berry, mooie plaatjes ;) ...



Nelis ;) ...

Erg belangrijk idd :Y

Je hebt het dus wel naar je zin gehad, we zien de foto's wel verschijnen. Altijd leuk *O*
 
Ik, persoonlijk, had de spiegels weggehaald ;)

Ik had de kentekenplaat al verwijderd en de spiegels/knippers afgeplakt. Had niet echt zin om de spiegels ook nog te verwijderen, en zou ook niet weten waar ik ze zou moeten laten (achteraf kwam ik bekenden tegen die een pitbox hadden, maar toen vond ik het wel best...)
 
Gisteren terug gekomen van een extra lang weekend (vrijdag t/m woensdag) in de Zuid-Eifel... heerlijk gestuurd, alles heel gehouden, toppie weertje gehad en bijna 1900km op het klokkie bij getikt...

[afbeelding]

Zal vanavond wel wat meer foto's posten...

@Ron/Berry, mooie plaatjes ;) ...



Nelis ;) ...
Soms zit het mee *O* :]
 
:W

Iemand ervaring met een kapotte stator, model 2005?

Heb hem er net uitgehaald, 1 spoel is helemaal zwart geblakerd dus zal een nieuwe moeten bestellen.
Weet iemand een snel en niet al te duur adres? Ten Kate had het over 450 euro, wel inclusief het vliegwiel, maar toch...

Thanks :}
 
ebay is goedkoop en wss net zo goed als andere imitatie. Vergeet niet er een gelijkrichter bij te bestellen of de gelijkrichter na te meten anders is je volgende stator ook meteen kapot
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen, even een vraagje.... ik weet dat de 1000 in de mooie repsol uitvoering geleverd wordt, maar was dit ook het geval voor de 600 modellen van 2009, ik kan dit nergens vinden. Af en toe zie ik er wel eens 1 te koop staan of is dit dan met imitatie kappen?
 
Nog een paar foto's van ons tripje vorige week naar Oostenrijk en Italië
[afbeelding]
Wat begon met mooi zonnig weer op de eerste dag veranderde op dag 2 op weg naar Italië......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel heel goedkoop kunnen tanken. :9
[afbeelding]
[afbeelding]
En de meest slechte dag, de bedoeling was om de Silvretta pass te rijden echter toen we 's morgens het nieuws keken en hoorde dat automobilisten hun sneeuwkettingen om moesten leggen op de Silvretta zijn we maar in het hotel gebleven....... :X
Laat in de middag toen het ff droog was met z'n tweeen nog maar een klein rondje gemaakt.
[afbeelding]
Gelukkig waren de laatste 2 dagen weer droog, op weg richting Stelvio.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op naar volgend jaar!!

Prachtige feuteus....zonde vd regen maar zulke trips blijven geweldig!! :] :Y
 
Hoi allen, even een vraagje.... ik weet dat de 1000 in de mooie repsol uitvoering geleverd wordt, maar was dit ook het geval voor de 600 modellen van 2009, ik kan dit nergens vinden. Af en toe zie ik er wel eens 1 te koop staan of is dit dan met imitatie kappen?
Vanaf 2013 is die zeker leverbaar :Y
full
 
Prachtige feuteus....zonde vd regen maar zulke trips blijven geweldig!! :] :Y
Bedankt. :+
We zullen geen beter weer verdiend hebben........evengoed wel veel plezier gehad!
Volgend jaar maar weer een nieuwe poging wagen. :Y
 
:W

Iemand ervaring met een kapotte stator, model 2005?

Heb hem er net uitgehaald, 1 spoel is helemaal zwart geblakerd dus zal een nieuwe moeten bestellen.
Weet iemand een snel en niet al te duur adres? Ten Kate had het over 450 euro, wel inclusief het vliegwiel, maar toch...

Thanks :}

Vorig jaar mijn stator (2004 model) opnieuw laten wikkelen, mijne was ook zwart. Tijdens het rijden viel motor uit omdat accu leeg was omdat hij niet meer werd opgeladen. Ik was geloof ik €130. kwijt. Doet het nog steeds perfect.

www.sevior.nl :} 2 jaar garantie en onbeperkte kilometers, dat heb je niet op ebay ;) :W
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar mijn stator (2004 model) opnieuw laten wikkelen, mijne was ook zwart. Tijdens het rijden viel motor uit omdat accu leeg was omdat hij niet meer werd opgeladen. Ik was geloof ik €130. kwijt. Doet het nog steeds perfect.

www.sevior.nl :} 2 jaar garantie en onbeperkte kilometers, dat heb je niet op ebay ;) :W
klopt.... maar op ebay kost ie geen 50€... al zou ie maar 1 jaar meegaan ;)
 
nou zeg,wat zijn die zadels dun!
veel meer als 1 1/2 a 2 cm zat er als vulling niet onder :?
logisch dat ik pijn mijn reet kreeg.
dat carbon look is trouwens veel te glad,dus zwarte antislip(soort van alcantara) genomen
dat is opgelost,over een paar weken is de nieuwe zadel af.
nee,ik heb hem niet achter gelaten :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan