het grote 749/999 Ducati topic

Het is een echt R blok. Het enigste wat niet origineel is zijn de zuigers en de lange slag krukas. Daardoor heeft die een cilinder inhoud van ongeveer 1020cc. De motor heeft 160pk op het achterwiel en 130nm vanaf 3500 toeren 8-) wat in de regen best lastig rijden is zonder elektronica. Verder is het een super ding, eigenlijk zonde om mee te racen.

Ga je volgend jaar weer 3D-cup rijden? Jammer dat je zondag niet mee reed in de Ducati klasse.
 
Gisteren werd deze prachtige radiale 999r öhlins vork met monoblocks gebracht. Zit een robby moto kroonplaat en tstuk in waarmee ik de off-set kan instellen. Nu is de motor helemaal af en is het een echte R. [afbeelding]

:9~ Mooi spulleke!! Zou ik ook wel willen hebben!
Zaterdag was het inderdaad slecht weer B| . Wilde nog gaan kijken, eigenaar van mijn motorzaak reed mee. Was te slecht om buiten in de regen te staan.
 
Ga je volgend jaar weer 3D-cup rijden? Jammer dat je zondag niet mee reed in de Ducati klasse.
Volgend jaar ga ik in de crt1000 rijden ;) achteraf baalde ik er ook van dat ik me niet voor de open heb ingeschreven. Had ik in ieder geval nog een droge race kunnen rijden.
 
En het knutsel seizoen is weer begonnen dus hier een paar naaktfoto's :+
full

full

full
 
Hij ziet er zelfs zonder kuipwerk erg gaaf uit.

Ik heb gisteren en vandaag mijn "nieuwe" 749 goed in kunnen rijden *D De zithouding is even wennen, vergeleken met de Speed Triple, maar hij bevalt echt super goed! De desmo leeft toch stukken meer dan een drie-in-lijn :P
 
Hij ziet er zelfs zonder kuipwerk erg gaaf uit.

Ik heb gisteren en vandaag mijn "nieuwe" 749 goed in kunnen rijden *D De zithouding is even wennen, vergeleken met de Speed Triple, maar hij bevalt echt super goed! De desmo leeft toch stukken meer dan een drie-in-lijn :P


:N Testastretta :+
 
;)
De conclusie verandert er niet door, hij rijdt heerlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Hij ziet er zelfs zonder kuipwerk erg gaaf uit.

Ik heb gisteren en vandaag mijn "nieuwe" 749 goed in kunnen rijden *D De zithouding is even wennen, vergeleken met de Speed Triple, maar hij bevalt echt super goed! De desmo leeft toch stukken meer dan een drie-in-lijn :P
Klopt :Y , blijven mooie fietsen, heb er veel plezier mee gehad :)
Foto650-JKYGSH3L.jpg

aangekleed ook nog te pruimen :P ;)
Foto650-SQSTXORV.jpg
 
Ik heb nog een rooie (met roest) en een wit gespoten (roestvrije) tank liggen, mocht iemand ooit nog eens wat zoeken!

Ik mis m'n 749s eigenlijk best wel :P Net iets exotischer en beter zittend dan m'n huidige 848 :X B|
 
Ik weet het, ik had hem zien staan op internet via Rules. Ik heb toch gekozen voor een aankoop via dealer, met name vanwege garantie en de inruil van mijn motor. Jouw S ziet er wel erg strak uit!

Mocht je trouwens je motor verkopen zonder bagagerek, dan houd ik me nog steeds aanbevolen voor het rekje (ik had je gemaild) ;)

Dan heb je geluk, de motor is vanmiddag verkocht, en de koper vond het rek wel handig, maar ook weer niet zo handig dat hij er geld voor over had ;) Ik zal je een PM sturen.
 
Gefeliciteerd met de verkoop! Maar uiteraard ook weer jammer natuurlijk ;)
Wat komt ervoor in de plaats?

PB'tje terug
 
749 weer binnen voor jaarlijks onderhoudsbeurtje... Plus de gebruikelijke dingen, snelsluitertje hier, uitlaatveertje daar :')
Haha, herkenbaar :') heb er bij elkaar ook zo'n 5/6 verloren toen ik de 999 had. :X
Denk dat er ook 5/6 automobilisten waren met die last kregen van een lekke tet. O-) :+ -O- :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan