Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Denk dat zo een stang toch nog tricky is.
Op sommige 888 heb je zo een underslung achterrem zoals ze zeggen.
En deze kon je ook hebben met een carbon reactiestang.
Maar die stangen zijn maar in één richting sterk.bij normaal remmen geen probleem.
Maar blijkbaar als je voorbeeld achteruit van een helling rolt en dan op rempedaal duwt breekt die stang gewoon.

Henk!!!
 
Is een van de moeilijkste stukken om te vervangen, die alu stang.
Bij de meeste ducs komt die niet meer los zonder beschadigen.
 
Is een van de moeilijkste stukken om te vervangen, die alu stang.
Bij de meeste ducs komt die niet meer los zonder beschadigen.

Het is wat rommelen met motor via subframe omhooghouden, en paddock achter. Bout onder ging vrij soepel er uit. Bout boven had ik ooit al vervangen door Ti, maar je moet wat rommelen met dat link systeem om hem achter subframe tevoorschijn te krijgen.

Ooit die bout tussen frame en swingarm eruit is wel spannend, die rotten snel vast.
 
De 40 naar 65mm adapter voor voorvork zijn binnen! 🎉 Monteren en rijden maar!

998206FF-76B4-483C-BB83-0C3FBA51E4E5.jpeg
 
Hoe krijg ik dit nou schoon? Heb al WD40 en benzine geprobeerd maar allebei geen succes... Of ik schrob niet hard genoeg.
IMG_20230531_190041.jpg
 
Bedankt voor de tips. Ik gok kettingvet maar het zat er al op bij aankoop, dus eigenlijk geen idee. Met een zachte doek of mag het ook met iets grovers?
 
Bedankt voor de tips. Ik gok kettingvet maar het zat er al op bij aankoop, dus eigenlijk geen idee. Met een zachte doek of mag het ook met iets grovers?
Ook verkrijgbaar bij de Action (nee geen aandelen) een speciale wat ruwere doek om velgen mee schoon te maken, geeft geen krassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan