Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo de blade maar even naar buiten getrokken
zo maar even een tankje leeg rammelen
Welk merk zijn die spiegels? Ik ben al heel lang naar zoiets op zoek, maar nog nooit iets gevonden wat me beviel. Deze lijken nog het meest op de originele.
Gisteren heerlijk gereden,tanktas uitgeprobeert en best lekker als je ergens in de middle of nowhere iets te drinken kunt pakken.
Vraag me trouwens af waarom er 2 fireblade topics zijn? Of je nou een 900 of een 1000 hebt maakt toch niks uit? Zijn beide blaadjes.
Ziet er goed uit. Veel plezier er mee.Gisteren heerlijk gereden,tanktas uitgeprobeert en best lekker als je ergens in de middle of nowhere iets te drinken kunt pakken.
Vraag me trouwens af waarom er 2 fireblade topics zijn? Of je nou een 900 of een 1000 hebt maakt toch niks uit? Zijn beide blaadjes.
Even posen :p
weekend
Ben nu een weekend weg in Luxemburg met de cbr1000RR 2006.
Onderweg ging bij 150km tanklampje knipperen.
Paar km later ging teller uit nog iets later motor uit.
Even gestopt wij het idee dat de accu kapot was. Motor aan geduwd liep gelijk naar een motorzaak gereden daar gemeten geen 14v op accu. Reactie motor zaak klopt dynamo werkt niet bij lege accu
Nieuwe accu er in nog geen 14v. We vermoeden nu
Spanningen regelaar of dynamo zitten hier nog zekeringen tussen om de kijken.
Iemand een idee nog.
Vandaag weer lekker aan geweest.het was super weertje.
Is het misch wat om volgend jaar weer meeting te doen ?
Ik neem aan dat nog geen 14 volt op de accu de laadspanning is ?
Volgens mij zitten er geen zekeringen tussen. Ik zou beginnen met het controleren van de stekker verbindingen van regelaar en dynamo op oxidatie enz.
Als die goed zijn de dynamo meten met draaiende motor of die genoeg wisselspanning heeft. Kunt ook ohms de 3 spoelen meten.
Tussen de spoelen 0,1 tot 1 ohm , van spoel naar massa mag je niets meten. Als dat goed is dan meten op de stekker van de regelaar, daar moet je de accuspanning meten. Op die stekker zit een groene draad die aan massa ligt, meten of de massa verbinding goed is.
als dat allemaal goed is , dan is zeer waarschijnlijk je regelaar overleden.