Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ja he he,Jack Miller,Ducati.
FF04C146-280D-4D48-9CC6-831403ECD3F6.jpeg
 
Net thuis van een heerlijk rondje Zeeland:Y . Nu eerst even mijn helm ontdoen van de kadavers en dan eens douchen, allejezus wat is t warm met vol lederen combi-O-

Mozes ja. Sowieso weer even wennen aan eerst rechter bovenbeen grillen en dan links.

Twee keer verkeerd geschakeld vandaag (want omgekeerd schakelen nu) 😅. Eentje had anders kunnen aflopen…was tijdens een vlotte bochtige oprit 🤭.
 
Langs de A12 noodgedwongen tijd voor een biertje. 🤭

Ineens niets meer (benzinepomp uit denk ik) wel stroom rest maar de knoppen rechts doen niets meer. Dus geen ‘prime’ geluid en ook niet (meer starten). Zal de schakelaar op stuur hopelijk zijn.

Later misschien meer 😅.


3E7CE7AB-5488-4A8F-AA47-ABC38C59F349.jpeg
 
Langs de A12 noodgedwongen tijd voor een biertje. 🤭

Ineens niets meer (benzinepomp uit denk ik) wel stroom rest maar de knoppen rechts doen niets meer. Dus geen ‘prime’ geluid en ook niet (meer starten). Zal de schakelaar op stuur hopelijk zijn.

Later misschien meer 😅.


Bekijk bijlage 1775511
Heb je de zekeringen al bekeken , vorig jaar had ik last van een benzine pomp die niet jofel meer was
Dan sprong na een tijdje de zekering ik denk doordat de pomp het moeilijk had , natuurlijk geen reserve zekeringen bij me , dus een andere er in die niet nodig was om de motor te laten draaien
Heb een nieuwe pomp gekocht ( zijn een heleboel die passen ) en geen last meer gehad
 
Heb je de zekeringen al bekeken , vorig jaar had ik last van een benzine pomp die niet jofel meer was
Dan sprong na een tijdje de zekering ik denk doordat de pomp het moeilijk had , natuurlijk geen reserve zekeringen bij me , dus een andere er in die niet nodig was om de motor te laten draaien
Heb een nieuwe pomp gekocht ( zijn een heleboel die passen ) en geen last meer gehad

Heb alle (dat kastje) zekeringen gecheckt. Niets vreemd. Het uitvallen was duidelijk ‘geen benzine’. Net op de vluchtstrook wilde hij nog wel starten (maar niet aanslaan). Nu doet alles (primen en starten) van de schakelaar het niet meer. Links (dus verlichting etc) nog wel.
 
Ik zou om te beginnen de brandstof pomp er even uit trekken, eens zien wat je daar tegen komt. Of heb je dat al recent gedaan?
Altijd zuur om langs de weg stil te komen staan.
 
Ik zou om te beginnen de brandstof pomp er even uit trekken, eens zien wat je daar tegen komt. Of heb je dat al recent gedaan?
Altijd zuur om langs de weg stil te komen staan.

Aan benzine pomp nog nooit iets gedaan. Maar vreemde is dat de startknop ook niets meer doet nu (begin nog even wel).
 
Laatst bewerkt:
Je zou denken dat het deze schakelaar is, want benzinepompen ‘primed’ niet en dus ook de startknop doet niets.

image.jpg
 
Ik weet niet , ding is niks aan het doen op het moment dat je rijdt
Kabel bij je balhoofd is eerder aan de beurt

True, maar hij zit wel anders dan standaard.
Slagje gedraaid, stekkertje/kabeltje knel?

Massa van je stuurschakelaar?

Waar zou dat zitten dan?


Wil eerst die schakelaar even checken en kijken of benzinepomp gewoon nog werkt. Wacht, eerst thuis zien te komen 😅. Hulp is onderweg!
 
Stel die stekker onder de tank is stuk…zou dat ervoor kunnen zorgen dat de startknop ook niets meer doet?
 
Heb je altijd bier bij je als je gaat rijden? Is een Harley dan niks voor je? 😁

Je hebt in de regen gereden, ik zou eerst de killswitch met contactspray schoonmaken en relais controleren/vervangen.
 
Is het niet gewoon de stekker van de rechter stuurschakelaar die niet goed meer zit? Weet niet precies hoe de kill switch van de 996 serie geschakeld is, maar als die niet goed is dan doet ie het ook niet natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan