het grote 749/999 Ducati topic

Gave fiets zeg!
Ik heb mijn 749 gisteren weggebracht voor grote beurt, nieuwe olie in de voorvork (eventueel nog andere veren), sportievere remblokken, race remvloeistof, montage van de rem-schakelset met omgekeerd schakelen en alles wat hij eventueel nog tegen komt..
Zal een centje kosten maar dan is hij hopelijk klaar voor wat circuitdagen komend jaar, en een beetje rijden op de openbare weg.
Volgende winter hoop ik hem te kunnen upgraden met race kuip, monoposto (al contact met een forum lid voor wat spullen, moet alleen nog zorgen dat ik het spul een keer kan ophalen) en een breil stickerset.

Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen 😎
 
Zei iemand carbon @Mendes?

1641754614067.jpeg
 
Die laatste staat volgens mij in't groot op de eerste pg van dit topic :P

Durbahn ja. Mooie projecten. Toen ging zijn website raar doen (was net aan een D16rr begonnen). En bovenste machine werd een Kaemna fiets.

Vreemd verhaal allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Is toch om te bouwen naar monoposto ?
Klopt maar je wil niet weten wat een nieuwe origineel monosubframe + complete monoseat kost…en op zo’n fiets wil je geen 2e hands/gespoten zitje neem ik aan..
Zeker. Maar als je echt echt wil..volgens mij staat op monoposto kenteken..2 zit.
Ipv 1. Maar weet niet zeker.
Mij zou dat niet boeien..maar de purist
Klopt, kan soms op kenteken staan. Wil bij Ducati nog wel eens wisselen..of dat er zowel Bip/Mono op staat geloof ik…
Prachtig man! Hoeveel km heeft deze gelopen?
3km
 
Gave fiets zeg!
Ik heb mijn 749 gisteren weggebracht voor grote beurt, nieuwe olie in de voorvork (eventueel nog andere veren), sportievere remblokken, race remvloeistof, montage van de rem-schakelset met omgekeerd schakelen en alles wat hij eventueel nog tegen komt..
Zal een centje kosten maar dan is hij hopelijk klaar voor wat circuitdagen komend jaar, en een beetje rijden op de openbare weg.
Volgende winter hoop ik hem te kunnen upgraden met race kuip, monoposto (al contact met een forum lid voor wat spullen, moet alleen nog zorgen dat ik het spul een keer kan ophalen) en een breil stickerset.

Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen 😎
Nice, ik zie hem net ook op facebook voorbijkomen, gaaf project 👌🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan