Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen, maar ik denk dat ik eerst zonder ga proberen. Bij mij zijn het maar 2 relatief kleine oppervlakken, wellicht dat als het dan meezit alleen de randen met fohn moeten.
 
Vandaag bij Hans van Wijk geweest want Shoei was daar om je helm aan te passen indien nodig.

Nou zag ik van Arai een hele mooie helm alleen heb ik geen Arai hoofd (en centen).

Limited versie.

arai-3-946x1024.jpg

arai-delivers-the-rx-7v-hrc-limited-edition-helmet-for-honda-fans_2.jpg
 
Gave helm is dat he :9~ Een aankomend SP-er heeft 'm gekocht, past bij zijn oudere Honda :9

Arai wordt wel mijn volgende helm, maar aangezien die idd best prijzig zijn, check ik die gewoon in een mooie aanbieding.
 
Laatst bewerkt:
moet je dit trouwens aanbrengen met een fohn oid?
Heb begrepen dat het best een lastige klus is, een setje extra handjes is geen overbodige luxe. Als je een foutje hebt bij het er op plakken en je trekt het er weer af, dan krijg je gelijk lelijke vouwen er in. Hij heeft wel een fohn gebruikt, het wordt wel soepeler, maar niet veel.
Als het met sop aangebracht wordt, dan plakt het helemaal niet, logisch, maar dan is het ook lastig om het op zijn plek te houden. Ook heb je denk ik wel goede spullen nodig om het sop er onder vandaan te strijken. Gelukkig krijg je een aardig stukkie folie, dus kan je nog wat testen wat het beste gaat.
Dit is voorlopig het resultaat van zijn koplamp (2e moet ie nog doen), vind het er wel mooi uitzien.
full
 
Laatst bewerkt:
Gave helm is dat he :9~ Een aankomend SP-er heeft 'm gekocht, past bij zijn oudere Honda :9

Arai wordt wel mijn volgende helm, maar aangezien die idd best prijzig zijn, check ik die gewoon in een mooie aanbieding.



Who? Me??? :+

full




Ja "koopt Hollandsche waar", maar met de pond waard wat ie is, en thevisorshop er voor vraagt (en er bij doet), wat het een no-brainer
Arai RX-7V HRC Motorcycle Helmet | The Visor Shop.com

Prima bedrijf (niet alleen webshop)

Heb 2 NL winkels gevraagd of wij het verschil wilden delen. Njet!!!
Je maat moet er wel bij zijn....
 
Yeeeeahhh! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Alles goed gegaan??

Alles is zeer goed gegaan. Qua tijdsduur van de bevalling viel het erg mee en ook de bevalling zelf is goed verlopen.

Om 10:23 is ze geboren en we waren om 12:30 alweer thuis vanuit het ziekenhuis *D

volgende week nog even een weekje werken en dan heb ik 3 weken vakantie, lekker met z'n drietjes.
 
Heren dames!

Wij ( motorstore aalsmeer en vrienden ) zijn op zoek naar een hele goedkope fireblade 900rr bouwjaar '98/99.

Er mag wat werk aan zitten, want we willen de 3 uurs endurance doen op Assen volgens jaar.

We hebben al gekeken op MP maar die zijn nog te duur, prijzen zijn vanaf 2200,- en voor die ene/enkele dag/dagen is dat gewoon te prijzig.

Als jullie tips hebben waar wat te vinden is voor iets van 1000,- min of meer.
 
echt niet :N
Zal je toch echt een 2000+ voor moeten kopen
Oh echt? crap! was echt in de veronderstelling dat er een upsidedown onder zit, mijne had dat ook niet idd ( net ff oude foto's bekeken ).

dan ff kijken van welke motor die eronder past, scheelt dan wel geld om een ouder bouwjaar te kopen.
 
Laatst bewerkt:
Oh echt? crap! was echt in de veronderstelling dat er een upsidedown onder zit, mijne had dat ook niet idd ( net ff oude foto's bekeken ).

dan ff kijken van welke motor die eronder past, scheelt dan wel geld om een ouder bouwjaar te kopen.
Had begrepen dat het plug & play was met nieuwe voorvorken in oude Blade's

Gb had een sp vork in een Blade
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan