Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Als ik mijn Duc op de standaard heb staan zie je ook niks, als ik hem recht houdt, dan stijgt het oliepijl tot net onder de max.
 
Frezen zijkap rechts ✔️

C2ADF72E-6967-44F4-B51F-FA181DD1E609.jpeg
 
Allicht nieuwe schijven gestoken en de remblokken van de oude (die al hol gesleten waren) gehouden. De blokken staan dan bol en enkel het center raakt.
 
Het gekke is dat op de zijkant van de achterband ook een hele dikke streep zit die niet gebruikt wordt lijkt wel....

Ja niet iedereen knalt de bochten op straat he.
Ik snap niet waarom daar altijd mee gelachen wordt, uiteindelijk genieten we toch allemaal op onze manier van dezelfde hobby? Als ie t maar leuk vindt.
 
Het gekke is dat op de zijkant van de achterband ook een hele dikke streep zit die niet gebruikt wordt lijkt wel....



;);););):+:+:+:+

ik zal met de motor teruggaan 😅 ‘er klopt iets niet, vreemde slijtage....kijk maar’ 😅


Ja niet iedereen knalt de bochten op straat he.
Ik snap niet waarom daar altijd mee gelachen wordt, uiteindelijk genieten we toch allemaal op onze manier van dezelfde hobby? Als ie t maar leuk vindt.

opmerkingen over ‘schaamranden’ zijn al zo oud als dit forum zelf.
 
Ja niet iedereen knalt de bochten op straat he.
Ik snap niet waarom daar altijd mee gelachen wordt, uiteindelijk genieten we toch allemaal op onze manier van dezelfde hobby? Als ie t maar leuk vindt.
Een beetje plagen mag toch best wel? Bij mij zijn de schaamranden op m'n straatfietsen nog veel groter! Ik knal zeker niet door de bochten, dat laat ik wel aan anderen over...
 
Als je al een beetje sportief rijdt. Zeker als de bochten snel achter elkaar komen. Bijv Schwarzwald. Dan zit je zo aan t eind van de band en dan hoef je echt geen superbike te rijden Ik heb t met mijn 1200 multistrada zelfs.
 
Daarvoor moet je best al behoorlijk sportief rijden.
Het hangt ook wel van het type band af. Ik merk dat bv met een road 5 het einde verder ligt dan met een angel gt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan