Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat was een vraag :+

Kan niet wachten om weer het circuit op te gaan.

Anders ik niet !!

Nog 2 kleine dingen aan de 929 en ze is af.
IRC rempomp plaatsen (zit op de banjo te wachten)
En een nieuwe sensor voor m'n radiator plaatsen.

Kunnen we erna de 954 naar binnen halen voor eem beurtje.
 
Laatst bewerkt:
Thunderdome, bestaat dat nog? Dan gaan we ver terug de tijd in zeg... Had vroeger een aardig brede muzieksmaak, nu ook nog wel, maar dat segment komt er eigenlijk niet meer in voor...

Zeker wel :) 2 weken geleden nog op een middag feestje geweest (thunderdome die hard day).. en 'hobby matig' verzamelaar.. nog zo'n lekkere hobby naast motoren :+

Vroeg me af of iemand nog oude troep daar van heft, en dat aan mij wilt slijten *D
 
:^
Over een week of 10 de motor inkratten voor Portugal O-)

Ow..? Hoe wat waar. Vertel hier eens wat meer over.
Liep laatst met de gedacht om vanaf oktober tot maart motor en caravan in Portugal te plaatsen. Voor een paar tientjes vlieg je op en neer. een beter weekend kan je je niet wensen volgens mij.
 
Zeker wel :) 2 weken geleden nog op een middag feestje geweest (thunderdome die hard day).. en 'hobby matig' verzamelaar.. nog zo'n lekkere hobby naast motoren :+

Vroeg me af of iemand nog oude troep daar van heft, en dat aan mij wilt slijten *D

Nice!! Hier ook een liefhebber (geen verzamelaar :+ )

Dit jaar ook 25 years of thunderdome!!

Thunderdome komt terug in 2017! - Partyscene

Afgelopen editie van Dominator het vliegtuigje met banner over zien komen :P (Dominator was ook fantastisch :Y )

@joep:
Gefeliciteerd nog met de kleine! Die van ons kan ook elk moment komen :+

En mijn foto mag uit de OP, blade is al een poosje weg.
 
Nice!! Hier ook een liefhebber (geen verzamelaar :+ )

Dit jaar ook 25 years of thunderdome!!

volgend jaar ja ;) kreeg 2 weken terug met een pasje, met daarin een website link, die een terugtel klok aangeeft. Waarschijnlijk zal het ergens in December zijn, en in de RAI.

Maakt voor mij niet uit, want ik heb een tattoo van de wizard op m'n rug, dus gratis en gegarandeerde entrée voor mij :9
 
Ow..? Hoe wat waar. Vertel hier eens wat meer over.
Liep laatst met de gedacht om vanaf oktober tot maart motor en caravan in Portugal te plaatsen. Voor een paar tientjes vlieg je op en neer. een beter weekend kan je je niet wensen volgens mij.
Ik ga met no limits trackdays, 3 dagen daar op het circuit van Portimao rijden. Incl hotel en ontbijt ben je 900e kwijt.
Denk er wel om, komt nog 2x vlucht bij, avondeten, bandjes, etcetc...
3 Daagse Trackholiday Portimao maart 2017 - No Limits Track Days
 
volgend jaar ja ;) kreeg 2 weken terug met een pasje, met daarin een website link, die een terugtel klok aangeeft. Waarschijnlijk zal het ergens in December zijn, en in de RAI.

Maakt voor mij niet uit, want ik heb een tattoo van de wizard op m'n rug, dus gratis en gegarandeerde entrée voor mij :9

Haha ja idd, volgend jaar ;)
Ok,dat gaat sowieso een knalfeest worden :}

Ideaal zo'n entrance pass :) 8-) ,krijg zelf volgende maand moh skull op mijn been :P
 
@ Kasprr: Waar heb jij die titanium boutjes besteld? Van de week de carbon radiator fins gemonteerd, moest de kuipen er daarvoor afhalen, maar een aantal boutjes zijn niet echt jofel meer. Wil dus alle bouten van mijn bike beetje bij beetje ook gaan vervangen.
 
@ Kasprr: Waar heb jij die titanium boutjes besteld? Van de week de carbon radiator fins gemonteerd, moest de kuipen er daarvoor afhalen, maar een aantal boutjes zijn niet echt jofel meer. Wil dus alle bouten van mijn bike beetje bij beetje ook gaan vervangen.

Eventueel kan je ze ook via aliexpress bestellen, zeker de niet boeiende bouten..

Dit is één van m'n favoriete shops op AliExpress
Store
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan