het grote 749/999 Ducati topic

full

full


Wat een dikke fiets!! :9~
 
full


Van de Goorbergh z'n supersport fiets. Helaas niet echt een succesvolle combinatie geweest...
 
full


Hier nog eentje van Jurgen op de 749... Wel een mooie fiets, donders jammer dat hij niet met de Duc overweg kon. Had mooi kunnen zijn maar helaas. Dit was inderdaad wel zo'n beetje het einde van de carrière van hem.
 
Idd de 749RS is een dikke bak!!!! Dit is de Nannelli 749RS toch zo te zien....youtube filmpje kan ik hier niet openen...is de race op monza zeker dat ie zn laars naar de kloten reed...idd kicke race is dat!!! Alles of niets!!!

De 749RS heeft ook mooie spullen erop zitten!

Inderdaad! Nanelli reed hier echt of z'n leven er van afhing. Schitterende beelden en hij reed ook echt z'n laars naar de kloten!! :] :] 1 :]
 
Inderdaad! Nanelli reed hier echt of z'n leven er van afhing. Schitterende beelden en hij reed ook echt z'n laars naar de kloten!! :] :] 1 :]

Vond ik ook de sterkste race van Nanelli tot nu toe....bizar maar mooi!! heerlijk lomp!! :}

De NCR 749RS met Manila Grace erop is ook vet!!! Spuitwerk van de tank zelfde als de NCR 900 koningsassers van toen....zo mooi gedaan met knipoog naar het verleden... :9~
 
Hallo allemaal,

Ik wil me alvast voorstellen als nieuw 749 eigenaar. Het is een van de laatste uitvoeringen met rood frame en zwarte achterbrug, uit 2005 met 23.000 km gelopen. Ik heb vandaag mijn Speed Triple hierop ingeruild, ik was al enige maanden op zoek naar deze uitvoering, hij komt niet vaak langs bij de dealers. Nu nog een dikke week wachten totdat ik hem mag ophalen..... *D

Grotefoto-8X4I4WUS.jpg


Groeten Erik!
 
Hey Erik,

Welkom!! Mooie fiets man! Strak frame ook, met dat rode.
Goede keuze ook zo'n 749 ;)
Ben het met Rules eens, flinke vooruitgang.
 
Met dat plaatje komt het helemaal goed, maar dat wachten is veel lastiger.... :Y
 
Ik weet het, ik had hem zien staan op internet via Rules. Ik heb toch gekozen voor een aankoop via dealer, met name vanwege garantie en de inruil van mijn motor. Jouw S ziet er wel erg strak uit!

Mocht je trouwens je motor verkopen zonder bagagerek, dan houd ik me nog steeds aanbevolen voor het rekje (ik had je gemaild) ;)
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een Ducati Performance bagagetas voor een 749/999?
Is voorgevormd voor bevestiging op het passagierszadel.

Ideaal voor meerdaagse tripjes, foto staat een paar posts terug.
2x gebruikt, dus als nieuw.

Incl. regenhoes en bevestigingsriemen.
 
Als ik mijn 749 heb ga ik eerst kijken of ik mijn eigen tas passend krijg. Mocht dat niet lukken, dan heb ik misschien wel interesse in jouw bagagaesysteem, hoewel een bagagerek mij handiger lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren werd deze prachtige radiale 999r öhlins vork met monoblocks gebracht. Zit een robby moto kroonplaat en tstuk in waarmee ik de off-set kan instellen. Nu is de motor helemaal af en is het een echte R.
full
 
Gisteren werd deze prachtige radiale 999r öhlins vork met monoblocks gebracht. Zit een robby moto kroonplaat en tstuk in waarmee ik de off-set kan instellen. Nu is de motor helemaal af en is het een echte R. [afbeelding]


:} :} :} Potverdomme, wat een super mooie vork met dito klauwen!! :} :} :}

Je hebt echt een schitterend mooie racer opgebouwd zo! Is het blok ook een originele R?
Wat voor vermogen komt hieruit zetten?
 
:} :} :} Potverdomme, wat een super mooie vork met dito klauwen!! :} :} :}

Je hebt echt een schitterend mooie racer opgebouwd zo! Is het blok ook een originele R?
Wat voor vermogen komt hieruit zetten?
Het is een echt R blok. Het enigste wat niet origineel is zijn de zuigers en de lange slag krukas. Daardoor heeft die een cilinder inhoud van ongeveer 1020cc. De motor heeft 160pk op het achterwiel en 130nm vanaf 3500 toeren 8-) wat in de regen best lastig rijden is zonder elektronica. Verder is het een super ding, eigenlijk zonde om mee te racen.
 
Het is een echt R blok. Het enigste wat niet origineel is zijn de zuigers en de lange slag krukas. Daardoor heeft die een cilinder inhoud van ongeveer 1020cc. De motor heeft 160pk op het achterwiel en 130nm vanaf 3500 toeren 8-) wat in de regen best lastig rijden is zonder elektronica. Verder is het een super ding, eigenlijk zonde om mee te racen.

Dat zijn mooie waardes...dikke fiets!!!
 
Als ik mijn 749 heb ga ik eerst kijken of ik mijn eigen tas passend krijg. Mocht dat niet lukken, dan heb ik misschien wel interesse in jouw bagagaesysteem, hoewel een bagagerek mij handiger lijkt.

Een bagagerek past toch niet op een racer, dan kan je ook een topcase monteren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan