Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een SP + Mille voor het circuit en voor beide een onderdelen fiets, het is al een beetje vol hierSetje chinese kuipen en een goedkope 749 erbij voor onderdelen?
Waarschijnlijk tussen de 5-6K...hangt ook af van hoe de (mijn) economie er voorjaar 2023 bij hangt..wat wordt het budget? ben nu een racer aan het prepareren...
Ik rijd meestal met auto en aanhanger die kant op, lekker rustig in de auto naar huis na een dagje sturen. Enne, ik neem aan dat je hem ooit ook gaat ophalen Dus dan doorrijden is handiger haha.Een mooi dagje in Nederland?
Mijn duc houdt niet zo van file
Doorrijden is moeilijk als je de motor moet achterlaten.
Overigens is ook dat mijn grote probleem met de afstand. Niet de motorrit erheen, maar het terug thuis geraken.
Nou tiggen op vuil ijzer
Mooi , knapt ie van op , en een kg of 15 lichter boven in
Hij staat op gebokt dan lijkt het bij de meeste motoren zoIk vind het overigens niet zo geslaagd zo op basis van de foto's. Kontje lijkt ineens naar boven te lopen en ik vind het niet passen. Ik vind de 749/999 wat hoekiger dan dat kontje.
Hij staat op gebokt dan lijkt het bij de meeste motoren zo
Ja even de collonite laten drogen en dan powerlock, zie filmpjes op YouTube waar mensen die het professioneel doen het voor doen , eigenlijk niet kijken want voordat je het weet heb je een plank vol allerlei middeltjes staan ( zoals ik )
Eerst collonite wat dat is een beetje oldskool was , en die powerlock is duurzamer , zeggen zeIk zie lui ook eerst de powerlock en daarna pas de collonite doen?
Was nou de volgorde
Zonde! Think twice!De 999 gaat binnenkort waarschijnlijk in de verkoop. Maar voor het zo ver is nog een laatste keer de polijstmachine er overheen.
Die diepe rode glans blijft toch prachtig!