Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer lekker afgelopen weekend en weer bijna weekend!!! :+

IMG_0980.jpg

IMG_1552.jpg

IMG_1408-2.jpg

IMG_1482.jpg


Op naar meer!!! *D
 
we zullen eens kijken als we straks
nog een tankje leeg kunnen :]
ik denk dat het niet zo heel lang meer zal duren
dan kan mag die op stal blijven staan:ROFLMAO:
dus laten we er nog maar even van genieten*O*
 
Even posen :p
 

Bijlagen

  • DSC_5369.jpg
    DSC_5369.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 14
  • DSC_5372.jpg
    DSC_5372.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 12
  • DSC_5367.jpg
    DSC_5367.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 12
Gisteren heerlijk gereden,tanktas uitgeprobeert en best lekker als je ergens in de middle of nowhere iets te drinken kunt pakken.
Vraag me trouwens af waarom er 2 fireblade topics zijn? Of je nou een 900 of een 1000 hebt maakt toch niks uit? Zijn beide blaadjes.
 

Bijlagen

  • IMG_20180910_123416.jpg
    IMG_20180910_123416.jpg
    544,3 KB · Weergaven: 18
Gisteren heerlijk gereden,tanktas uitgeprobeert en best lekker als je ergens in de middle of nowhere iets te drinken kunt pakken.
Vraag me trouwens af waarom er 2 fireblade topics zijn? Of je nou een 900 of een 1000 hebt maakt toch niks uit? Zijn beide blaadjes.

Weet ook niet, zat eerst op 900 forum toen ik 954 reed en nu hier maar idd, zijn allemaal
Blaadjes!!! :)
 
Gisteren heerlijk gereden,tanktas uitgeprobeert en best lekker als je ergens in de middle of nowhere iets te drinken kunt pakken.
Vraag me trouwens af waarom er 2 fireblade topics zijn? Of je nou een 900 of een 1000 hebt maakt toch niks uit? Zijn beide blaadjes.
Ziet er goed uit. Veel plezier er mee.
 
Ben nu een weekend weg in Luxemburg met de cbr1000RR 2006.
Onderweg ging bij 150km tanklampje knipperen.
Paar km later ging teller uit nog iets later motor uit.

Even gestopt wij het idee dat de accu kapot was. Motor aan geduwd liep gelijk naar een motorzaak gereden daar gemeten geen 14v op accu. Reactie motor zaak klopt dynamo werkt niet bij lege accu
Nieuwe accu er in nog geen 14v. We vermoeden nu
Spanningen regelaar of dynamo zitten hier nog zekeringen tussen om de kijken.

Iemand een idee nog.
 
Ben nu een weekend weg in Luxemburg met de cbr1000RR 2006.
Onderweg ging bij 150km tanklampje knipperen.
Paar km later ging teller uit nog iets later motor uit.

Even gestopt wij het idee dat de accu kapot was. Motor aan geduwd liep gelijk naar een motorzaak gereden daar gemeten geen 14v op accu. Reactie motor zaak klopt dynamo werkt niet bij lege accu
Nieuwe accu er in nog geen 14v. We vermoeden nu
Spanningen regelaar of dynamo zitten hier nog zekeringen tussen om de kijken.

Iemand een idee nog.

Ik neem aan dat nog geen 14 volt op de accu de laadspanning is ?

Volgens mij zitten er geen zekeringen tussen. Ik zou beginnen met het controleren van de stekker verbindingen van regelaar en dynamo op oxidatie enz.
Als die goed zijn de dynamo meten met draaiende motor of die genoeg wisselspanning heeft. Kunt ook ohms de 3 spoelen meten.
Tussen de spoelen 0,1 tot 1 ohm , van spoel naar massa mag je niets meten. Als dat goed is dan meten op de stekker van de regelaar, daar moet je de accuspanning meten. Op die stekker zit een groene draad die aan massa ligt, meten of de massa verbinding goed is.
als dat allemaal goed is , dan is zeer waarschijnlijk je regelaar overleden.
 
Vandaag weer lekker aan :] geweest.het was super weertje.
Is het misch wat om volgend jaar weer meeting te doen ?

Vorig jaar leuke meeting gehad geregeld door Chantal en ook leuk stukje gestuurd daarna.
Maar gezien de drukte hier ;) zal het lastig worden; iedereen heeft toch zijn eigen groepje waar die mee rijdt en afspreekt via andere social media.

Wil best het voortouw nemen en een datum straks in het voorjaar hier neerzetten. Genoeg lokaties hier in de regio om samen te komen en mooie routes om te rijden door noord limburg en Duitsland.
 
Ik neem aan dat nog geen 14 volt op de accu de laadspanning is ?

Volgens mij zitten er geen zekeringen tussen. Ik zou beginnen met het controleren van de stekker verbindingen van regelaar en dynamo op oxidatie enz.
Als die goed zijn de dynamo meten met draaiende motor of die genoeg wisselspanning heeft. Kunt ook ohms de 3 spoelen meten.
Tussen de spoelen 0,1 tot 1 ohm , van spoel naar massa mag je niets meten. Als dat goed is dan meten op de stekker van de regelaar, daar moet je de accuspanning meten. Op die stekker zit een groene draad die aan massa ligt, meten of de massa verbinding goed is.
als dat allemaal goed is , dan is zeer waarschijnlijk je regelaar overleden.


Bedank ga hier mee aan de slag als de motor weer thuis word afgeleverd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan