Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een tijd geweest dat er slechte nokvolgers zijn gemaakt ( die chroomlaag ging er sowieso vanaf, terwijl alles goed stond)

misschien zitten die er bij jou nog steeds in.

Zou best kunnen, geen idee. Maar nu gaan ze er uit. ;)
Volgens mij hebben de modeljaren 1997-2000 er last van (gehad).

Ik wist bij aankoop dat het risico aanwezig was. Gezien de korting die we op de 916 hebben gekregen (geen inruil en geen garantie) kan ik er zelfs een ander blok in hangen. Dan kom ik pas weer in de buurt van de eigenlijke vraagprijs.
 
Zou best kunnen, geen idee. Maar nu gaan ze er uit. ;)
Volgens mij hebben de modeljaren 1997-2000 er last van (gehad).

Ik wist bij aankoop dat het risico aanwezig was. Gezien de korting die we op de 916 hebben gekregen (geen inruil en geen garantie) kan ik er zelfs een ander blok in hangen. Dan kom ik pas weer in de buurt van de eigenlijke vraagprijs.

Nu je koppen er af zijn, check je dan ook meteen of je tandwielen van je versnellingsbak nog goed zijn? Zou jammer zijn als je straks nog een keer moet
 
Nu je koppen er af zijn, check je dan ook meteen of je tandwielen van je versnellingsbak nog goed zijn? Zou jammer zijn als je straks nog een keer moet

De koppen zijn er niet af. Aangezien het nu allemaal zo lukt ben ik niet van plan om ze er af te halen.
If it ain't broken, don't fix it. De motor schakelt prima, soepel en trefzeker. Voor mij geen reden om de versnellingsbak open te maken.
 
Hoi
Testrak eerste test ritje gemaakt wel zonder kuipen dan wel :) .
hij draait goed pakt heel Goed aan schakelt heel los en vlot , ja ik was verschoten als hij uitbreekt echt super om weer op een ducati te rijden dat heb ik toch 5 à 6 jaar gemist .
Greetz Kevin
Ps: nu kom ik juist met mijn tippen aan de grond kan ik deze lager leggen vanachter
 
Hoi
Testrak eerste test ritje gemaakt wel zonder kuipen dan wel :) .
hij draait goed pakt heel Goed aan schakelt heel los en vlot , ja ik was verschoten als hij uitbreekt echt super om weer op een ducati te rijden dat heb ik toch 5 à 6 jaar gemist .
Greetz Kevin
Ps: nu kom ik juist met mijn tippen aan de grond kan ik deze lager leggen vanachter

waarschijnlijk wel, maar check eens of je voorpoten niet heel ver doorsteken. Als je de motor te laag zet komen je kuipen vrij vlot aan de grond ( in de bocht)
 
De koppen zijn er niet af. Aangezien het nu allemaal zo lukt ben ik niet van plan om ze er af te halen.
If it ain't broken, don't fix it. De motor schakelt prima, soepel en trefzeker. Voor mij geen reden om de versnellingsbak open te maken.

ik dacht dat er een kop stuk was en je die sowieso moest vervangen?
 
€13.999,- vraagt ie...! Denk ik
En dan ook nog de verkeerde foto erbij zetten....
Maar moet eerlijk zeggen, errug mooie fiets, met dito kuipwerk, haha!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja die. Wel serieus knap systeem...Voor de hoofd prijs waarschijnlijk... Maar hij adverteerd verkeerd begreep ik van geert jan, Past 1000 % niet op een 996rs en zo staat het wel in de advertentie. was er vanuit gegaan dat als je zo een systeem aanbied je wel weet wat je verkoopt.. Niet dus...
 
Getuige ook de foto van de titanium demperhulzen op een peppie fiets! Zoek er tenminste de juiste foto bij. Maar goed, de man heeft door ons gratis reclame en eigenlijk zijn we allemaal jaloers....
 
Heb zelf geen 9xx model en moet t van ellende met andere ducati modellen doen, maar als je een maand salaris of wat uit moet geven zou ik idd op zijn minst de moeite nemen als verkopende partij om mijn huiswerk op de rit te hebben voordat je teleurgestelde mensen ad deur krijgt ... Maar das mijn mening...
 
Tja, het feit dat er geen fatsoenlijke foto's bij staan vind ik ook maar raar.
Op deze manier zal er niet veel animo zijn voor het uitlaatsysteem.

Ben benieuwd naar de betere foto's die hij beloofd.
Lijkt me een mooi systeem om te zien. Lekker dik :9~
 
Heeft wel wat, die lange dempers.

Jammer dat het geluid zo slecht klinkt... :(

Je kunt ook zelf iets maken *D

Ik heb het systeem in het echt gezien en gehoord.
Klinkt echt goed :Y en ziet er eigenlijk best netjes uit. Zeker als je bedenkt dat het in de keuken is gemaakt en gelast...
 
Laatst bewerkt:
Heeft wel wat, die lange dempers.

Jammer dat het geluid zo slecht klinkt... :(

Je kunt ook zelf iets maken *D

Ik heb het systeem in het echt gezien en gehoord.
Klinkt echt goed :Y en ziet er eigenlijk best netjes uit. Zeker als je bedenkt dat het in de keuken is gemaakt en gelast...

ik heb liever mn eigen 57mm systeem.. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan