Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

40F72688-2FE6-4C5C-9EFA-047B0AAB503A.jpeg


Gladjes
 
Ik vind dit namelijk weer interessant (staan). 😅
 

Bijlagen

  • 3C8D0291-52A7-4A61-AF0E-12B405430D17.jpeg
    3C8D0291-52A7-4A61-AF0E-12B405430D17.jpeg
    47,4 KB · Weergaven: 14
Ik vind die velgen maar staan als de tang op het varken.
Mee eens. Veel te onrustig. Wielen hebben een kleur. Die lijkt nergens op maak ze dan in de kleur van t frame. Nu moet t magnesium lijken 😩🙈 een monster pimpen daar kan ik in mee gaan een 916 en de rest van de serie. Zo origineel mogelijk laten. Maar das mijn mening.
 
Hoezo?? Fluoriserend roze camouflage motief op het kuipwerk zou hij aardig van opknappen!!








😜
 
Wist niet dat die carbon plaatjes bij voeten en swingarm beschermer ooit origineel waren.
heb hem zo van eerste eigenaar gekocht , ben nog op zoek naar origineel setje , swingarm cover eraf gehad , maar door de jaren heeft die wat afdrukken aan de de brug achter gelaten Dus gekozen voor behoud van cover , verder is al het carbon op een SPS vanaf fabriek standaard
 
:$
Nummervlak neus en dempers ook fabriek standaard dan?
bij een SPS zitten zelfs 2 setjes dempers 50 mm ! standaard en 2 verschillende eproms ! setje open en een setje Ekeur de open carbon zitten er nu op ze werden geleverd met wit vlak en zelfs een serie in pista uitvoering Wit vlak met Italiaanse driekleur die zijn nog zeldzamer Oh ja de sticker" commune di Bologna" en de driekleur op t zitje , die heb ik er zelf opgeplakt , dat is niet vanaf fabriek
 
Laatst bewerkt:
Prachtige Duc!! Persoonlijk vind ik (zelfs) het witte vlak op de topkuip wat minder maar verder een absolute droom motor. Met Ohlins voor en achter is het natuurlijk één van de mooiere SPS uitvoeringen.
 
Ben ik met je eens. !! Ben al langere tijd op zoek naar een rode top Kuip. Maar wel in nieuwstaat. Niet te vinden 🤷🏻‍♂️ Nieuw nog beperkt leverbaar. Voor 600€ 😩. Het is de meest gezochte SPS. Volledig Öhlins en slechts 1 jaar gemaakt. Toen kwam de 998.
 
Heb hier nog een rapidbike 2 module met bekabeling voor de 996 .
I.v.m. Terug naar origineel.
Voor de zelftuner , mag weg voor weinig.
 
Ik bied 3600,-! :+

Morgen breng ik wat Strada '94 delen weg om te laten spuiten. Ik heb ook niet (meer) de illusie dat ik ze nog kan krijgen in de staat die ik voor ogen heb.

Er is nog best veel nieuw te krijgen bij Ducati, valt mij alles mee. Alleen voor setje kuipdelen betaal je wel de hoofdprijs natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan