Het Gooische Zwarte Woud 2014

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
74.712
1.902
Voor de vaste Gooiers:

Lang weekend bochten rijden in Duitsland *D

29 aug t/m 1 sept gaat het gebeuren.
Vrijdag heen, maandag terug.
Bij goed weer ben ik om 6:30 bij de Bisde. Koffie, tanken, praatje maken.
Proberen 6:45 te gaan rijden.

Hotel Anker heeft plek voor ons :)
Eten doen we in het hotel.


Rijders:

Ikke
Amygdalala
Achi
Barriieeee
DD
CorFreek (voorkeur 1 pers kamer)
Fred
Little Beer
Wendelalalala
 
Laatst bewerkt:
DD vanaf je vakantiestek al weer aan het plannen voor een lange weekend doe je goed 8-)
 
En? Kreeg je klappen?
linksehamerslag met 4 legoblokken was raak ook....
na 3 maanden niet meer getraind te hebben vanwegege drukte en longonsteking had ik na de 4e keer 40 min hardlopen deze week eindelijk weer het rocky gevoel, wel rocky 4 dan maar dat maakt niet uit ik heb het vuur weer gezien de rest is makelijk... *O*
 
Laatst bewerkt:
Anker is goedgekeurd hoor :P


Pullen bier smaken prima, eten is lekker (gevarieerd) en de eigenaars zijn ook aardig :Y
 
Laatst bewerkt:
Goeie wel. Dit zijn flinke dagen sturen :]

In mei naar de Eifel ;)




Anker is goedgekeurd hoor :P


Pullen bier smaken prima, eten is lekker (gevarieerd) en de eigenaars zijn ook aardig :Y
En de routes, voor wat je gezien hebt?
 
al 2x geweest :+
Ahh oké hahaha :+

Goeie wel. Dit zijn flinke dagen sturen :]

In mei naar de Eifel ;)En de routes, voor wat je gezien hebt?
Wilde je een dezer dagen nog even 'n PB sturen maar kan zo ook :Y

Heenreis was super.. Goed uit te houden en genoeg afwisseling :Y Tweede dag had ik zelf gemaakt, de rest van je routes niet gereden... Anders dan die van richting Titisee, tot m'n glijdert (zo'n 100KM uit m'n hoofd) ofcourse, was supermooi :Y . Op een gegeven moment een stukje met supermooi breed stuurwerk en veel tunnels. Gelijk de killer eruit gehaald ;)
 
Klinkt goed.
Heenweg verheug ik me al op. Moet mooi weer zijn, vroeg weg en dan een dikke dag sturen *D
 
Waren kwart over 8 vertrokken. Volgens m'n boordcomputer 8:45u rijtijd gehad.. Lekker daggie, zou 't zo weer doen :P
 
Dat was vliegen dan ;)


Ik hou rekening met iets meer tijd en dus vroeger weg.
 
Ik moet deze laten schieten. Na de USA ga ik aan het einde van mijn geld komen.... Volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen... Veel plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan