Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

Status
Niet open voor verdere reacties.
daarmee heb ik de laatste maanden van vorig seizoen niet meer met een vertrouwd gevoel mee gereden.
Dan lekker de Qualifiers II nemen, ikzelf en een paar vrienden hebben daar lekker mee geknald op straat en circuit en in de regen geven ze ook vertrouwen.
 
Plaatjes *D

16495976567_97444bfee0_b.jpg

16511661319_8e70ea87d0_k.jpg
 
hij is zo goed als klaar voor het seizoen :)
De tape op het zitje is om me achterledjes te laten zitten, omdat die in de kit zat te drogen.

84218307_1803853158.jpg


de fireblade ook, daar moet alleen nog een nieuw voorbandje op, maar die heb ik al liggen. En vanmiddag wordt m'n nieuwe stuurdemper (Wilbers) bezorgd :)

Heb zo'n idee dat het een mooi jaar gaat worden B)
 
Nightmagic was toch wel te spreken over de bridgestone s20, dat wordt mijn volgende keuze en dan de s20 evo achter

heb van horen zeggen dat de s20 evo.. gigantisch snel slijt, ondanks dat plakt die wel echt aan het wegdek.

ik heb tot nu altijd de michelin pp2ct gehad.. maar heb nu op de 929rr een conti achterband en een dunlop voorband.. eens kijken hoe dat rijdt anders dit seizoen nog even de achterband vervangen voor ook een dunlop.. die dingen blijken ook zeer goed te zijn.. :)
 
hij is zo goed als klaar voor het seizoen :)
De tape op het zitje is om me achterledjes te laten zitten, omdat die in de kit zat te drogen.

[afbeelding]

de fireblade ook, daar moet alleen nog een nieuw voorbandje op, maar die heb ik al liggen. En vanmiddag wordt m'n nieuwe stuurdemper (Wilbers) bezorgd :)

Heb zo'n idee dat het een mooi jaar gaat worden B)

ziet er goed uit man..!! *O*

veel plezier ermee.. :D
 
heb van horen zeggen dat de s20 evo.. gigantisch snel slijt, ondanks dat plakt die wel echt aan het wegdek.

ik heb tot nu altijd de michelin pp2ct gehad.. maar heb nu op de 929rr een conti achterband en een dunlop voorband.. eens kijken hoe dat rijdt anders dit seizoen nog even de achterband vervangen voor ook een dunlop.. die dingen blijken ook zeer goed te zijn.. :)
daar heeft ondanks weinig mee te maken he..
 
heb van horen zeggen dat de s20 evo.. gigantisch snel slijt, ondanks dat plakt die wel echt aan het wegdek.

ik heb tot nu altijd de michelin pp2ct gehad.. maar heb nu op de 929rr een conti achterband en een dunlop voorband.. eens kijken hoe dat rijdt anders dit seizoen nog even de achterband vervangen voor ook een dunlop.. die dingen blijken ook zeer goed te zijn.. :)

ik heb er een 16" voorwiel inzitten, dus onze keuze naar banden is beperkt.
 
hij is zo goed als klaar voor het seizoen :)
De tape op het zitje is om me achterledjes te laten zitten, omdat die in de kit zat te drogen.

[afbeelding]

de fireblade ook, daar moet alleen nog een nieuw voorbandje op, maar die heb ik al liggen. En vanmiddag wordt m'n nieuwe stuurdemper (Wilbers) bezorgd :)

Heb zo'n idee dat het een mooi jaar gaat worden B)
Potverdrie wat lekker! :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan