Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ik vind die sicom klauwen een leuke keuze, is eens geen radiale brembo - gouden öhlins.

Seals zijn alleen knetterhard, dus nieuwe zoeken…en aangezien Sicom van die tijd niet meer bestaat en het mogelijk een replica is…zoektocht gestart! 😅

Het zijn dus 40mm klauwen, waarom zou men ooit overgestapt zijn van 40 naar 65mm?
 
Seals zijn alleen knetterhard, dus nieuwe zoeken…en aangezien Sicom van die tijd niet meer bestaat en het mogelijk een replica is…zoektocht gestart! 😅

Het zijn dus 40mm klauwen, waarom zou men ooit overgestapt zijn van 40 naar 65mm?
Lijkt me sterker , iets van kracht maal arm , maak de arm langer , minder kracht
 
Axiaal is prima joh.
Neh

20160315_170850.jpg
 

ik hoop dat deze dealers het inmiddels kunnen bestellen, maar in de tijd dat ik inkoop/service brembo mocht doen bij mijn vorige werkgever, werden seals niet los geleverd, konden we het spul opsturen voor revisie. Maar hoop dat er inmiddels wat veranderd is daar en de situatie anders is.....
 
ik hoop dat deze dealers het inmiddels kunnen bestellen, maar in de tijd dat ik inkoop/service brembo mocht doen bij mijn vorige werkgever, werden seals niet los geleverd, konden we het spul opsturen voor revisie. Maar hoop dat er inmiddels wat veranderd is daar en de situatie anders is.....

Kwam ze online wel al tegen van ver, met wel verkeerde prijzen. Eerst eens kijken wat Verduyn kan betekenen.
 
ik hoop dat deze dealers het inmiddels kunnen bestellen, maar in de tijd dat ik inkoop/service brembo mocht doen bij mijn vorige werkgever, werden seals niet los geleverd, konden we het spul opsturen voor revisie. Maar hoop dat er inmiddels wat veranderd is daar en de situatie anders is.....


Ook alrijd begrepen dat brembo dat niet doet of deed...
 
De ophoping van smeer en zooi bij klein tandwiel en de spetters op de linker demper zijn onafwendbaar vrees ik?
 
Kettingspatbord?

ducati-748-916-996-rear-hugger-cf.jpg



Droge ketting?

Ik heb die ketting erop liggen: heb een mooi schoon achterwiel :Y . Ketting wordt 1x per jaar gesmeerd bij de reguliere onderhoudsbeurt, maar als je veel in de regen rijdt is smeren wel aan te raden.
 
Ik heb die ketting erop liggen: heb een mooi schoon achterwiel :Y . Ketting wordt 1x per jaar gesmeerd bij de reguliere onderhoudsbeurt, maar als je veel in de regen rijdt is smeren wel aan te raden.

Wiel is prima schoon hoor!
Ging me om de twee andere punten, viel me weer eens op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan