Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg je als je door de week altijd vroeg uit je nestje moet, dan wordt je in het weekend standaard wakker rond een uurtje of 05:00/05:30 uur.
Nog blijven liggen tot 06:45 uur en toen vond ik het wel mooi geweest.
Voordeel is dat je nagenoeg niemand tegenkomt op de vroege zondagochtend. ;)
Voor vanmiddag wordt er toch goed weer voorspeld, mocht je nog gaan alvast veel plezier gewenst. :t

Vroeger juist daarom speciaal vroeg op staan in de ochtend.
 
Krijg je als je door de week altijd vroeg uit je nestje moet, dan wordt je in het weekend standaard wakker rond een uuurtje of 05:00/05:30 uur.
Nog blijven liggen tot 06:45 uur en toen vond ik het wel mooi geweest.
Voordeel is dat je nagenoeg niemand tegenkomt op de vroege zondagochtend. ;)
Voor vanmiddag wordt er toch goed weer voorspeld, mocht je nog gaan alvast veel plezier gewenst. :t
Ik dacht dat alleen ik zo gek was maar gelukkig zijn er lotgenoten. Bij ons op het industrieterrein kun je op zondagochtend nog wel lekker terecht, zo hier en daar zijn er bochten en id het asfalt nog allemaal schoon en nieuw. Je kunt van ver iemand zien aankomen dus op tijd van het gas. Ben altijd de enige daar en dat bevalt goed!
 
Hier gisteren het Blaadje weer in orde gemaakt en kan ie weer mooi ongeschonden voor de dag komen.

Nieuw linker kuipdeel, 2e hands onderkuipen, Dynamodeksel en tail...

20170715_120340.jpg


20170715_122550.jpg


20170715_172824.jpg


Laat het zonnetje maar weer komen!!! :P
 
Ik dacht dat alleen ik zo gek was maar gelukkig zijn er lotgenoten. Bij ons op het industrieterrein kun je op zondagochtend nog wel lekker terecht, zo hier en daar zijn er bochten en id het asfalt nog allemaal schoon en nieuw. Je kunt van ver iemand zien aankomen dus op tijd van het gas. Ben altijd de enige daar en dat bevalt goed!
Maar een clubje oprichten voor "lotgenoten de vroege laagvliegers" denk ik. :+

@Nelis: ziet er weer netjes uit!
En nou niet meer gaan zitten slapen hè. :t
 
Prima weertje vandaag dus de blade maar weer lekker uitgelaten.
Gelijk de grens over en de binnendoorwegen gepakt, na 1,5 uur wist ik niet meer waar ik ergens uithing :) effe shell race 100 _O- getankt en broodje braatwurst naar binnen gewerkt en weer verder, waarheen ? geen idee.
Na een tijdje weer een bekend plaatsje op de borden, ohh zit ik daar , dan komen we wel weer thuis :Y Het was een heerlijk ritje en weer een kleine 300 km op het tellertje gezet.
 
Prima weertje vandaag dus de blade maar weer lekker uitgelaten.
Gelijk de grens over en de binnendoorwegen gepakt, na 1,5 uur wist ik niet meer waar ik ergens uithing :) effe shell race 100 _O- getankt en broodje braatwurst naar binnen gewerkt en weer verder, waarheen ? geen idee.
Na een tijdje weer een bekend plaatsje op de borden, ohh zit ik daar , dan komen we wel weer thuis :Y Het was een heerlijk ritje en weer een kleine 300 km op het tellertje gezet.
Altijd leuk zoiets :]
 
Prima weertje vandaag dus de blade maar weer lekker uitgelaten.
Gelijk de grens over en de binnendoorwegen gepakt, na 1,5 uur wist ik niet meer waar ik ergens uithing :) effe shell race 100 _O- getankt en broodje braatwurst naar binnen gewerkt en weer verder, waarheen ? geen idee.
Na een tijdje weer een bekend plaatsje op de borden, ohh zit ik daar , dan komen we wel weer thuis :Y Het was een heerlijk ritje en weer een kleine 300 km op het tellertje gezet.

Lijkt me ook weer is lekker om te doen. Heerlijk!
:Y
 
Mensen even een vraag. Ik heb sinds afgelopen zondag dat mn voorwiel geregeld iets wegglijd als ik een bocht naar links maak. Eerst dacht ik zal wel troep op het wegdek zijn. Maar gisteren hetzelfde euvel tot 3x toe. 2x op rotondes(moest stukje de berm in :( ) en 1x in mijn eigen straat dat het voorwiel iets wegglijd. Profiel voor en achter goed, banden zijn mooi rond gereden. Geen vet of schoonmaakmiddelen etc gebruikt. Wie o wie heeft er een idee wat dit probleem kan zijn? Mvg Chris
 
Mensen even een vraag. Ik heb sinds afgelopen zondag dat mn voorwiel geregeld iets wegglijd als ik een bocht naar links maak. Eerst dacht ik zal wel troep op het wegdek zijn. Maar gisteren hetzelfde euvel tot 3x toe. 2x op rotondes(moest stukje de berm in :( ) en 1x in mijn eigen straat dat het voorwiel iets wegglijd. Profiel voor en achter goed, banden zijn mooi rond gereden. Geen vet of schoonmaakmiddelen etc gebruikt. Wie o wie heeft er een idee wat dit probleem kan zijn? Mvg Chris

Als je verder niets merkt aan de motor, alleen linkerbochten en echt glijden dan zou ik het toch in de voorband zoeken.
 
Mensen even een vraag. Ik heb sinds afgelopen zondag dat mn voorwiel geregeld iets wegglijd als ik een bocht naar links maak. Eerst dacht ik zal wel troep op het wegdek zijn. Maar gisteren hetzelfde euvel tot 3x toe. 2x op rotondes(moest stukje de berm in :( ) en 1x in mijn eigen straat dat het voorwiel iets wegglijd. Profiel voor en achter goed, banden zijn mooi rond gereden. Geen vet of schoonmaakmiddelen etc gebruikt. Wie o wie heeft er een idee wat dit probleem kan zijn? Mvg Chris

Ik zou gewoon ff langs de motorzaak gaan. Lijkt me niet een voordehand liggend probleem omdat ie het soms wel doet en soms niet!
Geen lekkage van n voorpoot zodat ie niet goed meer veerd?
 
Als je verder niets merkt aan de motor, alleen linkerbochten en echt glijden dan zou ik het toch in de voorband zoeken.

Wellicht dat het asfalt glad is. Heb het zelf namelijk ook bij een enkele rotonde bij mij in de buurt dat de motor iets onderstuurt. Verder nooit last, enkel bij die specifieke rotondes.
 
Laatst bewerkt:
Nog even goed naar de band gekeken, het blijkt dat deze aan de linkerzijde (wang) een stukje naar buiten loopt zeg maar, dus niet helemaal rond. Heb voor 2 weken terug een steentje geraakt tijdens een oprit naar de snelweg. Maar dat was een bocht naar rechts. Laat het vd week wel ff checken.
 
Ik zou gewoon ff langs de motorzaak gaan. Lijkt me niet een voordehand liggend probleem omdat ie het soms wel doet en soms niet!
Geen lekkage van n voorpoot zodat ie niet goed meer veerd?

Nee geen lekkage bij mij weten, maar laat de boel sowieso ff nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan