Het Grasbaanrace Topic !!!

Burgess

MF'er
3 dec 2005
66
0
Gorredijk
Omdat ik dit seizoen weer ga grasbaanracen, wou ik gelijk maar ff een topic opzetten.

Er mag gereageerd worden. :+ :+ :+

Jan Meijer
Runnerup/Shorttrack
no.77
 
En ik maar denken dat ik de enige was :o

Wouter de Jong
Followup/Topstars #46
Runnerup/Shorttrack #59
 
Laatst bewerkt:
DE Jan Meijer die ook supermono gereden heeft en SS400??


En een blauwmaandag BOTT en de laatste 1,5 jaar SUPERMOTO !
En die gaat het weer op het gras proberen Maarten. ( Trouwens DE Maarten, die van Star-Twin en van de Wegrace. ?? )

Leuk trouwens dat je me nog niet vergeten bent.

Groetjes, Jan :]
 
Ik zit in het bestuur van Rensport Noordwolde, zullen straks weer een mooie wedstrijd voor jullie proberen te organiseren :P

En rij zelf clubwedstrijden en wil dit jaar paar VTBM wedstrijden meepakken..
 
noordwolde?

net als vorig jaar zeker .. :N

trouwens, wél een mooi baantje daar tegen die woonwijk aan.. mooi verkante bochten :)
 
Laatst bewerkt:
noordwolde?

net als vorig jaar zeker .. :N

trouwens, wél een mooi baantje daar tegen die woonwijk aan.. mooi verkante bochten :)

Ik neem aan dat jij doelt op de clubwedstrijd Remy??

Ja, baan opzich mankeerd niks aan.. Zijn wel mindere in NL :)
 
Laatst bewerkt:
Noordwolde is ook één van mijn favoriete banan. Lekker snel. Kijk er nu al naar uit. :9

Maar eerst maar even afwachten of ik in Vries al mag rijden. Heb nl. deze week pas mijn licentie aangevraagd ( en gekregen ).
Je moet toch 3 weken van te voren inschrijven ?

Weet iemand dat trouwens ?? :? En hoeveel inschrijfgeld moet je tegenwoordig betalen.?

B. 8-)
 
Volgens mij valt het wel mee met dat 3 week vantevoren inschrijven.. Een paar jaar terug had ik pas een week voor vries m'n medische goedkeuring. :9
Inschrijven kostte vorig jaar 12 euro geloof ik, maar dat zal vast weer wel verhoogd zijn.
 
Ik weet het niet, heb der nog niks over gehoord.. Zal inderdaad wel weer iets omhoog gegaan zijn.. Offroad kosten mogen ook naar 20€ ipv de 15€ van vorig jaar..
 
En een blauwmaandag BOTT en de laatste 1,5 jaar SUPERMOTO !
En die gaat het weer op het gras proberen Maarten. ( Trouwens DE Maarten, die van Star-Twin en van de Wegrace. ?? )

Leuk trouwens dat je me nog niet vergeten bent.

Groetjes, Jan :]

Jep the one and only.
Heb me tegenwoordig op noppenpad begeven(otr) en misschien een enkele enduro op daglicentie.

En heel mischien ook was supermotard als dat met een set wielsn en een remsetje te doen is (heb ln geen zin om ook nog eens andere vork en shock te kopen)

Groeten Maarten
 
Heb daar ook weleens zin in zo'n grasbaanrace,heb enkel alleen cross ervaring, zou je veel aan de motor moeten veranderen behalve je tandwielverhouding?.
 
voorrem eraf, en een dodemanskoort volgens mij. Heb zelf ook alleen cross ervaring maar bij de baan waar wij vaak rijden zit ook een grasbaan :X
 
Ja alleen beetje andere tandwiel verhouding en dodemanskoordje.

Had vanmorgen onder de les even een lijstje gemaakt wat er allemaal nog moest gebeuren voor Vries. Schrok me rot, dacht dat ik alles wel voor elkaar had, niet dus. Gelijk ziekgemeld op school en met de motoren bezig gegaan. :+
Toen ik de garage binnenkwam zag ik een beetje olie onder de rmz liggen.. Lekke voorpoot, kon er ook nog wel bij. B|
 
Hmm kan em niet openen, maar voor zover ik weet klopt het dat je niet met een normale crossband mag. Noppen mogen maximaal 13mm hoog zijn. (onzin regel natuurlijk, maarja..)
 
Vledderveen
braaprt1.jpg


Roden
roden224jg3.jpg


Feerwerd (in het kevlar inmiddels)
feerwerdwc8.jpg


Eenrum, prachtige baan was dat!
eenrumca3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan