Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie helm,vroeger kocht ik ook altijd het topmodel en meestal bij fc-moto!nu heb ik twee maanden geleden nieuwe gekocht bij helmetcity.co.uk ,superprijs en op twee dagen had ik m..helm is altijd persoonlijk maar ik wil qua pasvorm niets anders meer als arai!
 
Bij mij zat de Arai ook erg goed, werd rondom echt helemaal afgesloten, ik had op dat moment alleen even geen Arai-centen. Is toen de HJC r-pha 10 plus geworden, laatste modelletje precies in mijn maat voor heul weinah *D Maar als de HJC aan vervanging toe is, wordt mijn volgende wel een Arai :9 , maar dat gaat nog wel een jaartje of 3 duren... :]
 
K zit er aan de denken om de 954 te verkopen.
Wat is een schappelijke prijs ? (Km: 41.000 d8 K)

Iemand interesse ?

13043259_1622121848050859_4397611944512730525_n.jpg
 
Dat is ook zo, met die 929 kan je je ook nog goed vermaken. Een 08 model heb je tegenwoordig ook voor een aardige appel en ei, keuze zat iig... :]
 
Persoonlijk vind ik een blade 08 rijd veel beter rijden dan een R1 08
Hmmmzzz ik niet, maar ik ben dan ook niet echt partijdig met een r1 2004 voor de straat en 2008 voor het circuit, maar de Blade reed zeker niet slecht.
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik ben aan het kijken naar nieuwe remblokken en heb reeds gereden met een VFR 800 vtec die de brembo z04 had gemonteerd en toen wist ik het; dat wil ik ook!

Echter zijn deze wel heel prijzig(150e per kant :o ) en vroeg met af of jullie goede alternatieven hebben? Joep met welke blokken rijdt jij op Assen?
 
Ik weet niet of ik het al vermeld had, maar een maandje geleden mijn motor om laten stuiteren tegen een houten staander van onze tuin overkapping, gevolg; deuk in de tank.
84513712_1871746237.jpg

Daarom de tank er maar af, en brandstof afgetapt, kan hij weer naar de spuiter;
84513709_2267824383.jpg

Eindelijk een demper gevonden die naar m'n zin is, en goed past, een LeoVince.
Daarnaast de eindpijp ook maar meteen even gepolijst;
84513710_3491359786.jpg

En last but not least, de nieuwe achterbrug (moet nog bestickerd worden)met nieuwe stalen remleiding,
84513711_1650840385.jpg

Heerlijk, een keer op zondag zonder kater wakker worden, lekker aan de klus :+
 
Laatst bewerkt:
Ja die heeft upsidedown voorvork enz

Maar het mag dus zonder kappen, koplamp, achterlicht enz enz

Komen toch circuit kuipen op.

Waarom perse een upsd? De Sc33 voorvork wordt al om geroemd en met leuk binnenwerk zeker geschikt voor het betere circuitwerk. Pak je een gemiddelde upsd zal ook die met ander binnenwerk verschil uit maken het circuit?

Heb om die reden zelfs de upsd uit mijn fzr 1000 een schop gegeven voor erg strakke sc28 voorvork.
 
:W

Ik ben aan het kijken naar nieuwe remblokken en heb reeds gereden met een VFR 800 vtec die de brembo z04 had gemonteerd en toen wist ik het; dat wil ik ook!

Echter zijn deze wel heel prijzig(150e per kant :o ) en vroeg met af of jullie goede alternatieven hebben? Joep met welke blokken rijdt jij op Assen?

---===> RDP127 👌🏻
 
Ik weet niet of ik het al vermeld had, maar een maandje geleden mijn motor om laten stuiteren tegen een houten staander van onze tuin overkapping, gevolg; deuk in de

K*t man van je tank! Ik weet hoe je je voelt..

Rest ziet er weer keeeeurig uit!
 
Laatst bewerkt:
Mogge allemaal! :W

Iedereen weer aan het werk?

Ik heb het weekend gewerkt dus vandaag lekker vrij!
Beter, heb gisteren een extra avonddienst gedraaid, even een schip visiteren. Vandaag wezen varen, naar de 2e Maasvlakte naar ons nieuwe boothuis (gezamenlijk met de Zeehaven politie). Kregen van een collega van de ZHP een uitleg over de werking van het te water laten van de rhib en uit het water halen. Ook even een kijkje genomen in de nieuwe cabin-rhib, de P7, machtig ding is dat zeg :9

Nog 1 gewoon dienstje en woensdag nog een dagje IBT (sporten/schieten voor de leken) en dan is de week weer voorbij... *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik het al vermeld had, maar een maandje geleden mijn motor om laten stuiteren tegen een houten staander van onze tuin overkapping, gevolg; deuk in de tank.
[afbeelding]
Daarom de tank er maar af, en brandstof afgetapt, kan hij weer naar de spuiter;
[afbeelding]
Eindelijk een demper gevonden die naar m'n zin is, en goed past, een LeoVince.
Daarnaast de eindpijp ook maar meteen even gepolijst;
[afbeelding]
En last but not least, de nieuwe achterbrug (moet nog bestickerd worden)met nieuwe stalen remleiding,
[afbeelding]
Heerlijk, een keer op zondag zonder kater wakker worden, lekker aan de klus :+
-O- Maarreh, is de schade alleen de deuk? Als het meezit zouden ze dat dan uit kunnen deuken zonder spuiten, begreep dat ze daar tegenwoordig mooie technieken voor hebben...

En mooi dempertje :9 Achterbrug ziet er ook netjes uit :t
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik ben aan het kijken naar nieuwe remblokken en heb reeds gereden met een VFR 800 vtec die de brembo z04 had gemonteerd en toen wist ik het; dat wil ik ook!

Echter zijn deze wel heel prijzig(150e per kant :o ) en vroeg met af of jullie goede alternatieven hebben? Joep met welke blokken rijdt jij op Assen?
€300,- voor 2 setjes remblokken??? Ik had voor die prijs mijn Brembo monobloc remklauwen...
 
-O- Maarreh, is de schade alleen de deuk? Als het meezit zouden ze dat dan uit kunnen deuken zonder spuiten, begreep dat ze daar tegenwoordig mooie technieken voor hebben...

En mooi dempertje :9 Achterbrug ziet er ook netjes uit :t

Als ik het op de foto zie lijkt het me een te scherpe deuk.

Deukjes die oppervlakkiger zijn kun je er idd uit trekken als je er via de binnenkant niet bij kunt. Ze plakken dan een schijfje op de deuk en met een trekhamer of hoe zo'n ding ook mag heten trekken ze de deuk er uit en vervolgens halen ze het schijfje er af, daarna even poetsen en klaar.
 
Als ik het op de foto zie lijkt het me een te scherpe deuk.

Deukjes die oppervlakkiger zijn kun je er idd uit trekken als je er via de binnenkant niet bij kunt. Ze plakken dan een schijfje op de deuk en met een trekhamer of hoe zo'n ding ook mag heten trekken ze de deuk er uit en vervolgens halen ze het schijfje er af, daarna even poetsen en klaar.
Oh ok, geen idee of ze er dan wat mee kunnen. Ik moet nl ook nog steeds ff kijken of ik een deukje uit mijn auto kan krijgen wat door dat *#%< vuurwerk afgelopen jaarwisseling geregeld is :(
 
Waarom perse een upsd? De Sc33 voorvork wordt al om geroemd en met leuk binnenwerk zeker geschikt voor het betere circuitwerk. Pak je een gemiddelde upsd zal ook die met ander binnenwerk verschil uit maken het circuit?

Heb om die reden zelfs de upsd uit mijn fzr 1000 een schop gegeven voor erg strakke sc28 voorvork.
Ik zal het niet merken, maar de raceboys schijbaar wel, mij zal het een biet wezen zolang het maar goed doet, zo snel ben ik toch niet dat ik het ga merken.
 
:W

Ik ben aan het kijken naar nieuwe remblokken en heb reeds gereden met een VFR 800 vtec die de brembo z04 had gemonteerd en toen wist ik het; dat wil ik ook!

Echter zijn deze wel heel prijzig(150e per kant :o ) en vroeg met af of jullie goede alternatieven hebben? Joep met welke blokken rijdt jij op Assen?
XBK5 zijn goede of Dual carbon :Y

althans die heb ik altijd gehad en remt als een anker.
 
Ik zag net op marktplaats een "limited edition 929 Met seatpipe? heb al wat info gezocht maar kon niks vinden. Het gekke is dat er ook stickers op staan? Iemand van jullie met wat meer info?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan