Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Nee joh, carbon all the way.

Waar zijn die wielen?

staan hier op de kast ‘uit te harden’ 😅
Nee, even nog niets mee doen. Eerst het zwaardere _O- vliegwiel (afgekeurd) en 48 tands ervaren. Daarna een keer die velgen.
32849394-1261-4474-9DF5-3CFFB358C953.jpeg
 
Voorlopig laten we het even zo, het is eigenlijk ook geen sticker plak weer. Direct even een klein rondje gereden. Ik vind met cf ruitje weer eens wat anders. Iemand die oude overnemen?

wat een verademing die 48 tandarts koppeling, lijkt zoveel soepeler en neutraal is altijd te vinden. De rammel begint te wennen 😅.

9FBF63FF-DACD-421D-9BBB-16CC92734F69.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Het is maar goed dat er 'carbon' op dat ruitje staat, je zou het anders snel over het hoofd zien :+

Bevistigd wel mijn voorgevoel dat ik het heldere ruitje zowel qua vorm als qua materiaal mooier vind staan.
 
Het is maar goed dat er 'carbon' op dat ruitje staat, je zou het anders snel over het hoofd zien :+

Bevistigd wel mijn voorgevoel dat ik het heldere ruitje zowel qua vorm als qua materiaal mooier vind staan.
ik ben (ook) carbon freak :$maar deze ruit nou :N maar als jij er blij mee bent heel fijn :t
 
Tis niet helemaal fout... de throttle bodies met 3 injectoren en doucheinjectie is ontwikkeld ism Ferrari.

Maar ik denk dat het niet helemaal is wat ze bedoelen idd!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan