Het Gooische Zwarte Woud 2014

Aanvulling:


V FRed S: 6.30 uur Bisde
Xtra: 6.30 uur Bisde
Amygdala: 6.30 uur Bisde
DonDalton: 6.30 uur Bisde

Achilleos: 6.30 uur Bisde (wil meer snelweg dan de originele route)
Fruddle: 6.30 uur Bisde (wil meer snelweg dan de originele route)
Detox : 6:30 uur Bisde (wil meer snelweg dan de originele route)
CorvetteFreak: 6:30 Bisde (wil meer snelweg dan de originele route)

Little_Bear : 6.30 uur Bisde
Wandalin : 6.30 uur Bisde
Route maakt ons niet zoveel uit

Nu slapen en tot morgen allen :W

*O*
 
Laatst bewerkt:
Das niet ver van hier,
Jammer dat ik moet werken, anders was ik wel even komen :W

Dan maar vanaf hier :W
namens Pink yoshi en mezelf, Have fun :]


Truste allen
 
Het is 'naast' mijn werk, maar 06.30 uur is nèt iets te vroeg om uit te zwaaien :W

Veel plezier allemaal en hou alles heel.
Passen jullie 'n beetje op Detox :P 't is voor het eerst dat we niet samen gaan, voelt wel raar ;)
 
We zullen zorgen dat ie zich gedraagt. Hoe laat moet ie naar bed?
 
met kinderbedtijd :+

(al zegt dat tegenwoordig ook niks, als ik het lagere-schoolgrut om 10 uur 's avonds nog buiten zie lopen)
 
Normaal op dit tijdstip draai ik me om en laat nog maar eens een scheet onder de dekens. Vandaag niet, ik heb nu al een douche gepakt, koffers op de motor gehangen, honden uitgelaten........Koffie. :Z
 
och arme jongen :/




Doe je dan na die scheet ook ff wapperen of nie?
 
:W

Zojuist bericht dat X en Amy reeds bij het hotel zijn aangekomen en de 'snelle' snelweg groep nog moet aankomen.. en dat terwijl er onderweg ook nog flink wat oponthoud was...

Wandalin d'r motor stuurde rechtdoor in een bocht, notabene toen we net de leuke weggentjes gingen krijgen binnendoor -O-
Wat nu precies de aanleiding hiervan was is nog steeds niet helemaal duidelijk.. in ieder geval zeker geen angst of het niet durven insturen, maar gek genoeg meer het idee dat de motor zelf niet wilde, geblokkeerd stuur door iets?, geen idee nog tot zover, misschien dat de tanktas parten speelde, maar dat gaan we nog uitzoeken als de motor terug in Nederland is. De Fazer is op het eerste oog flink beschadigd en hopelijk valt deze nog te herstellen.. :X

Zelf heeft ze tot nog toe helemaal niets en dat is toch het allerbelangrijkste!!.. morgen maar bekijken wat er alsnog pijnlijk is geworden O-)

Hiero dus helaas al weer terug thuis, want samen uit is samen thuis immers.. doorrijden op een huurmotor was geen optie, want dan moesten we flink wat km's uitwijken om dat te regelen etc. en we hadden al het probleem met bagage etc.. Achterop op de blade is al helemaal geen optie met die km's en dus besloten om richting huis te gaan, motor incl. bagage achter gelaten bij het bergingsbedrijf en deze morgenochtend met auto en aanhanger op te halen, dat was de snelste optie.

Volgende keer weer een poging. :/

De anderen iig een heul fijn weekeinde toegewenst!! :]
 
Laatst bewerkt:
Barry en ik om 1900 uur weer in IJsselstein aangekomen. Gelijk de dagelijkse routine van veel eten en drinken verbroken door mn hardloopschoenen aan te trekken en een rondje te doen.


Ff douchen en eten en dan bijlezen en vertellen hoe gaaf t weekend weer was :]
 
Ik ben ook weer (veilig) thuisgekomen.

