het grootste gevaar van de wheelie..

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
...is niet wat je denkt. achterover vallen, schuin vallen,tankslappers, niets kan op tegen de gruwelijkste gruwel die ik vandaag ervaren heb.
geef gas, omhoog met het wiel, iets te veel gas, ik draai het in een reflex dicht... en je raadt het al, met mijn kloten op de tank :X :X :X
vergeten de juiste positie in te nemen op het zadel.

gelukkig was het een lege weg, dus ik kon ff stoppen om af te stappen en rond te stuiteren al vloekend. dat ging toch wel erg hard :P .

dus wees gewaarschuwd, als je dreigt achterover te gaan: gewoon meer gas geven, dan bespaar je jezelf echte pijn :+ :+ :+

(bovenstaande is sarcastisch bedoelt en dient niet serieus genomen te worden. Baka is niet verantwoordleijk voor letsel, schade etc,etc.)

dat had ik toen ik ineens heel hard moest remmen door een auto... :X
maar zo te horen deed 't bij jou wel wat mee pijn ;)

Kijk en toen was die gsx1100EF uitgevonden ...voor de man met ballen ..was zijn onderschrift...

(er zaten 2 van die rubberbanden op de tank)

Ik ben ff weg mot ff naar de boutenbak..

Weet je wat flippen is?
Als je moet flappen na
het fleppen...

Maar ja met zoveel drank ...was als.. een duinkonijn

zaterdag avond en vijdagavond zijn hetzelfde, zuipen zonder je zorgen te maken om je werk de volgende dag.

(beter excuus voor die blunder kan ik nu nog niet bedenken, mischien straks nog :o )

Te lage snelheid, geen voet bij de rem, rem die bijgesteld is en dus anders reageerd, te snel reageren.. Je stuur niet goed vast hebben (rem en koppelinghandle proberen vast te houden)

Humor :)

Maar ad andere kant ook niet. Wliswaar niet zo pijnlijk als dat van jou,
maar moet een keer noodstoppie maken omdat 1 of andere idioot voor mij plotsremde op aankomst bij een verkeerlicht dat op GROEN stond... Dat veracht je echt niet.

Toen ook DOINK!

Lekker zo een helm, hoort niemand je vloeken.

HAHAHA maar dat stuiteren had ik wel willen zien :+

Terug
Bovenaan Onderaan