Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de douane personen..
Betekent dit dat het door de douane is?

"Your item cleared customs in NETHERLANDS"

Longboard deck besteld die niet in Nederland verkrijgbaar is. Was alleen vergeten dat er ook nog invoerrechten op zouden kunnen komen.
Dat zou moeten betekenen dat ie vrij gegeven is door de douane, je gaat echter wel BTW en invoerrechten moeten betalen ben ik bang
 
Yep, zodra het boven de €22,- komt, moet je btw en invoeraangifte betalen. Komt het boven de €150,- komt er nog invoerrechten bij, als ik het goed heb...

Edit: Mag er werken, maar is mijn werkgebied niet zeg maar... ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de douane personen..
Betekent dit dat het door de douane is?

"Your item cleared customs in NETHERLANDS"

Longboard deck besteld die niet in Nederland verkrijgbaar is. Was alleen vergeten dat er ook nog invoerrechten op zouden kunnen komen.

dan istie vrij inderdaad, echter wel invoerrechten afdragen ben ik bang. Voor mijn kuipdelen mocht ik nog effe 70,00 afrekenen bij de pakjesman(factuurwaarde 550,00eu oid)
 
Laatst bewerkt:
Was een totaal van 165 euro

Heb het effe voor je gechecked, invoerrechten zitten op 2,7% wat dus nog geen 5,00euro totaal maakt. Aangezien dit onder de 10euro zit, zal je dit waarschijnlijk niet hoeven te betalen.
Wel de BTW, die zit op 21% voor dit artikel, 34,65euro dus.
Ga er maar van uit dat je dit moet betalen, ongeveer 98% wordt gechecked is mij verteld :)

Hoop dat je er wat aan hebt!
 
Yep, zodra het boven de €22,- komt, moet je btw en invoeraangifte betalen. Komt het boven de €150,- komt er nog invoerrechten bij, als ik het goed heb...

Edit: Mag er werken, maar is mijn werkgebied niet zeg maar... ;)
Dat ligt er maar net aan of ze de moeite nemen om het item te controleren is mijn idee, soms komen hier producten binnen van boven dat bedrag en hoef ze geen invoer te betalen enz enz
 
Klopt, ene keer wel betalen, andere keer weer niet. Snap ik ook geen reet van hoor...

Ligt denk ik ook aan de pakketdienst. Heb een keer niets hoeven betalen, een keer aan de deur bij aflevering en een keer achteraf een rekening gekregen voor de rechten en aangifte.
 
Laatst bewerkt:
Net even een berekening gedaan.
De kosten van de producten was 148 dollar, verzendkosten 38 dollar, gaat via usps en dat komen op 35 euro volgens een app
 
Dat ligt er maar net aan of ze de moeite nemen om het item te controleren is mijn idee, soms komen hier producten binnen van boven dat bedrag en hoef ze geen invoer te betalen enz enz

Het is inderdaad steeksproefgewijs, wordt gezegd. en als de verzender/leverancier 'gift' (cadeau) op de verpakking vermeld, is de kans dat het pakket wordt ingezien een stuk kleiner.
Het stond bijvoorbeeld op mijn hendels en raw's die ik bij The2wheels kocht, de waarde was vrij hoog, en toch geen BTW hoeven af te dragen.
En hoe groter het pakket, hoe meer het opvalt natuurlijk :)
 
Het is inderdaad steeksproefgewijs, wordt gezegd. en als de verzender/leverancier 'gift' (cadeau) op de verpakking vermeld, is de kans dat het pakket wordt ingezien een stuk kleiner.
Het stond bijvoorbeeld op mijn hendels en raw's die ik bij The2wheels kocht, de waarde was vrij hoog, en toch geen BTW hoeven af te dragen.
En hoe groter het pakket, hoe meer het opvalt natuurlijk :)
Ik had begrepen dat het begrip "gift" en "repair" niet meer door de beugel gaan ???
 
Laatst bewerkt:
hoi jongens,

ik ben aan vers rubber toe en nou ben ik benieuwd wat jullie eronder hebben en hoe dat bevalt.
de blade van mij is er een met het 16" voorwiel dus de keuze is beperkt.
 
hoi jongens,

ik ben aan vers rubber toe en nou ben ik benieuwd wat jullie eronder hebben en hoe dat bevalt.
de blade van mij is er een met het 16" voorwiel dus de keuze is beperkt.
hoe rij je :?

rij je erg sportief, of veel snelweg enz enz

Zelf heb ik op deze gereden en die zijn goed in de regen en zeker goed op straat en gaan lang mee

Ons aanbod in de maat Dunlop Sportmax%20Qualifier%20II 0 - motorbandenmarkt.nl

Ons aanbod in de maat Dunlop Sportmax%20Qualifier%20II 0 - motorbandenmarkt.nl

Ik zou voor de jouwe ( als het een sc28 model is ) geen bridgestones nemen

in de lijst voor jou motor is er heeel weinig idd en dan komen de Qualifier II als beste uit de test vind ik.....
 
Laatst bewerkt:
hoe rij je :?

rij je erg sportief, of veel snelweg enz enz

Zelf heb ik op deze gereden en die zijn goed in de regen en zeker goed op straat en gaan lang mee

Ons aanbod in de maat Dunlop Sportmax%20Qualifier%20II 0 - motorbandenmarkt.nl

Ons aanbod in de maat Dunlop Sportmax%20Qualifier%20II 0 - motorbandenmarkt.nl

Ik zou voor de jouwe ( als het een sc28 model is ) geen bridgestones nemen

in de lijst voor jou motor is er heeel weinig idd en dan komen de Qualifier II als beste uit de test vind ik.....


aan deze dunlops zat ik dit keer ook te denken.

rijstijl, ietsiepietsie schaamrand, geen snelweg.

2 jaar geleden de conti sportattack gehad, die bevielen ook wel goed maar vorig jaar in de ijffel kreeg ik geen vertrouwd gevoel meer.
terwijl ik in 2013 de RDGA gereden heb en daar deden ze het prima.
 
aan deze dunlops zat ik dit keer ook te denken.

rijstijl, ietsiepietsie schaamrand, geen snelweg.

2 jaar geleden de conti sportattack gehad, die bevielen ook wel goed maar vorig jaar in de ijffel kreeg ik geen vertrouwd gevoel meer.
terwijl ik in 2013 de RDGA gereden heb en daar deden ze het prima.
Je moet doen wat je gevoel zegt, als je lekker rijdt op de Conti's dan die doen, ik vind ze niks, maar dat is persoonlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan