het grote 749/999 Ducati topic

En over de foto’s…wil je verkopen? En zou je zelf iets kopen met zulke slechte foto’s?
Jazeker, zelfs gedaan een jaar of 6 geleden.
Een advertentie van een BMW met belachelijk slechte foto's, maar wel eerste eigenaar en 18 jaar in bezit, bleek een plaatje te zijn.

Andersom kan ook hè, prachtige foto's en in werkelijkheid 'iets' minder mooi.
 
Ik heb weer een plaat binnen voor de 749. Nu zoek ik nog de originele kentekenplaatverlichting. Heeft er iemand enig idee waar dat nog te krijgen is?
orig_capture-d-ecran-2017-12-14-a-10-49-07-20.png
 
Ik heb weer een plaat binnen voor de 749. Nu zoek ik nog de originele kentekenplaatverlichting. Heeft er iemand enig idee waar dat nog te krijgen is?
Bekijk bijlage 1687720
Ik haal altijd alles bij Startwin; die verkopen nog gewoon originele onderdelen! Ik vraag me af of Ducati deze nog eens in de zoveel tijd bijmaakt, of dat dit nog gewoon voorraad van vroeger is :)

OEM Ducati
 
Heren, ik kwam pas geleden achter iets vreemds. Mijn knipperlichten achter branden eigenlijk constant. Accu wordt niet leeggetrokken (ja zal vast wel heel langzaam gaan maar hij startte probleemloos, geen gedoe). Sleutels zijn er uiteraard uit.

Zo staat de motor normaal ter referentie:

FBAC2626-FE8D-42C1-9DDF-447871A7AED1.jpeg

En zo met licht uit:

66127AE7-FCA4-40C7-AB2F-7D33F4E94611.jpeg

Heb dit nog nooit eerder gehad met een motor, noch gezien. Het lijkt trouwens op de foto feller te branden dan ze daadwerkelijk doen hoor!
 
Heren, ik kwam pas geleden achter iets vreemds. Mijn knipperlichten achter branden eigenlijk constant. Accu wordt niet leeggetrokken (ja zal vast wel heel langzaam gaan maar hij startte probleemloos, geen gedoe). Sleutels zijn er uiteraard uit.

Zo staat de motor normaal ter referentie:

Bekijk bijlage 1693466

En zo met licht uit:

Bekijk bijlage 1693467

Heb dit nog nooit eerder gehad met een motor, noch gezien. Het lijkt trouwens op de foto feller te branden dan ze daadwerkelijk doen hoor!

originele of aftermarket LED?
 
Het is aftermarket inderdaad, gemonteerd door de verkopende motorzaak nadat de eerdere stuk waren. Voor brandt niet..

Raar he… Dacht eerst nog aan een reflectie of zo, maar er is geen lichtbron wat er op kan weerkaatsen. Bij daglicht zie je het niet
 
Het is aftermarket inderdaad, gemonteerd door de verkopende motorzaak nadat de eerdere stuk waren. Voor brandt niet..

Raar he… Dacht eerst nog aan een reflectie of zo, maar er is geen lichtbron wat er op kan weerkaatsen. Bij daglicht zie je het niet

Relais? niet een speciale voor gebruik van Led knippers.
 
Heren, ik kwam pas geleden achter iets vreemds. Mijn knipperlichten achter branden eigenlijk constant. Accu wordt niet leeggetrokken (ja zal vast wel heel langzaam gaan maar hij startte probleemloos, geen gedoe). Sleutels zijn er uiteraard uit.

Zo staat de motor normaal ter referentie:

Bekijk bijlage 1693466

En zo met licht uit:

Bekijk bijlage 1693467

Heb dit nog nooit eerder gehad met een motor, noch gezien. Het lijkt trouwens op de foto feller te branden dan ze daadwerkelijk doen hoor!
Ik heb EXACT dit gehad met m'n achter knippers. Wat extra weerstanden er tussen gesoldeerd en het was opgelost. Door te weinig weerstand blijft er een stroompje lopen.
 
Ik ook. :+

Als ik deze zie ben ik wel benieuwd hoe de originele duc kuipen eruit zien langs binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan