Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, kleine update van mijn kant en ook tegelijk mijn excuses! Ik hou het forum altijd wel in de gaten maar heb zelden tijd om echt lekker mee te ouwehoeren ivm dat ik nog studeer.

Magoed, dat terzijde! Ik heb in navolging van mijn ratelprobleem uiteindelijk bij Martijns Motorwebshop een handmatige APE NAKS besteld en vandaag gemonteerd. Even goed wat tijd genomen voor de afstelling en ik moet zeggen dat het geratel compleet verdwenen is! Ok ok, in dat toerengebied is nog altijd wel wat vibratie in het blok voelbaar, maar de eerste indruk (na een korte proefrit) is dat het eufel toch wel echt 95 % verholpen is. Succes! Daar wordt je dan toch een blij mens van :)

Nu zit ik wel met een nagelnieuwe (max 1000 km oud) OEM Naks van Honda waar dus niks mis mee is, wat echter niet het probleem heeft kunnen verhelpen. Die gaat dus in de verkoop denk ik dan maar :)

#happy!
 
Dus de uitlaat van een 06 past altijd op een 04, maar een 04 niet altijd op een 06?

Groeten Arnold
 
Mooi!
Als ik de rommel dan toch allemaal uitelkaar haal, ik had zo'n achter licht gezien bij iemand waar de knipperlicht al bij in zitten. Is dat wat? Of is dat vragen om aandacht?
Waar kan ik het beste 1 halen? Verder wilde ik nog een andere kentekenplaat houder, die ik heb is al niet origineel, maar hij zit zo ver naar achteren. Welke kan ik het beste kopen?
Groeten Arnold
 
Mooi!
Als ik de rommel dan toch allemaal uitelkaar haal, ik had zo'n achter licht gezien bij iemand waar de knipperlicht al bij in zitten. Is dat wat? Of is dat vragen om aandacht?
Waar kan ik het beste 1 halen? Verder wilde ik nog een andere kentekenplaat houder, die ik heb is al niet origineel, maar hij zit zo ver naar achteren. Welke kan ik het beste kopen?
Groeten Arnold
full
 
Mooi!
Als ik de rommel dan toch allemaal uitelkaar haal, ik had zo'n achter licht gezien bij iemand waar de knipperlicht al bij in zitten. Is dat wat? Of is dat vragen om aandacht?
Waar kan ik het beste 1 halen? Verder wilde ik nog een andere kentekenplaat houder, die ik heb is al niet origineel, maar hij zit zo ver naar achteren. Welke kan ik het beste kopen?
Groeten Arnold
ook voor mooie kentekenplaat houders,en uiteraard de integrated taillight

https://gegshop.nl/en/cbr1000rr-04-05/19118-led-achterlicht-met-knipperlichten.html
die rode cbr is de mijne met G&G UITLAAT EN KENTEKENHOUDER EN INTERGRATED TAILLIGHTS
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ervaringen met een laser extreme uitlaat en een circuitdag op assen? Heb namelijk maar 1 legal insert.... En vraag me af of dit wel goed komt qua decibels :?
 
Joh ik dacht dat je 'm al lang kwijt was om heel eerlijk te zijn :o

Ben wel benieuwd naar wat er eventueel weer gaat komen.

Niks! ben bezig met onderstaande hobby. :9

full


reed te weinig op twee wielen.

Ga jij je blade nog inruilen? Zat tegenover John toen je belde over je ongelukje.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ervaringen met een laser extreme uitlaat en een circuitdag op assen? Heb namelijk maar 1 legal insert.... En vraag me af of dit wel goed komt qua decibels :?
Na maandag kan ik het je vertellen..... :+
 
voor de eerste lichting Bladeforummers hier en andere bekenden, mijn Bl08 is gister naar een nieuwe eigenaar gegaan. Ben dus motorloos, (hoewel... staat nog een XR600 in Suriname :) ) maar sluit niet uit dat er wel weer eens wat wordt aangeschaft.

Oooooh iedereen stopt maar met motorrijden -O-
 
Hier ook nog amper op de blade gereden. Binnenkort nog wel eens doen :Y

Wel veel op de CB gereden en van deze ook een projectje gemaakt dat zo goed als klaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan