Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Black Showa front forks Ducati 748 916 - Desmo Market
Used in good condition, just overhauled, feet and caps just re-anodized, clamps fixing distance 40 mmwww.desmomarket.com
Zeker wel een bedrijf
Ik ben wel benieuwd hoe die endurance racer eruit zag.Andere tank?
Bekijk bijlage 1788827
Je ziet er idd nagenoeg niets inBekijk bijlage 1793737
Kwam nog zo’n set spiegels tegen. Interessant natuurlijk, want carbon. Maar voor beter zicht hoef het niet te doen lees ik en ik zou dan weer ergens knipperlichten moeten monteren. Nu geïntegreerde knipper is mijn origineel lijkende spiegels, ik zou daar alleen voor de veiligheid een ledje bij willen zetten oid.
Zekering stuk = ventilatoren in overstroom gegaan. Lagertjes roestig van stilstaan?
Knap ding wel.
ja, geestelijkDoet dat pijn?
goeie,
goeie,
even opzoeken.
net even fans aangestuurd, draaien mooi.
daarna van slag, draaien met contact uit, zonder aansturing enz.
verdenk toch wel weer relais, of niet?
och nog even 50k erbij rijden en je hebt weer een nieuweja, geestelijk
massa ECU nu schoon, was niet voor niets.Ik lees elders ook; Relais of massa van ECU.
massa ECU nu schoon, was niet voor niets.
het rare is, als ik de zekering er uit haal, via daar de fan spanning geef, gaan ze draaien.
Stop ik daarna de zekering terug, gaat hij weer draaien (motor uit). contact uit, daarna aan gaat hij soms ook weer draaien.
2 relais onder de accu losgekoppeld, geeft geen verandering, die zijn het dus niet.
Snap nu precies wat Tinne door het hoofd ging enige tijd terug.....
Verwonder mij over die temperaturen, ik heb een monster 950 en die komt nauwelijks boven de 80 graden ook als het 30 graden is ,de ventilator begint bij 99 graden te draaien en dat gebeurt eigenlijk alleen als je een tijd stilstaatdeze week maar even voor de zakelijke kilometers de 998 gepakt, die stond alweer 6mnd stil.
Even vergeten dat ik het linker knipperlicht nog moest vervangen, nieuwe ligt klaar.
Maar ze had nog wat meer nukken, slecht stationair, aflslaan op de jiffy. Was thuis makkelijk op te lossen door de stekker van de neutraalschakelaar er weer op te drukken.
Andere ding was de temperatuur, nu was het op de dijk ook wel 33 graden, maar ik kreeg wel heel veel beenverwarming te verduren (leuk zo'n dichte 998 kuip).
Temp meter ging richting 120 graden, op de plek van de foto even kuipen er af en gezien dat beide ventilatoren het niet deden... uhm, dan maar met voldoende "gang" verder.
Op het werk zekering gecheckt , voor de zekerheid nieuwe er in en ze deden het, yes!
Maar terugweg zelfde verhaal, bij thuiskomst hoorde ik er wel een heel twijfelachtig draaien, maar echt aanslaan deed hij niet.
Ik ga het maar eens zoeken bij de welbekende relais, misschien plakt hij wat, of iemand een ander idee?
Bekijk bijlage 1797263
Bij mijn 888 gaat onafhankelijk vd contactslot de fan draaien, net zolang dat het naaldtje onder de 100 graden komt; springt bij 105 graden wel aan.massa ECU nu schoon, was niet voor niets.
het rare is, als ik de zekering er uit haal, via daar de fan spanning geef, gaan ze draaien.
Stop ik daarna de zekering terug, gaat hij weer draaien (motor uit). contact uit, daarna aan gaat hij soms ook weer draaien.
2 relais onder de accu losgekoppeld, geeft geen verandering, die zijn het dus niet.
Snap nu precies wat Tinne door het hoofd ging enige tijd terug.....