Ik heb dit weekend heerlijk genoten.

Vandaag een SUPER dag gehad! Iets meer dan 680 km gereden waarvan ruim 400 km binnendoor. Tjonge wat ging dat treintje lekker door alle bochen, heuvels en dalen!!!
(Vandaag dus niemand die de voorrijder voorbij reed, bij het rechts afslaan aan de rechter kant passerde of binnen de groep ging inhalen. Lekker de hele dag allemaal op je "eigen" plek in de groep blijven rijden. JHet tempo was perfect en de rij-ervaring van het groepje lag super dicht bij elkaar

Ik ik niet eens heel vermoeid.

De motor staat weer met een volle tank in de garage, klaar voor een volgende rit.

Wilco, bedankt voor de totale organisatie van het weekend.
 
Laatst bewerkt:
LB: Wat ontzettend klote van het ongeluk van Wandalin. Ik begreep dat het alleen bij schade is gebleven gelukkig. Is er al meer duidelijk waardoor ze rechtdoor is gegaan?


Wat was het weer een prima weekend in het zwarte woud. Mooi sturen, goed gezelschap en het hotel/bediening was prima. Niets te veel moeite zoals het hoort.

Een dag regen/natte wegen dus dat werd een kort rondje van 150km. Wel in een hotel de lekkerste lunch gegeten van het hele weekend.

Af en toe per ongeluk wat offroad werk tussendoor waar niemand voor terugdeinsde :]

De KTM heeft geen klap verkeerd gegeven en snelweg met 130 is ook best goed te doen dus die mag blijven 8-)
 
LB en Wandalin, wat n rot begin van jullie weekend ja, gelukkig al weer begonnen met de weder opbouw van de Fazer!

Zwarte woud, gaaf, veel geleerd (weer, nooit te oud!) Fijn hotel, goed gezelschap. Al was ik door mijn vermoeidheid vaak afwezig buiten het rijden om :$

Ik heb vooral geleerd dat ik voorlopig het even bij de Eifel ga houden als gebied, iets dichterbij en daar nog veel te leren en het wat meer met heuvelachtige werk tegenover echte bossige bergweggetjes (heb je daar ook, zelf maar eens routes gaan bouwen).
Toch gaaf weekend zo, Wilco bedankt voor alle moeite en energie die je erin hebt gestoken! *O*

Haja en dat offroaden...de GSR was nog nooit zo smerig! :X _O-
 
Ik heb zojuist gezien wat Detox allemaal gefilmd heeft de afgelopen dagen.
Dat was regelmatig een echt avontuur _O-

Jammer dat ik dat gemist heb...

Enne, CorFreek, petje af voor jou hoor, zonder een allroad ;)
edit: en Fred natuurlijk ook, maar ja, jij rijdt al wat langer :P
 
Laatst bewerkt:
:X zaten best wat stukje onverhard in en hoewel er wel lol op e beleven was, was het niet zo bedoeld :P


Ik ben ook weer (veilig) thuisgekomen.

Ik heb dit weekend heerlijk genoten.

Vandaag een SUPER dag gehad! Iets meer dan 680 km gereden waarvan ruim 400 km binnendoor. Tjonge wat ging dat treintje lekker door alle bochen, heuvels en dalen!!!
(Vandaag dus niemand die de voorrijder voorbij reed, bij het rechts afslaan aan de rechter kant passerde of binnen de groep ging inhalen. Lekker de hele dag allemaal op je "eigen" plek in de groep blijven rijden. JHet tempo was perfect en de rij-ervaring van het groepje lag super dicht bij elkaar

Ik ik niet eens heel vermoeid.

De motor staat weer met een volle tank in de garage, klaar voor een volgende rit.

Wilco, bedankt voor de totale organisatie van het weekend.
Graag gedaan allen :Y


Ook vandaag weer enorm genoten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan