Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.272
631
NL
Het werd wel tijd voor wat nieuw binnenwerk. En tevens is zijn de carbon hulzen verkleurd......
 

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.272
631
NL
Hier is te zien dat de uitlaten redelijk verbrand zijn als zelfs de stickers verkleuren..... werd een 48 tands koppeling gemonteerd overigens.

IMG_9796.jpg
 

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.272
631
NL
Nieuw Carbon kontje gemonteerd. Moest wel wat passen en meten want gaten kwamen niet helemaal overeen. Nu nog roosters uit oude kont overzetten en wachten op de nieuwe hulzen voor mijn uitlaten. Maar ach ga eerst 1,5 week skiën 😂

E5A92055-4EDD-4D73-B232-141B57926022.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: -Tinne-

-Tinne-

MF'er
14 mrt 2003
110
8
Gouda
Het niet/slecht opladen van accu bleek een kapotte spanningsregelaar te zijn.

mooie (vloekend bij het gele) samco slangen (ori voor een 748r dus een slang klopt niet/aanbieding @ g&g) laten monteren. Volgende project: wit nummervlak op achterkap plakken/wrappen.
 

Bijlagen

-Tinne-

MF'er
14 mrt 2003
110
8
Gouda
Ik ben voornemens deze set van vijf carbon framedoppen via/van star-carbon te kopen (goeie ervaringen met die shop).
De set kost €45, de verzendkosten zijn €20,-. Misschien zijn er meer mensen die ze willen kopen? Zijn de verzendkosten voor iedereen wat lager.

mvg, Tinne

 

-Tinne-

MF'er
14 mrt 2003
110
8
Gouda

of iemand interesse een ander fraai carbon onderdeeltje om mee te bestellen?
 

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.272
631
NL
Eindelijk tijd om de uitlaten opnieuw te vullen en de nieuwe hulzen te monteren.
Best een geklooi om het passend te krijgen. Vooral omdat de hulzen net aan passen. Rond zijn die om de ovalen uiteinden pas te krijgen en dan moet de geperforeerde binnen pijp ook erin vallen. Met wat vriendelijke motiverende machts kreten uiteindelijk gelukt. Ik ben er tevreden over. Ze zijn nu langer wat ik esthetisch zeer verantwoord vind. Het geluid is voller en minder luid. Bij testrit reed ik zonder oordoppen en dat gaf dezelfde ervaring als voorheen met oordoppen in! Ik draag op snelweg altijd oordoppen in vanwege de hoge eruis tonen die verdovend zijn.

29EDEA6F-60E3-4D52-B2FA-2A1B680F6073.jpeg 89C90DE9-1248-4C61-A30A-D5E63C461A23.jpeg AD804B54-61CF-42E0-8D6F-21864399DD0A.jpeg 552876D2-FEF0-4609-A9A4-3534654ECAAF.jpeg ECFD78E8-BFCB-4DEE-BC67-9CBF625176CF.jpeg FFF3E956-8C42-49FD-8A10-F49053FC9FD7.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: -Tinne-

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
4.066
690
37
Capelle a/d IJssel
Eindelijk tijd om de uitlaten opnieuw te vullen en de nieuwe hulzen te monteren.
Best een geklooi om het passend te krijgen. Vooral omdat de hulzen net aan passen. Rond zijn die om de ovalen uiteinden pas te krijgen en dan moet de geperforeerde binnen pijp ook erin vallen. Met wat vriendelijke motiverende machts kreten uiteindelijk gelukt. Ik ben er tevreden over. Ze zijn nu langer wat ik esthetisch zeer verantwoord vind. Het geluid is voller en minder luid. Bij testrit reed ik zonder oordoppen en dat gaf dezelfde ervaring als voorheen met oordoppen in! Ik draag op snelweg altijd oordoppen in vanwege de hoge eruis tonen die verdovend zijn.

Bekijk bijlage 1466704 Bekijk bijlage 1466705 Bekijk bijlage 1466706 Bekijk bijlage 1466707 Bekijk bijlage 1466708 Bekijk bijlage 1466709
kan het zijn dat het heel ander soort carbon is als termignoni?
Ze lijken veel glanzender te zijn
 

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.272
631
NL
Het is niet origineel Termignoni, maar die zijn 20 jaar oud, denk dat deze er over 20 jaar ook niet meer zo glanzend uit zien :).
 

RoySurf01

MF veteraan
6 jan 2004
1.272
631
NL
Je bedoelt als in stepjes die lichter gemaakt zijn, ja. Heeft een vorige eigenaar gedaan.

Moet nu nog stickers erop zoeken, twijfel nog tussen Termignoni of Arrow.....