Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff snel in orde gemaakt.
360.jpg
 
Daar zijn volgens mij beugels voor. Via google wel te vinden. Ik vind zn beugel wel mooier maar het nadeel is dan dat de sleutel achter de garmin zit en het een gekut is met je sleutel in en uit het contactslot, ook verminderd zicht op de tellers. Tijdens de het rijden hou ik dat graag in de gaten.

Honda
 
Daar zijn volgens mij beugels voor. Via google wel te vinden. Ik vind zn beugel wel mooier maar het nadeel is dan dat de sleutel achter de garmin zit en het een gekut is met je sleutel in en uit het contactslot, ook verminderd zicht op de tellers. Tijdens de het rijden hou ik dat graag in de gaten.

Honda
ik weet niet welke sleutel jij bedoeld
maar de mijne kan er gewoon in en uit
zonder gekut
 
Daar zijn volgens mij beugels voor. Via google wel te vinden. Ik vind zn beugel wel mooier maar het nadeel is dan dat de sleutel achter de garmin zit en het een gekut is met je sleutel in en uit het contactslot, ook verminderd zicht op de tellers. Tijdens de het rijden hou ik dat graag in de gaten.

Honda

Vind deze erg prijzig. Ga denk ik zelf zoiets maken alleen dan de andere kant op gedraait. Zodat je wel goed je toerenteller blijft zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan