Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren hebben Sjaakie70 en ik gewisseld van motor, hij wilde weten hoe het is om met superbike stuur te rijden. Hij was er wel content mee.
Ik reed dus weer met clipons op zijn Blade. Was gewoon even raar om daarmee te rijden. Gevoel is zo anders.


Geloof ik graag dat t gevoel anders is.
Wat een verschil in zithouding ook.
Zal met insturen ook wel anders voelen/gaan.
 
Goede avond :W

Veel plezier morgen en hou de glimmende kant boven! ;)

En pas op: het is fucking verslavend! :]
 
Inderdaad omdat het stuur breder is en je leunt niet zo op je polsen.

Enigste nadeel is dat ik nu anders op het zitje zit en mijn billetjes dat niet gewend. Gewoon zadel pijn na een lange rit.


Koop je er toch zoneen :+

Wild_Ass_kussen.jpg
 
Thanks Joep! ;)
Zit alleen flink te duimen dat t mooi weer word. -O-
Want met regen rijden is no fun. ;(
Heb wel een vers achterbandje dus daar ligt t niet aan. :+

Dat snap ik, met droog weer blijft toch het leukste natuurlijk.

Ga je naar Assen of naar Zandvoort?
 
Dan ven ik er ook, FF bij mijn maatje kijken ( oude ,zwarte CBR 600 f4 ) met een Yamaha pak aan _O-
 
Ik heb goed nieuws (tenminste voor mij dan :+ ) Ik heb maandag mijn vol vermogen behaald *O* *O* *O*

versneld aangevraagd en gister ochtend om 11 uur zat ik al op de blade :] :] :]

heerlijk gereden ! s'ochtends en s'middags alleen en s'avonds met een groep vrienden :}
(De eerste kneedowns op deze fiets ook alweer gedaan :+ )

13221712_10206847676818642_8247390560169199061_n.jpg


En natuurlijk de avond voor ik op pad ging de blade voorzien van nieuwe olie, nieuw oliefilter, bougie's, luchtfilter en een nieuwe band en velgstickers !

13177325_1008370605911335_7242081003817187574_n.jpg



In de achtervelg staat Honda CBR en in de voorvelg Fireblade 900RR ik vind het echt :9~ :9~ :9~

En volgens mij vroeg iemand mij om meer foto's van mijn spiegels weet zo niet meer wie :?
maar bij deze:

13124463_1008371079244621_3351453597613842822_n.jpg


13179365_1008371055911290_132273940411670779_n.jpg


*O*
 
Ik heb goed nieuws (tenminste voor mij dan :+ ) Ik heb maandag mijn vol vermogen behaald *O* *O* *O*

versneld aangevraagd en gister ochtend om 11 uur zat ik al op de blade :] :] :]

heerlijk gereden ! s'ochtends en s'middags alleen en s'avonds met een groep vrienden :}
(De eerste kneedowns op deze fiets ook alweer gedaan :+ )

[afbeelding]

En natuurlijk de avond voor ik op pad ging de blade voorzien van nieuwe olie, nieuw oliefilter, bougie's, luchtfilter en een nieuwe band en velgstickers !

[afbeelding]


In de achtervelg staat Honda CBR en in de voorvelg Fireblade 900RR ik vind het echt :9~ :9~ :9~

En volgens mij vroeg iemand mij om meer foto's van mijn spiegels weet zo niet meer wie :?
maar bij deze:

[afbeelding]

[afbeelding]

*O*

doe je goed man!! bij mij duurde het wel effe voor ik mijn eerst KD maakte :)
 
Het was suoerdroog :Y

Ennuh ik heb volgens mij een paar foto's van DR.Insane gemaakt op cpz.


En gefeliciteerd MvEssen
 
Ik heb goed nieuws (tenminste voor mij dan :+ ) Ik heb maandag mijn vol vermogen behaald *O* *O* *O*

versneld aangevraagd en gister ochtend om 11 uur zat ik al op de blade :] :] :]

heerlijk gereden ! s'ochtends en s'middags alleen en s'avonds met een groep vrienden :}
(De eerste kneedowns op deze fiets ook alweer gedaan :+ )

[afbeelding]

En natuurlijk de avond voor ik op pad ging de blade voorzien van nieuwe olie, nieuw oliefilter, bougie's, luchtfilter en een nieuwe band en velgstickers !

[afbeelding]


In de achtervelg staat Honda CBR en in de voorvelg Fireblade 900RR ik vind het echt :9~ :9~ :9~

En volgens mij vroeg iemand mij om meer foto's van mijn spiegels weet zo niet meer wie :?
maar bij deze:

[afbeelding]

[afbeelding]

*O*

Gefeliciteerd man!
 
Ik heb goed nieuws (tenminste voor mij dan :+ ) Ik heb maandag mijn vol vermogen behaald *O* *O* *O*

versneld aangevraagd en gister ochtend om 11 uur zat ik al op de blade :] :] :]

heerlijk gereden ! s'ochtends en s'middags alleen en s'avonds met een groep vrienden :}
(De eerste kneedowns op deze fiets ook alweer gedaan :+ )

[afbeelding]

En natuurlijk de avond voor ik op pad ging de blade voorzien van nieuwe olie, nieuw oliefilter, bougie's, luchtfilter en een nieuwe band en velgstickers !

[afbeelding]


In de achtervelg staat Honda CBR en in de voorvelg Fireblade 900RR ik vind het echt :9~ :9~ :9~

En volgens mij vroeg iemand mij om meer foto's van mijn spiegels weet zo niet meer wie :?
maar bij deze:

[afbeelding]

[afbeelding]

*O*
Dat was ik, die om de foto's voor de spiegels vroeg ;)
Vooralsnog behoud ik de originelen ff :Y

Maar van harte man!!!! *O* :] *O* :] Real nice.. dat word genieten deze zomer haha :9

Kijk aan, ook lekker vlot met KD.. Ik heb afgelopen week mijn eersten pas gemaakt ;)

Veel plezier de komende tijd iig!
 
Dank jullie wel allemaal !!! Vandaag er weer 150 km bij op gereden, heerlijk. Zithouding en de motor beginnen te wennen :]
 
Mogguh! :W

Gister heerlijk gereden en idd prachtig weer @ Zandvoort. :] *O*
Gister gelijk ff filmpje in elkaar geflanst.

https://www.youtube.com/watch?v=eYK-du09ALY

Vond t wel jammer dat ik niet gelijk groep 2 had genomen want t ging voor mij ff te langzaam.
Maar zeker leuk en leerzaam avondje. :)


@ Marco,
Gefeliciteerd man! *O*
Zie er idd gaaf uit en die band is ook verry nice.
Lkkr bandje voor op t circuit ook. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan