Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ducrs

Ja, dat is waar, het wort te duur gas geveerd heb even op eBay gekeken en inderdaad 9000 Euro.
En ik wist niet dat je elke 150KM seals moet vervangen. Welke kan je aanbevelen voor sportief straat gebruik??.en af en toe circuit gebruik.


Een R&T vork zoal The Emperor in combinatie met gefreesde remmen is een hele mooie optie.
Als je alleen op zoek moet naar betere voorvering, zonder speciale looks, dan kun je ook nog Ohlins(of ander merk) superbikecardridges in je huidige voorvork zetten.
 
Bedankt voor alle invo *D

Ik heb wat gevonden op ebay ohlins voork 1700 Euro.Nu alleen nog de rem klauwen.
full
 
ik ben nog steeds op zoek naar een manier om een belly onder mn 916 te maken... dus of een set extra 916 kuipen kopen en hier de zaag in zetten....... of een andere optie.... iemand tips??? *D
 
Ik heb gewoon de zaag er ingezet.kwa rem kracht is radial wel wat beter. Soms heeft die jongen van Nunspeet die op marktplaats staat,wel eens een set kuipen met bij passende belly.
 
Ja dat klopt,zeer duur.Dan zal je toch de zaag er in moeten zetten.Ik heb het zelf met een slijptol gedaan met een 1mm schijf gaat zeer goed,daar na even bij tippen ziet het er weer als nieuw uit. :9~ :P
 
goed zoeken en gij zult vinden :P
je mag die onderkuip van mij wel gebruiken om er een mal van te laten maken
kun je er gelijk een paar laten maken is volgens mij genoeg vraag naar
full
 
goed zoeken en gij zult vinden :P
je mag die onderkuip van mij wel gebruiken om er een mal van te laten maken
kun je er gelijk een paar laten maken is volgens mij genoeg vraag naar[afbeelding]

In welke regionen woon je?
Ook ik heb nog een carbon bellypan liggen en moet de zijkuipen verzagen.
Jammer dat er nog geen mal, tekeningen, afmetingen o.i.d. op het internet staan.

Al een tijd geleden na aankoop door het slecht starten een heavy duty battery cable set gekocht. Probleem bleef. Op de motorbeurs een nieuwe accu gekocht. Probleem bleef.
Ik denk dat ik van de week alle contactpunten van de kabel goed schoon ga maken en licht opschuren. Vrijdag wilde ik gaan rijden, maar het starten duurde weer vreselijk lang. De startmotor komt gewoon niet op snelheid. Wilde de motor aanlopen, ging niet. weg te nat. Toen weer starten met een bijna lege accu. Moet ook dan met koude motor eerst 5 minuten met de "choke" erop rijden anders slaat ie bij het stoplicht weer af. Als ie warm is geen problemen. Iemand nog tips voor de schoonmaakbeurt?
 
Laatst bewerkt:
In welke regionen woon je?
Ook ik heb nog een carbon bellypan liggen en moet de zijkuipen verzagen.
Jammer dat er nog geen mal, tekeningen, afmetingen o.i.d. op het internet staan.

Al een tijd geleden na aankoop door het slecht starten een heavy duty battery cable set gekocht. Probleem bleef. Op de motorbeurs een nieuwe accu gekocht. Probleem bleef.
Ik denk dat ik van de week alle contactpunten van de kabel goed schoon ga maken en licht opschuren. Vrijdag wilde ik gaan rijden, maar het starten duurde weer vreselijk lang. De startmotor komt gewoon niet op snelheid. Wilde de motor aanlopen, ging niet. weg te nat. Toen weer starten met een bijna lege accu. Moet ook dan met koude motor eerst 5 minuten met de "choke" erop rijden anders slaat ie bij het stoplicht weer af. Als ie warm is geen problemen. Iemand nog tips voor de schoonmaakbeurt?
Zou inderdaad wel een gecorrodeerd contact van een relais kunnen zijn, heb ik met mijn 998s ook een keer gehad, een contact van een relais aan de rechterkant in de buurt van de accu was helemaal rot.
Check ook ff de massakabel van de startaccu, die heb ik kapot (getrild/gebroken) gehad van de hyper.
 
In welke regionen woon je?
Ook ik heb nog een carbon bellypan liggen en moet de zijkuipen verzagen.
Jammer dat er nog geen mal, tekeningen, afmetingen o.i.d. op het internet staan.

Al een tijd geleden na aankoop door het slecht starten een heavy duty battery cable set gekocht. Probleem bleef. Op de motorbeurs een nieuwe accu gekocht. Probleem bleef.
Ik denk dat ik van de week alle contactpunten van de kabel goed schoon ga maken en licht opschuren. Vrijdag wilde ik gaan rijden, maar het starten duurde weer vreselijk lang. De startmotor komt gewoon niet op snelheid. Wilde de motor aanlopen, ging niet. weg te nat. Toen weer starten met een bijna lege accu. Moet ook dan met koude motor eerst 5 minuten met de "choke" erop rijden anders slaat ie bij het stoplicht weer af. Als ie warm is geen problemen. Iemand nog tips voor de schoonmaakbeurt?


die ik eronder heb zitten hoef je niet je kuipen te verzagen
schroef je er zo onder *D
 
Bij goed weer aanstaande zondag met de brommer op bezoek naar het nieuwe honk van Rules (nieuwe Regiocafé Zuid in Weert).

Foto-EFYJZTZR-D.jpg


Leuke foto van een nat Zolder. Mijn laatste ervaring op een verregend Zolder was wat minder... (werkt trouwens wel beter dan schuurpapier). Maarrr: same player shoots again...

Foto-M3J3VI6F-D.jpg
 
blijft een mooie fiets... met een mooie kleurstelling...
Bij goed weer aanstaande zondag met de brommer op bezoek naar het nieuwe honk van Rules (nieuwe Regiocafé Zuid in Weert).

[afbeelding]

Leuke foto van een nat Zolder. Mijn laatste ervaring op een verregend Zolder was wat minder... (werkt trouwens wel beter dan schuurpapier). Maarrr: same player shoots again...

[afbeelding]
 
die ik eronder heb zitten hoef je niet je kuipen te verzagen
schroef je er zo onder *D

owh ok, ik dacht dat je je onderkuipen bedoelde, had niet begrepen dat je een bellypan zoals Affetto destijds verkocht.
Maar heb je foto's van de bellypan los?
 
Laatst bewerkt:
heb de onlangs gekochte Magnesium wielen maar eens even geprobeerd
op de racert , nu nog wachten op de Pirelli`s
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan