Het grote 748, 916, 996 & 998 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jij de Duc van Hans (RIP) Chris??

Blijft mooi en de straat 916 versie was niet te betalen, in mijn beleving was Pro Carbon ineens v.d. wereld verdwenen btw.
 
Heb jij de Duc van Hans (RIP) Chris??

Blijft mooi en de straat 916 versie was niet te betalen, in mijn beleving was Pro Carbon ineens v.d. wereld verdwenen btw.

Klopt! Ik heb de 748 waar Hans mee reed voor het Pro Carbon team. Gary Turner was eigenaar van Pro Carbon. Blackstone, de carbon velgen, is nu van Gary. De merknaam Pro Carbon is van Lex van Dijk. Gary is terug gegaan naar Zuid Afrika en is gestopt met Pro Carbon. Hij is in het bezit van een Britten V1000, nr. 9 om precies te zijn...
 
Iemand eventueel interesse in een carbon, gesloten koppelingsdeksel? Niet nieuw, wel netjes.
Komt van onze 916 af. Ruilen tegen een origineel (met rubber ring) of origineel/verhoogd ruitje kan altijd.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Wel gaaf om zo'n duc te heben met zo'n historie.Die zal ik maar nooit verkopen,en zuinig op zijn. :9~ :9~ :9~ :9~
Klopt! Ik heb de 748 waar Hans mee reed voor het Pro Carbon team. Gary Turner was eigenaar van Pro Carbon. Blackstone, de carbon velgen, is nu van Gary. De merknaam Pro Carbon is van Lex van Dijk. Gary is terug gegaan naar Zuid Afrika en is gestopt met Pro Carbon. Hij is in het bezit van een Britten V1000, nr. 9 om precies te zijn...
 
Klopt! Ik heb de 748 waar Hans mee reed voor het Pro Carbon team. Gary Turner was eigenaar van Pro Carbon. Blackstone, de carbon velgen, is nu van Gary. De merknaam Pro Carbon is van Lex van Dijk. Gary is terug gegaan naar Zuid Afrika en is gestopt met Pro Carbon. Hij is in het bezit van een Britten V1000, nr. 9 om precies te zijn...
:} :} :} :} :} :}
 
Zojuist is op Ebay een Akrapovic 60mm. 748, 916, 996 set verkocht voor €698,-
Met titanium dempers en RVS bochten en alu-flansen. Dezelfde als Walter, behalve dan het rvs-verhaal.

Leuke prijs
 
Is dat een origineel RS alu subframe?? omdat er nog een aansluiting zit voor het slotje. Was even benieuwd, omdat je dat niet nodig heb op een 996 RS omdat je monoposto toch met snel sluiter vast zit, of gebruikte ze gewoon het zelfde subframe die op de straat fietsen zaten??.

Je duc is wel super gaaf geworden :9~ :9~ :9~ :9~ . Toch een keer een meeting organiseren met alle duc's bij el kaar wil ze wel een keer in het echt zien.


 
Ik heb het toen in Duitsland gekocht ook voor een prikkie en zo goed als nieuw.En echt een super geluid. Dit systeem is wel moeilijk te krijgen, worden niet vaak aangeboden.
Zojuist is op Ebay een Akrapovic 60mm. 748, 916, 996 set verkocht voor €698,-
Met titanium dempers en RVS bochten en alu-flansen. Dezelfde als Walter, behalve dan het rvs-verhaal.

Leuke prijs
 
Een Akra systeem is inderdaad niet makkelijk te krijgen voor normaal geld.
Bij Keamna hebben ze nog wel een Akra systeem te koop voor €2.500,- B|

Losse dempers zijn nog wel te vinden af en toe. Maar een volledig systeem wordt lastig.
 
Is dat een origineel RS alu subframe?? omdat er nog een aansluiting zit voor het slotje. Was even benieuwd, omdat je dat niet nodig heb op een 996 RS omdat je monoposto toch met snel sluiter vast zit, of gebruikte ze gewoon het zelfde subframe die op de straat fietsen zaten??.

Je duc is wel super gaaf geworden :9~ :9~ :9~ :9~ . Toch een keer een meeting organiseren met alle duc's bij el kaar wil ze wel een keer in het echt zien.

Ja dat blijft iets vaags...de 748rs hadden allemaal deze alu subframes met sleutelgat en in het wsb heb ik ze dan wel en dan weer niet met het slotje gezien. Was volgens mij meer van wat op dat moment op de schappen lag. De subframes zijn verder ook allen hetzelfde als van de straatfiets. Je hebt wel 2 versies gehad...de oude voor de p8 computer en de latere versie...slotgat kun je er ook zo uitslijpen mssn deed ducati dat ook wel...vooral in die tijd keken ze niet zo secuur...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan