Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Gister mn 954 gehaald die afgesteld is op de dyno en dit is het resultaat.

[afbeelding]


[afbeelding]

[afbeelding]

Wat hij niet weg kreeg en wat mij dan verbaasde was de dip die je ziet bij 5500rpm? :?
Ik merk ook dat ie in hogere versnelling gewoon inhoud tot +/- 7000rpm terwijl de AFR op dat punt prima is?
Zou dat komen doordat ik de inlaatklep heb verwijderd en de uitlaatklep op de "open" stand heb gezet?
Iemand ervaring hiermee?
wat bizar weinig pk.. (denk ik).. mijn 929 heft 143,9 awiel pk's
 
Laatst bewerkt:
Hey allen.. niemand die de maten weet van de keerringen van het achterwiel?..

Ik heb vanavond een kappenset besteld,colin edwards uitvoering.. zit wat levertijd op,ma ben zeer benieuwd. De gok maar eens genomen,en kijken hoe de pasvorm is.
Gaat om deze set:
[~[url="http://i92.photobucket.com/albums/l29/bmw_jeroen/_12_zpsbjstx0ba.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i92.photobucket.com/albums/l29/bmw_jeroen/_12%201_zpszoqt4gra.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i92.photobucket.com/albums/l29/bmw_jeroen/_12%202_zpslbgd4jyf.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ben benieuwd of het wat is..

dat is de mooiste :+
als je hem bij Auctmarts vandaan heb, hoef je je niet druk te maken :)
 
Gisteren de nieuwe shijven gemonteerd, en een nieuw bandje erom gelegd, en even een fotoshoot gemaakt;

mag deze in de OP Nick? :)
84317620_105519141.jpg


84317615_3829361809.jpg


84317616_1728765349.jpg


84317617_2535897985.jpg


84317618_3269634541.jpg


En het andere brikkie, waar ik aanstaand weekend mee naar Glemseck Festival ga, in Duitsland :)
84317619_2445343935.jpg
 
Laatst bewerkt:
@gb: die waar de pss bussen in komen..

@stad rob:nee volgens mij komt ie daar niet weg... dat was iig niet de aanbieder...

Staat erg mooi hoor de set die jij hebt *O*
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!
Gave kappenset Rob. :9~ :9
Das wel een eye catcher zo. :Y
Had je alleen niet ff een mooiere/andere achtergrond kunnen kiezen voor de foto?
Hij valt nu een beetje in het niets. -O-

Schijffies zijn gaaf! (die wil Insane ook wel)
 
Laatst bewerkt:
wat bizar weinig pk.. (denk ik).. mijn 929 heft 143,9 awiel pk's
Ligt maar net aan de afstelling. Ik heb mijn 929 ooit met een power commander af laten stellen en het is maar net wat je wilt. Mijn doel was een zo soepel mogelijke afgifte over de gehele lijn. Uiteindelijk waren de achterwiel PK's maar iets van 132 ofzo.

Dit vond ik beter dan een topvermogen van 138 Pk met dipjes en ellende met rijden. Volgens mij is 138 PK best netjes voor een 954.
 
Mogguh!
Gave kappenset Rob. :9~ :9
Das wel een eye catcher zo. :Y
Had je alleen niet ff een mooiere/andere achtergrond kunnen kiezen voor de foto?
Hij valt nu een beetje in het niets. -O-

Schijffies zijn gaaf! (die wil Insane ook wel)

Ja, ik had geen zin om de deur uit te gaan, het was behoorlijk warm, en had al een paar biertjes op, dus dan maar een paar kiekjes in de achtertuin :)
 
Gisteren de nieuwe shijven gemonteerd, en een nieuw bandje erom gelegd, en even een fotoshoot gemaakt;

mag deze in de OP Nick? :)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En het andere brikkie, waar ik aanstaand weekend mee naar Glemseck Festival ga, in Duitsland :)
[afbeelding]
Het is echt een dikke blade Rob :9~

Komen er voor een mooie afwerking nog een setje rubberen afwerkringetjes in de knipperlichtgaten in de topkuip?
Foto360-IMSRYJWI.jpg
 
Het is echt een dikke blade Rob :9~

Komen er voor een mooie afwerking nog een setje rubberen afwerkringetjes in de knipperlichtgaten in de topkuip?
[afbeelding]

Dankje Chris :)
heb ik liggen, maar zijn te smal helaas.. de kuipdikte van deze set is op dat stuk bijna 4mm. moet nog even wat moois daarvoor verzinnen :/
Ook staat nu nog een rem/schakelsetje op mijn verlanglijstje. maar dat heeft niet zo'n haast :)
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel, hou wel in gedachten dat het minstens 15 graden buiten moet zijn en niet te vochtig.

Ik ben nu ook bezig met de kuipdelen van de VFR maar ik denk niet dat ik het af gaat krijgen ivm het weer.
 
Denk het wel, hou wel in gedachten dat het minstens 15 graden buiten moet zijn en niet te vochtig.

Ik ben nu ook bezig met de kuipdelen van de VFR maar ik denk niet dat ik het af gaat krijgen ivm het weer.
Dat komt wel goed, heb nog heul veel te schuren. Stickers gaat madame snijden, ga bij Rick ff kijken wat de maten zijn, dan komt dat helemaal goed *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan