Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge Rummer,

Heb je daar nog plaatjes van en moesten er kabels of iets voor worden verlengd???

Nelis ;)
full

full

full

Originele kabels waren net lang genoeg.
 
z'net nog even een rondje
rond getuft op de rs *O*

eens kijken als het morgen niet te warm is
voor in het pak dan mag de blade ook nog even uit :Y
 
Hebben jullie ook nog een adres waar ik kuipdelen of stickers kan bestellen? Gaat mij om de rechter zij bovenkuip.
 
Originele stickers of kuip Heb een blade van 2004. Tri colour. Hij is gevallen nu is de rechter boven kuip stuk...
 
Afgelopen week het eerste ritje met onze dochter achterop gemaakt.
Behoorlijk spannend de eerste meters maar wat vond ze het geweldig.... :]
2cmqm8l.jpg


254y8wi.jpg
 
Hebben jullie ook nog een adres waar ik kuipdelen of stickers kan bestellen? Gaat mij om de rechter zij bovenkuip.
Ik heb OEM onderdelen voor mijn Blade en ook voor een Suzuki ens besteld bij Japarts. Moet je wel eerst even vragen om het juiste (digitale) onderdelenbork, die stonden voor mij de volgende werkdag klaar. Is handig om onderdelen te zoeken in de diverse tekeningen en meteen de prijs erbij!

Motoronderdelen en motorfiets onderdelen van topkwaliteit
 
Afgelopen vrijdag op een leuke locatie in Eindhoven, Strijp S wat plaatjes geschoten en vervolgens nog een lekker verfrissend rondje gereden.

mre_shoot-11.jpg


mre_shoot-7.jpg


mre_shoot-26.jpg


Nelis ;)
 
zulke gein deed ik vroeger ook altijd
als het bandje bijna op was
maar het was altijd een gekloot om al dat rubber
weer van de brommer af te krijgen -O-
full
 
Na het vervangen van me accu toch maar weer eens begonnen met het installeren van de voeding voor mijn zumo 350. Heb hem nu op achterlicht aangesloten en heb netjes 12volt wanneer ik hem op comtact set en 5 volt bij stekker voor de zumo. Echter laat hij de zumo niet op. Iemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan