Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook weer van de partij! :W

@ Marco en Jeroen

Thanks! :)
Was een leuke avond en t is zeker een leuke en uitdagende baan door de hoogte verschillen.
Volgende x groep 2 of evt. groep 3 en dan ook eens kijken wat voor tijd ik dan rij want dat was nu bagger en ik zie op de MSL site mijn naam met tijd niet eens terug zo'n traag had ik gereden blijkbaar. :+ -O- _O-
 
Laatst bewerkt:
DR.Insane

zal ff kieken of ik een foto erop krijg hier, meestal moet ik ze verkleinen en das irritant :P

full
 
Zou het ook kunnen omdat ik er een volsyntheet 10 w 40 in heb ? Dat als ik de olie vervang het klaar is ?
 
Heb ik ook gehad slippende koppeling dank zij volsynthetische olie. Heb er snel weer halfsynthetische erin gedaan.

Bedankt voor je snelle reactie, dan probeer ik dat zometeen even. Dan misschien morgen toch mee mwt wat vrienden een ritje duitsland !!!

@joep, geeft niet doe maar rustig aan hoor *D

Ik ben ook wel in voor een meet and greet met een bbq ! Moet dan wel een beetje een centraal punt in nederland zijn :P
 
Bedankt voor je snelle reactie, dan probeer ik dat zometeen even. Dan misschien morgen toch mee mwt wat vrienden een ritje duitsland !!!

@joep, geeft niet doe maar rustig aan hoor *D

Ik ben ook wel in voor een meet and greet met een bbq ! Moet dan wel een beetje een centraal punt in nederland zijn :P

Welkom in de OP 8-)
 
Altijd gezellig een bbq, wanneer en waar moeten we naartoe? *O*

Hey GB, wil je SD hartelijk bedanken.

Had een foto op mok besteld voor een vriend. Alleen een foto geleverd en de verzendkosten betaald naast het bedrukken van de mok. Opgegeven de leverdatum en het adres.
Kreeg de vraag of er geen kaartje bij moest. Leuk meegedacht dus.
Mok werd exact op zijn verjaardag geleverd. Was zoals hij het zei;
"Een prachtige verrassing en een waardevolle aanwinst" :} :} :}

(Ter info: Heb een foto op een mok laten drukken waarop hij zijn 5e Dan uitgereikt kreeg)

*O* *O* *O* Hij blij, ik blij maar bovenal tevreden over het resultaat. *O* *O* *O*

Zit er over te denken een foto van mij op het circuit op een mok te laten drukken. Of zomaar mijn 954RR zodat bekend is van wie die mok is. Of een paar mokken met het bedrijfsembleem.
Ideetjes genoeg dus. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

Vorige week weer lekker op de Blade gereden en de nodige km gemaakt. Volgende week weer snert weer dus zal weer wachten op het mooie weer worden. Geen tijd om te poetsen namelijk.

Mzl :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Zit ff een beetje te lezen op mf, kom ik een topic tegen over het zelf (leren) sleutelen en welke cursus er evt te volgen zijn.

Geeft deze gast een cursus adhv een blade blok, misschien interessant voor degene die eens wat dieper het blok in willen, maar nog wat extra know-how willen.

Erik van Lent motorkeuringen
 
Mogguh! :W

@ Roger,

Was idd intruductie avond dus maar 3 sessies helaas. -O-
Had je dan wel een link naar de grote foto?
Bedankt iig. ;)
 
Zit ff een beetje te lezen op mf, kom ik een topic tegen over het zelf (leren) sleutelen en welke cursus er evt te volgen zijn.

Geeft deze gast een cursus adhv een blade blok, misschien interessant voor degene die eens wat dieper het blok in willen, maar nog wat extra know-how willen.

Erik van Lent motorkeuringen

Gaaf! Handig om dat gezien te hebben i.p.v. zelf te ondervinden met een WPHB. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan