Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb toevallig gister een VFR geleend van de eigenaar die mn 954 afgesteld heeft en ik kan je zeggen dat daar niks sportief aan is vergeleken met de 954.
Zithouding is wel iets naar voren maar al een wereld van verschil met de 954. (Qua zithouding vergelijkend met de CBR600F denk ik.)
Een alu frame zag ik maar t voelt en stuurt veel zwaarder dan de 954.
Hele rustige motor zonder bijgeluidjes op het fluiten van de bak bij stationair loop en laag in toeren.
Ik weet niet hoeveel last je van de zithouding hebt maar misschien kan je dan beter voor een Honda ST1300 of Yamaha of Kawa toerbuffel gaan?

Heb een ST1100, dus die toerbuffels ken ik wel. Iets sportievers blijft toch trekken. Mogelijk is een VFR800 een goede vervanger, of, zoals Ghetto Bassie zegt, wat hogere clip-ons.
 
Hey jullie hier? Vroeg mij al af waarom het topic zo laag stond. :?

@Dr_Insane: :N :N :N geen krukas pk's. Het zijn achterwiel pk's. Standaard stond de Blade toch met 154 PK aangegeven? Dan zou die 152 niet zo spectaculair zijn.

De uitdraai van Dietmar zijn koppeling pk's. Aanpassing 2 ( de rode) geeft 159,92 pk aan wat volgens hem neerkomt aan ca. 150 - 153 pk aan het achterwiel. Hij geeft ook aan dat het afhankelijk is van het uitlaatsysteem. Heb zelf Laser bochten een Bos uitlaat een K&N filter en een PC usb3 met software van Dietmar.

Heb nog overwogen naar stage 3 te gaan maar de kosten wogen toen niet op tegen de baten.
En om het nu nog te investeren?
Alhoewel, kan inmiddels een S1000RR niet bijbenen. Wel een hogere bochtensnelheid maar zodra het op accelereren aankomt loopt die weer uit.
Maar om 3500 euro te investeren alleen voor de lol? Weet daar wel andere leuke dingen voor te doen.

Wat heb jij ondertussen allemaal aangepast om meer vermogen te krijgen?

@ Soesbabe: Waar blijven de foto's? Als je niet durft mag het ook naar mijn email hoor :+ })
@ Alle bekenden: :W
@ Speciaaltjes: :j :j
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de OP net bijgewerkt

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Changelog:

Fireblade logo aangepast (oude had een witte rand eromheen, nieuwe niet meer)

Harm750: verwijderd uit OP
Pretender: verwijderd uit OP
rm87: verwijderd uit OP
She_devil: verwijderd uit OP

Acura-Scott: toegevoegd aan OP
Rayke22: toegevoegd aan OP

Srad-Rob: Foto & Specs aangepast

Oerblade: Foto aangepast

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Ariebakvis: Als je even een foto hier plaatst en een lijstje van je specs zal ik zorgen dat je ook in de OP komt! :Y

Ik kom er net achter dat de links naar de profielen van de users niet kloppen, een hoop links komen uit bij een profiel van een ander.
Dit zal ik ook meteen even fixen.
 
Ik heb de OP net bijgewerkt

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Changelog:

Fireblade logo aangepast (oude had een witte rand eromheen, nieuwe niet meer)

Harm750: verwijderd uit OP
Pretender: verwijderd uit OP
rm87: verwijderd uit OP
She_devil: verwijderd uit OP

Acura-Scott: toegevoegd aan OP
Rayke22: toegevoegd aan OP

Srad-Rob: Foto & Specs aangepast

Oerblade: Foto aangepast

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Ariebakvis: Als je even een foto hier plaatst en een lijstje van je specs zal ik zorgen dat je ook in de OP komt! :Y

Ik kom er net achter dat de links naar de profielen van de users niet kloppen, een hoop links komen uit bij een profiel van een ander.
Dit zal ik ook meteen even fixen.

Nitro heeft zich ook weer gemeld. Heeft een blauw-witte 954. Maar zal nog wel komen met foto en al denk ik.
 
Stay tuned, kwam nog een intieme foto van ons tegen. Zal die straks plaatsen. :9

Gevonden en geplaatst.

full



Heb er ook eentje van na ons intiem momentje.
Ook plaatsen? }) }) })

:W :W :j :j
 
Laatst bewerkt:
morge :)

voor de heren(ook dames hier?) met een 954, loopt die van jullie ook niet geheel rustig stationair?

en heb nu al een aantal keren de eliminator tegengekomen, heb een Bos uitlaat, is het dan echt nodig (en met écht nodig bedoel ik: gaat hij er beter van lopen?)
 
morge :)

voor de heren(ook dames hier?) met een 954, loopt die van jullie ook niet geheel rustig stationair?

en heb nu al een aantal keren de eliminator tegengekomen, heb een Bos uitlaat, is het dan echt nodig (en met écht nodig bedoel ik: gaat hij er beter van lopen?)
was da?
 
ding wat je aan een klep in de uitlaat maakt om hem te elimineren, blijft ie open staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan