Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

68E5567C-0651-4F0B-BC5F-232544A562B5.jpeg
DEA3398A-F502-433D-9253-4FA7C97090E6.jpeg
0E8BD18A-4E53-4BD9-8542-ED0A7939D353.jpeg
9A862184-D649-44B5-A0B9-D8C610D7D0F1.jpeg
0DF57121-5DCB-4D48-9112-69D1FE9AED5B.jpeg
23697561-05BB-4567-96EE-127A6CE7ADF8.jpeg
034090AE-E48F-425A-B611-27C61ED6CDFA.jpeg
CA5E3220-5DB9-4A76-8344-6899577E9F9D.jpeg
 
Die eerste lijkt me een mooi doel voor je.

Mja, ander blok om het hogere vermogen etc? Of voor de looks (ook niet voor mij). De motor gekocht als 748, vond ik prima…minder vermogen, goedkoper (geen idee nog van mogelijk stuklopen)… Bleek een 916 te zijn, ook goed. Gasreactie vind ik wel weer leuk.. (ook niet heel moeilijk te realiseren), dat (en gewicht reductie) zal wel een overblijfsel zijn van het scooter sprint tijdperk.

Eerst maar eens die velgen weer netjes krijgen |(
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar ik heb daarover gehoord van hele slechte ervaringen.
Afbladderende lak, geen garantie en zo van die dingen :+
 
Ja, maar ik heb daarover gehoord van hele slechte ervaringen.
Afbladderende lak, geen garantie en zo van die dingen :+

Met afgebladderde lak kan je nog gewoon rijden, ik heb ook besloten ze gewoon weer te monteren. Het is geen poser bike natuurlijk :')
 
Met afgebladderde lak kan je nog gewoon rijden, ik heb ook besloten ze gewoon weer te monteren. Het is geen poser bike natuurlijk :')
Lijkt me dat die blanke lak met UV filter er ook opzit om het Carbon en vooral het spul waarmee het vastgeplakt zit te beschermen tegen UV licht
 
Terug
Bovenaan Onderaan