Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Originele Termi stickers zijn blauw wit rood...... Ik vind die van Arrows ook wel wat hebben...... lastig.
 
Originele Termi stickers zijn blauw wit rood...... Ik vind die van Arrows ook wel wat hebben...... lastig.

Er zitten volgens mij al niet originele stickers op je motor toch? zit er een idee achter?

Tja, mijn motor is mijn scooter niet...dus geen stickers van dingen die er niet opzitten. Ik verwacht ook dat iedereen ziet dat het niet klopt (alhoewel ik onwetend ook een motor met bos demper met termi sticker had gekocht 🤭).
 
Ach dat zal mij echt niet kunnen boeien wat andere er van vinden, ik configureer mijn fiets zoals ik hem mooi vind! En origineel of niet, het is toch al een bij elkaar geraapt zooitje. Begonnen als een 916SP heeft de eerste eigenaar een big bore kit door biggelaar laten monteren, was niet tevreden dus is er een 996SPS geflowed blok in gekomen met volledig 54mm open (for race use only staat er in gestanst) uitlaat systeem erop met full floating schijven. Daarna heeft de 2e eigenaar het hele ding zwart gespoten met rood frame en 5 spaaks achterwiel, en ik heb er nu carbon wielen in gelepeld, radiale koppeling en remhendels met een 48 tands koppeling.

Maar voor jullie geruststelling _O- er komen weer originele termignoni stickers op! De vorige stickers waren inderdaad niet meer de originele omdat die verbrand waren!
 
Nu zag ik wel dat de staande cilinder aan de onderkant olie zweet, misschien de boel op moment aandraaien om te zien of dat het probleem oplost.
 
Ach dat zal mij echt niet kunnen boeien wat andere er van vinden, ik configureer mijn fiets zoals ik hem mooi vind! En origineel of niet, het is toch al een bij elkaar geraapt zooitje. Begonnen als een 916SP heeft de eerste eigenaar een big bore kit door biggelaar laten monteren, was niet tevreden dus is er een 996SPS geflowed blok in gekomen met volledig 54mm open (for race use only staat er in gestanst) uitlaat systeem erop met full floating schijven. Daarna heeft de 2e eigenaar het hele ding zwart gespoten met rood frame en 5 spaaks achterwiel, en ik heb er nu carbon wielen in gelepeld, radiale koppeling en remhendels met een 48 tands koppeling.

Maar voor jullie geruststelling _O- er komen weer originele termignoni stickers op! De vorige stickers waren inderdaad niet meer de originele omdat die verbrand waren!

Mijn motor is ook niet wat het lijkt ;')
 
Over bij elkaar geraapt gesproken:

40920d1439238058-ducuzi-my-ducati-tl1000r-up-sale-image.jpg


S2020159.JPG
 
Aandraai
Nu zag ik wel dat de staande cilinder aan de onderkant olie zweet, misschien de boel op moment aandraaien om te zien of dat het probleem oplost.
Houdt de boel een beetje vettig.... ;)..... de mijne heeft al jaren een theelepeltje olie in een kuiltje op het motorblok bij de staande cilinder.

Net even de motor na een snelle check voor het eerst gestart na vorig jaar oktober....geen enkele happering, wel een hoop mechanisch lawaai...heel wat anders dan mijn vtec geval...._O-
 
Mensen, ik heb al 2 jaar een 750 ss '97 staan waar ik niet aan toe kom om weer op te bouwen, ik heb nwe riemen de bekapping ligt er af, heb intact lufideksel gevondne maar kom niet verder.
De accu is gaar door het niets doen.
Kan ik er zo 1600 euro voor krijgen?>(broerlief had 'm gekocht als opknap/winstding.. hij heeft geen tijd, ik kom er niet aan toe en denk niet dat winst maken gaat lukken)
 
Heren,
Ik ben aan het rondkijken voor navigatie d.m.v. Een smartphone op m'n 996.
Zijn er hier mensen die navigatie gebruiken op hun 916/ 996 , 748 en hoe en waar hebben jullie die bevestigd ?
Alvast bedankt.
 
Heren,
Ik ben aan het rondkijken voor navigatie d.m.v. Een smartphone op m'n 996.
Zijn er hier mensen die navigatie gebruiken op hun 916/ 996 , 748 en hoe en waar hebben jullie die bevestigd ?
Alvast bedankt.

Geen ervaring mee, maar! werd wel op fb gespammed met een systeem met een hoesje voor tel en dan een mount waar je dan tel door een kwartslag te draaien op vast zet. Geen idee welk systeem dat is.
 
Geen ervaring mee, maar! werd wel op fb gespammed met een systeem met een hoesje voor tel en dan een mount waar je dan tel door een kwartslag te draaien op vast zet. Geen idee welk systeem dat is.

gespammed door ‘SP-Connect’ systeem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan