ik heb hem ook zo staan en dat gaat super loopt heerlijk
Ja ik zal er op top wel wat op gaan missen maar loopt nu iig weer als vanouds in het lage toeren gebied.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb hem ook zo staan en dat gaat super loopt heerlijk
HTEV eliminator (ofwel 2 plaatjes met 4 stukjes buis )
Middag
Gister mn 954 gehaald die afgesteld is op de dyno en dit is het resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat hij niet weg kreeg en wat mij dan verbaasde was de dip die je ziet bij 5500rpm?
Ik merk ook dat ie in hogere versnelling gewoon inhoud tot +/- 7000rpm terwijl de AFR op dat punt prima is?
Zou dat komen doordat ik de inlaatklep heb verwijderd en de uitlaatklep op de "open" stand heb gezet?
Iemand ervaring hiermee?
Ja heb ik gezien idd.
Misschien komt deze er nog wel eens.
Eerst morgen weer op de dyno.
Je kan ook voor weinig een eliminator via ebay kopen.
Zelf heb ik een titanium Bosch uitlaat (slip on) met bijbehorende pijpen en een PC3.
Alles af laten stellen bij Michel in Tiel (PowerPoint). Weet niet of hij het nog doet na het overlijden van zijn vrouw. Waren poosje bezig en zoeken naar max vermogen. Met en zonder dB killer. Heb besloten met dB killer want zit toch met geluidseisen op circuit. En die ca. 3 pk minder voel je toch niet.
Mijn uitdraai van de 954RR. Let wel, achterwiel pk's!
[afbeelding]
Hans v wijk in zoetahmeah
Je kan ook voor weinig een eliminator via ebay kopen.
Zelf heb ik een titanium Bosch uitlaat (slip on) met bijbehorende pijpen en een PC3.
Alles af laten stellen bij Michel in Tiel (PowerPoint). Weet niet of hij het nog doet na het overlijden van zijn vrouw. Waren poosje bezig en zoeken naar max vermogen. Met en zonder dB killer. Heb besloten met dB killer want zit toch met geluidseisen op circuit. En die ca. 3 pk minder voel je toch niet.
Mijn uitdraai van de 954RR. Let wel, achterwiel pk's!
[afbeelding]
Ben benieuwd.
Waar laat jij het doen? Heb eens een vergelijk gemaakt tussen een run bij Michel en bij Ten Kate.
Ten Kate was gunstiger en gaf andere waarden dan PowerPoint. Zelfs met de lucht-brandstofverhouding en uitstoot gassen.
Geen idee wat en wie nu de beste is.
Zo ook met mijn auto. Heb de T5 laten tunen en kom uit om 310 pk. Is alleen maar computertechnisch (programma) aangepast. Als ik op het forum lees doet een ander het weer met een g-meter en test het ook onder het rijden. Geen idee wat het beste is.
Maar verschillende afstellingen, verschillende waarden.
Mocht je interesse hebben in een topvermogen en heb je geld over, kijk dan eens HIER
Weet alleen niet of Dietmar Franzen van www. sport-evolution.de nog wel een SC50 wil/kan tunen maar een mail naar info@sport-evolution.de kan uitsluitsel geven.
Succes met je zoektocht naar pk's
Precies, ik zit op 10-15 min rijden van mijn werk, best lekker.
Of je moet voor een lekkere periode met je krent op de Seychellen zitten, maar daar hebben we hier al een geluksvogel van die daar voor zijn werk mag zitten...
Dit weekend voor een prikkie kan je 'm laten testen. Het is Mega weekend met diverse kortingen en zo.Hans v wijk in zoetahmeah
Goed bezig Joepik heb net deeltje 106 alvast aangemaakt zodat we daar verder kunnen waar we hier zijn gebleven
(een beetje vroeg, maar tegen de tijd dat ik de linkjes en foto's allemaal weer op orde heb zit dit topic wel vol ! )
Deeltje 106
Mooi manVandaag eindelijk (na lang wachten , zoeken en twijfelen) een CBR954RR gekocht . Elke keer ik er eentje tegen kwam of te koop zag staan dacht ik : zo moet ik er ooit nog eentje hebben! Zaterdag mag ik hem gaan ophalen
gefeliciteerd en waar blijft de foto?Vandaag eindelijk (na lang wachten , zoeken en twijfelen) een CBR954RR gekocht . Elke keer ik er eentje tegen kwam of te koop zag staan dacht ik : zo moet ik er ooit nog eentje hebben! Zaterdag mag ik hem gaan ophalen