Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Het was meer, was al van plan een andere klauw achter te kopen. En toen kwam deze set voorbij, dus toch wel even proberen.
 
Ik stuur remklauwen van auto's naar een remmen speciaal zaak in alkmaar.
Van Langen kon mij helaas niet helpen. Zou het formaat zuiger (24mm) niet formaat scooter of fietsrem kunnen zijn, misschien ook in die hoek dan kijken.

Oef, bijna!
D94548C9-23D0-4C8E-917A-63F08C6DA5B2.png
 
Laatst bewerkt:
Kleur matching is wel een dingetje ja. Alhoewel je met een een carbon airbox (rood airbox en rood mono raakt elkaar dan niet) misschien een verschil niet ziet.
 
Ti bouten (waaronder olie bijvul bout, met borggaten shittt! 😅) voor beide carterdeksels.

We hebben weer wat te doen.
Remzuiger keerringen komt wel goed, maar heeft geen haast want anodiseren. Daarna ook eerste monoframe, undertray monteren. Mooi woark.

50DA7185-05D5-4A90-B298-4A78126385A0.jpeg
 
Ik was niet van plan pakkingen te vernieuwen, beide deksels zijn door de ene een nieuw vliegwiel en de ander door een ander deksel pas gedaan door de garage.
 
Misschien kunnen ze je hier helpen;

Mja, ik heb werkelijk heel de wereld al gecontacteerd om die keerringen. Nergens niet.
Sicom zelf heeft geen website meer, gelukkig nu via Ilmberger (je spreek nog eens iemand) de hoofdimporteur Motorcycle | Motorbike Screens, Wheels, Performance Parts, Spares, Accessories 'gesproken'. Als het hen niet lukt....maar we hebben goede hoop. Anders de klauw gaan aanpassen of aan de muur hangen en een andere klauw op die schijf zetten. Maar zo spreek je nog eens mensen:

Ti uitlaat door BikeHPS.

unnamed (3).jpg
unnamed (2).jpg
unnamed (1).jpg
unnamed.jpg
 
Mja, ik heb werkelijk heel de wereld al gecontacteerd om die keerringen. Nergens niet.
Sicom zelf heeft geen website meer, gelukkig nu via Ilmberger (je spreek nog eens iemand) de hoofdimporteur Motorcycle | Motorbike Screens, Wheels, Performance Parts, Spares, Accessories 'gesproken'. Als het hen niet lukt....maar we hebben goede hoop. Anders de klauw gaan aanpassen of aan de muur hangen en een andere klauw op die schijf zetten. Maar zo spreek je nog eens mensen:

Ti uitlaat door BikeHPS.

Bekijk bijlage 1717145Bekijk bijlage 1717146Bekijk bijlage 1717147Bekijk bijlage 1717148
Die is heel goed gelast , veel van die uitlaten zie er heel kleurrijk uit maar dat komt eigenlijk omdat ze te heet zijn geworden bij het lassen , maar dit is de juiste kleur
 
Mja, ik heb werkelijk heel de wereld al gecontacteerd om die keerringen. Nergens niet.
Sicom zelf heeft geen website meer, gelukkig nu via Ilmberger (je spreek nog eens iemand) de hoofdimporteur Motorcycle | Motorbike Screens, Wheels, Performance Parts, Spares, Accessories 'gesproken'. Als het hen niet lukt....maar we hebben goede hoop. Anders de klauw gaan aanpassen of aan de muur hangen en een andere klauw op die schijf zetten. Maar zo spreek je nog eens mensen:

Ti uitlaat door BikeHPS.

Bekijk bijlage 1717145Bekijk bijlage 1717146Bekijk bijlage 1717147Bekijk bijlage 1717148
Eriks in Alkmaar is ook nog een optie.

Mooi uitlaat systeem!
Qua diameter is het denk ik niet veel groter, max 50mm?
Mooie wielen, airbox, voorvork en klauwen.
Frame echt pierobon?
En jij rearsets?
 
Set Ti bouten voor beide carterdeksels deels gemonteerd 👌. Had er zelf oa nog twee gekocht voor inspectiedeksel @ ontsteking en lange Ti moeren @ spruitstukken.

Op belangrijke/functionele plekken wil ik zoveel mogelijk Ti gebruiken, op plaatsen waar verder geen/weinig kracht/druk opstaat en/of voor de sier (riemdeksels, v-punt, undertray bijv) gouden alu bouten…was ik ooit al mee begonnen namelijk.

*bling *bling 😅

0EA8C59A-02C6-4DA5-85C1-F18CDE7D5617.jpeg
3D3D703A-697E-4335-8C3A-867285402B6D.jpeg
BD46AEC3-52D2-4975-B186-A85C41C878D0.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan