NoSER
MF veteraan
Yep, samen met handkappen en handvatverwarming
Mistlampen en audio-installatie niet vergeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, samen met handkappen en handvatverwarming
Het is een echt R blok. Het enigste wat niet origineel is zijn de zuigers en de lange slag krukas. Daardoor heeft die een cilinder inhoud van ongeveer 1020cc. De motor heeft 160pk op het achterwiel en 130nm vanaf 3500 toeren wat in de regen best lastig rijden is zonder elektronica. Verder is het een super ding, eigenlijk zonde om mee te racen.
Gisteren werd deze prachtige radiale 999r öhlins vork met monoblocks gebracht. Zit een robby moto kroonplaat en tstuk in waarmee ik de off-set kan instellen. Nu is de motor helemaal af en is het een echte R. [afbeelding]
Volgend jaar ga ik in de crt1000 rijden achteraf baalde ik er ook van dat ik me niet voor de open heb ingeschreven. Had ik in ieder geval nog een droge race kunnen rijden.Ga je volgend jaar weer 3D-cup rijden? Jammer dat je zondag niet mee reed in de Ducati klasse.
Hij ziet er zelfs zonder kuipwerk erg gaaf uit.
Ik heb gisteren en vandaag mijn "nieuwe" 749 goed in kunnen rijden De zithouding is even wennen, vergeleken met de Speed Triple, maar hij bevalt echt super goed! De desmo leeft toch stukken meer dan een drie-in-lijn
Testastretta
Een Testastretta is ook een desmo....alle Ducjes zijn nagenoeg een Desmo...Testastretta is een versie op het desmoquattro blok....betekent letterlijk smalle kop... als we dan gaan tikken
Klopt , blijven mooie fietsen, heb er veel plezier mee gehadHij ziet er zelfs zonder kuipwerk erg gaaf uit.
Ik heb gisteren en vandaag mijn "nieuwe" 749 goed in kunnen rijden De zithouding is even wennen, vergeleken met de Speed Triple, maar hij bevalt echt super goed! De desmo leeft toch stukken meer dan een drie-in-lijn
Dat poetsen gaat je goed af. Hier staan er nog twee te wachten
Carbon kapje uit uitlaatpijp is inderdaad beter dan het orginele kapje.
Ik weet het, ik had hem zien staan op internet via Rules. Ik heb toch gekozen voor een aankoop via dealer, met name vanwege garantie en de inruil van mijn motor. Jouw S ziet er wel erg strak uit!
Mocht je trouwens je motor verkopen zonder bagagerek, dan houd ik me nog steeds aanbevolen voor het rekje (ik had je gemaild)
Haha, herkenbaar heb er bij elkaar ook zo'n 5/6 verloren toen ik de 999 had.749 weer binnen voor jaarlijks onderhoudsbeurtje... Plus de gebruikelijke dingen, snelsluitertje hier, uitlaatveertje daar