Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Laatst bewerkt:
Weet ik. Anders waren de remmen duurder dan een extra 916...
Zegt wel iets over de kwaliteit.
 
Thuis niet, maar op het zoldertje in mn werkplaats kan ik nog wel een plekje creëren als ik wil.
Laten we de ruimte op mn bankrekening maar even buiten beschouwing laten trouwens O-)
Prioriteiten stellen Brolli, prioriteiten :Y
 
Iemand een idee waar ik een remrevisiesetje voor de 748 kan kopen? Zowel voor- als achter mogen wel weer eens opgefrist.
 
Oudste neefje ook een Duc gekocht. Mijn vraag waarom ook een Duc? Ooit toen ik jong was ging ik met jou ergens heen om een Duc te bekijken oid. 👌

71EE6B8B-BD18-43CF-8796-F09E79F2ABAE.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee waar ik een remrevisiesetje voor de 748 kan kopen? Zowel voor- als achter mogen wel weer eens opgefrist.
Ik schrijf maar weer:Remco van motorhuis Zwolle, die heeft mijn oude meuk toentertijd gerepareerd…voorzien van nieuwe O ringetjes. 8,95 voor een setje zie ik net op de rekening.
 
Ik schrijf maar weer:Remco van motorhuis Zwolle, die heeft mijn oude meuk toentertijd gerepareerd…voorzien van nieuwe O ringetjes. 8,95 voor een setje zie ik net op de rekening.
Een setje als in 2 ringen, of de complete set van 8 10 voor de voorkant? :?

Ik schrijf dan maar weer Powerhouse in de UK, die hebben zo verschrikkelijk veel en zijn behulpzaam bij vragen.
 
8DEC9786-86C4-498B-95BA-4E8F9AA7B347.jpeg


Natuurlijk kon ik het niet weerstaan dan samen een rondje te rijden. Plan was dat hij z’n motor alleen kwam laten zien.

En verrassing! Geen problemen.. wel na een kort ritje (80km weg, af en toe vol gas) gestopt en toen kreeg ik hem niet direct in z’n vrij, was toen na stilvallen snelweg ook.

Was het nou toch een vuil benzinefilter?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan