Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :W

Gister heerlijk gereden en idd prachtig weer @ Zandvoort. :] *O*
Gister gelijk ff filmpje in elkaar geflanst.

https://www.youtube.com/watch?v=eYK-du09ALY

Vond t wel jammer dat ik niet gelijk groep 2 had genomen want t ging voor mij ff te langzaam.
Maar zeker leuk en leerzaam avondje. :)


@ Marco,
Gefeliciteerd man! *O*
Zie er idd gaaf uit en die band is ook verry nice.
Lkkr bandje voor op t circuit ook. :)

Gaaf filmpje ! Heb hem gecast naar de tv, ziet er uit als een leuk circuit !

De band bevalt idd erg goed ! Ben ook benieuwd naar hoe hij presteerd op hey circuit :) ik wil dit jaar zoiezo nog 1 circuitdag gaan doen !
 
En nu ik dan toch rondcross op de blade :+ mag ik dan ook in de OP ?

(ik weet het niet de mooiste foto maar hij is toch nog niet helemaal zoals ik hem wil ;) )


13178549_1010871565661239_4090934468821152785_n.jpg


Upgrades:

-Hoge zwarte kuipruit (IOM style 8-) )
-CNC gefreesde korte zwarte rem en koppelingshendel
-Monoseat in kleur en aangepast zodat de buddy te gebruiken is
-Rempotdeksel met RR logo
-Olievuldop met RR logo
-Carbon demper Ixil
-Jack up kit 3cm
-Velgstickers
-stickers met mijn MF naam
-HRC oranje rempot cover
-Handvaten zwart aluminium en rubber
-Smoked kuipknippers voor en led knippers achter
-Andere spiegels

And still counting :+
 
En nu ik dan toch rondcross op de blade :+ mag ik dan ook in de OP ?

(ik weet het niet de mooiste foto maar hij is toch nog niet helemaal zoals ik hem wil ;) )


[afbeelding]

Upgrades:

-Hoge zwarte kuipruit (IOM style 8-) )
-CNC gefreesde korte zwarte rem en koppelingshendel
-Monoseat in kleur en aangepast zodat de buddy te gebruiken is
-Rempotdeksel met RR logo
-Olievuldop met RR logo
-Carbon demper Ixil
-Jack up kit 3cm
-Velgstickers
-stickers met mijn MF naam
-HRC oranje rempot cover
-Handvaten zwart aluminium en rubber
-Smoked kuipknippers voor en led knippers achter
-Andere spiegels

And still counting :+

Je zal nog heel even geduld moeten hebben tot dit topic vol is :(

Ik heb de OP net bij willen werken maar dan wordt deze te groot.

Bij het nieuwe topic zullen we voortaan de OP dus moeten gaan verdelen over de posts...
 
Er zijn idd gasten die geen blade meer hebben of hier nooit posten, scheelt al een hoop. Lijkt me niet echt optimaal om de OP over meerdere posts te spreiden...
 
Je zal nog heel even geduld moeten hebben tot dit topic vol is :(

Ik heb de OP net bij willen werken maar dan wordt deze te groot.

Bij het nieuwe topic zullen we voortaan de OP dus moeten gaan verdelen over de posts...

Geeft niet, heb ik toch even een foto van mijn prachtige blade en de specs kunnen spammen :+
 
Ik ben ook geen voorstander van een OP die uit meerdere posts bestaat.

Aangezien het fireblade topic van ons allemaal is ga ik uiteraard ook niet zomaar iemand uit de OP gooien.

Ik heb de OP even bekeken en als ik me niet vergis zie wel een paar namen die ik al even niet gezien heb:

Fransli, Guvner, hardcore-wez, jaime1

Kan ik deze eruit gooien of heeft iemand 1 van deze users onlangs nog gezien hier :?
 
Nope, die heb ik idd al een lange tijd hier niet gezien :N

In het sp topic staan ook geen specs vermeld, dat is ook wel lekker wegkijken. Heb je weer meer plek voor mooie foto's. Ben bezig geweest om wat mooie race/circuit foto's uit eerdere topics in de huidige OP te plaatsen, maar kan ze op de een of andere manier niet meer kopiëren uit gesloten OP's :/
 
Nope, die heb ik idd al een lange tijd hier niet gezien :N

In het sp topic staan ook geen specs vermeld, dat is ook wel lekker wegkijken. Heb je weer meer plek voor mooie foto's. Ben bezig geweest om wat mooie race/circuit foto's uit eerdere topics in de huidige OP te plaatsen, maar kan ze op de een of andere manier niet meer kopiëren uit gesloten OP's :/

Vreemd, kan je ook niet als je met de rechtermuisknop klikt op het plaatje en dan eigenschappen kiest de link zien waar het plaatje vandaan komt?
 
En een OP zonder de specs vindt ik ook prima, misschien moeten we even stemmen wie voor en tegen is?

ik ben voor in ieder geval :Y
 
thomas d
syshill
rrkees
jaimi1
hardcore-wezz
fransli
cone84

die zijn lang niet geweest of sowieso niet lang meer op motor-forum aanwezig geweest.
 
Vreemd, kan je ook niet als je met de rechtermuisknop klikt op het plaatje en dan eigenschappen kiest de link zien waar het plaatje vandaan komt?
Is ook vreemd :/ Voorheen kon je een gesloten OP nog "bekijken" en dan alle linkjes kopiëren. Maar er is het eea veranderd aan mf en sindsdien kan je de post alleen maar toevoegen aan je favorieten.. :/

Op iedere foto klikken is een best werk als je er flink wat moet hebben, maar misschien dat ik binnenkort er wat tijd voor vrij kan maken.... :)
 
Ik ben ook voor een OP zonder Specs. Lekker ongestoord plaatjes kijken voordat je naar de laatste pagina gaat :)


Misschien een idee om per user 2 mooie foto's als OP foto's er in te mogen hebben als dat past ? :)

Hoe meer plaatjes van mooie blades hoe beter toch ? :9~
 
Goedemorgen allemaal.

Ik ben maar zo vrij geweest om deel 107 aan te maken :)

Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

De OP is nog in de oude layout, vanavond zal ik deze aanpassen en de specs verwijderen.

@MvEssen: max 2 foto's per topicmember klinkt goed, wat vindt de rest ervan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan