Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was weer een mooie TT ondanks de regenbuitjes :}
En wat een laatste ronde van BO, we zaten bij meeuwenmeer en zagen Bo richting de ramshoek de een na de ander inhalen om hem tenslotte op het videoscherm over de finish te zijn glijden -O-

Op de terugweg een Orka Blade met Givi top topkoffer en MF sticker gespot vlak voor Zwolle, je knikte nog gedag en later gaf ik het duimpje :t
 
Het was weer een mooie TT ondanks de regenbuitjes :}
En wat een laatste ronde van BO, we zaten bij meeuwenmeer en zagen Bo richting de ramshoek de een na de ander inhalen om hem tenslotte op het videoscherm over de finish te zijn glijden -O-

Op de terugweg een Orka Blade met Givi top topkoffer en MF sticker gespot vlak voor Zwolle, je knikte nog gedag en later gaf ik het duimpje :t

ik ben ook weer terug van dagje assen. het waren mooie races :] top dag gehad :Y
 
IK heb de race thuis op het beeldscherm bekeken. Super mooie races gezien! :} Heb tijdens de GP de hoeken van mn bankstel verrot gevreten. Super spannend, Zo zie ik ze het liefst!
 
Het was weer een mooie TT ondanks de regenbuitjes :}
En wat een laatste ronde van BO, we zaten bij meeuwenmeer en zagen Bo richting de ramshoek de een na de ander inhalen om hem tenslotte op het videoscherm over de finish te zijn glijden -O-

Op de terugweg een Orka Blade met Givi top topkoffer en MF sticker gespot vlak voor Zwolle, je knikte nog gedag en later gaf ik het duimpje :t

full


Dat was ik 8-) ja toen je achter me aan kwam dacht ik al aan mf.
Word tijd voor n meeting Oja die is binnenkort. Kunnen we wat Blade rijders leren kennen.


Veel Blades gezien ook de nieuwste ook een supermooie machine rood met zwart en man en vrouw erop allebei ook meteen in een nieuw bijpassend Honda pak :t

Super mooie dag gehad de races waren echt super.
Mn hoofd verbrand zoveel zon dacht ik niet gezien te hebben _O-
 
[afbeelding]

Dat was ik 8-) ja toen je achter me aan kwam dacht ik al aan mf.
Word tijd voor n meeting Oja die is binnenkort. Kunnen we wat Blade rijders leren kennen.


Veel Blades gezien ook de nieuwste ook een supermooie machine rood met zwart en man en vrouw erop allebei ook meteen in een nieuw bijpassend Honda pak :t

Super mooie dag gehad de races waren echt super.
Mn hoofd verbrand zoveel zon dacht ik niet gezien te hebben _O-

Dat was te merken, je had er flink lol in :t
 
ik zat op de nieuwe haarbocht tribune . echt top. nog beter uitzicht op de bochten en op het scherm .en goede stoeltjes

Wij zaten ook op de nieuwe tribune. Echt een waanzinnige vooruitgang ten opzichte van de oude situatie. Vorig jaar zijn we op vrijdag en zaterdag nog ergens anders gaan zitten, maar daar hebben we nu niet eens over gedacht. Ik vond het echt een super uitzicht, dat je nu eigenlijk vanaf het de Ramshoek tot aan de Strubben een Stadiongedeelte hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan