Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van een gen 2 999s naar een Mille R is in ieder geval wel een stap kan ik je vertellen, je moet van werken houden.Alleen als je de rest van de motor er bij neemt ^^. Wel grappig, toen ik de motor kocht had ik geen idee hoe gewild die dingen waren.
En ik overweeg om een RSV Mille R of een Factory te kopen. Maar moet eerst maar eens proefrijden.
Wat voor bijzondere tankdop heb je dan?
Ook wel eens op een GEN 2 gereden? Ik had stille hoop dat met de ohlins setup, en de lichtere wielen dat de RSV vergelijkbaar zou zijn in het bochtenwerk.Van een gen 2 999s naar een Mille R is in ieder geval wel een stap kan ik je vertellen, je moet van werken houden.
Ik drukte de Duc bijna op z'n kant nadat ik eerst op de Appie had gereden..
Het lijkt me heel vervelend dat je een losse dop hebt die ook weer ergens moet laten , rizoma heeft er eentje die je met een apart hulpstuk/ sleutel moet openen , nog lastiger, wel mooiBekijk bijlage 1806798
Een dure schijnbaar. En lekker makkelijk, geen gedoe met openen met sleutel wanneer je bij de pomp staat.
De slang komt uit een grote kast, kan je prima een dopje op leggenHet lijkt me heel vervelend dat je een losse dop hebt die ook weer ergens moet laten
Nee, wel op een 996. Vergeleken met een 996s rijdt de RSV zo licht als een veertje.Ook wel eens op een GEN 2 gereden? Ik had stille hoop dat met de ohlins setup, en de lichtere wielen dat de RSV vergelijkbaar zou zijn in het bochtenwerk.
Hangt van de prijs van het hele geval afAlleen als je de rest van de motor er bij neemt ^^. Wel grappig, toen ik de motor kocht had ik geen idee hoe gewild die dingen waren.
En ik overweeg om een RSV Mille R of een Factory te kopen. Maar moet eerst maar eens proefrijden.
Nee, wel op een 996. Vergeleken met een 996s rijdt de RSV zo licht als een veertje.
Het zal vast ook met de staat en instellingen van de vering en de banden te maken hebben.
Marktplaats dit weekend even in de gaten houden dan, haha! .Hangt van de prijs van het hele geval af
Eerste type, het circuit op geweest, die kan nooit veel kostenMarktplaats dit weekend even in de gaten houden dan, haha! .
Bekijk bijlage 1806849
Proefrijden op straat is in mijn geval compleet anders dan op het circuit, maar dat geldt vast niet voor iedereen.Ik heb een tijdje een 748 en 916 gehad, die dingen vielen voor mijn gevoel haast de bocht in. Miste alleen wat vermogen. Maar ik ga rustig proefrijden, we zien wel wat het wordt.
Marktplaats dit weekend even in de gaten houden dan, haha! .
Bekijk bijlage 1806844
Bekijk bijlage 1806849
Maak je de wielen rood.Ziet er mooi uit. Door het rood komen zwarte wielen er mooi uit. Dat probleem heb ik weer met mn zwarte 999s
of een verdwaalde cbKlopt, maar proefrijden op het circuit wordt lastig haha!
Hier ook voorkeur voor een 2 cilinder. En super snel zijn ze gewoon niet meer. Maar vlot genoeg om te spelen met de oude 600tjes. Zodra je een ZX10 of een R1 tegen komt kun je beter even plaats maken.
Maak er effe Termignoni vanMarktplaats dit weekend even in de gaten houden dan, haha! .
Maak je de wielen rood.